string(8) "services"

דף נחיתה

להקים עמוד נחיתה לצורך קמפיין שיווקי ממוקד ולקבל את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי

דף נחיתה- החבר הכי טוב של העסק שלכם היום.

 

תוכן עניינים:

  • מה הוא בעצם דף נחיתה?
  • למה אני בכלל צריך דף נחיתה?
  • משיכת לקוחות לדף הנחיתה שלנו.
  • צעדים לבניית דף נחיתה.
  • אז למה בעצם להפנות את הלקוחות לדף נחיתה חיצוני במקום ישירות לאתר שלי?
  • יצירת דף נחיתה אולטימטיבי.
  • מעקב אחר ביצועי דף הנחיתה שלנו
  • יצירת דף נחיתה- מחיר
  • למה לבנות דף נחיתה עם הצוות שלנו?

 

קבלו את שחקן מספר 1 שקיים היום בעולם הפרסום באינטרנט. דף נחיתה, הוא בעצם כלי שיווקי אליו מגיע הלקוח הפוטנציאלי של העסק שלכם. עיצוב דף נחיתה יכול להכיל בתוכו פרטים לפרסום שירות מסוים, יצירת קשר ומכירה של מוצר ספציפי שרק צריך דחיפה קטנה. מטרת דף הנחיתה היא ל”הנחית” את הלקוח החדש אצלכם, ומשם בעזרת כלים שיווקיים, להניע אותו לביצוע “פעולה” הכוללת השארת פרטים ליצירת קשר או קנייה של מוצר מסוים שדף הנחיתה מקדם. עיצוב דף נחיתה נעשה באופן מותאם לצרכיו ומטרותיו השונות של כל עסק ומכיל בתוכו עולם שלם של עסקה אחת שהלקוח הולך לבצע מולכם.

דף נחיתה

מה הוא בעצם דף נחיתה?

דף נחיתה הוא בעצם מיקרו אתר, כלומר אתר קטנטן אשר בנוי בדרך כלל חיצונית לאתר הראשי של החברה. אל דף הנחיתה מגיעים לקוחות לאחר שהם בעצמם בחרו ללחוץ על באנר או פרסומת שהביאו אותם לשם, כלומר הפוטנציאל שלהם לעשות “פעולה” בדף הנחיתה בא מבחירה ולכן הוא גדול, אך תלוי כמובן במה ואיך הוא מציע את התוכן. עיצוב דף הנחיתה תמיד ממוקד במטרה אותה אנו צריכים להשיג ואיננו מכיל מידע או פרסום של דברים שעלולים להוציא את הלקוח מן המסלול המהיר לביצוע ה”פעולה” אותה אנחנו רוצים וצריכים שיבצעו. עיצוב דף נחיתה צריך להיות תמציתי ולעניין על מנת לא לאבד את עניין הלקוחות.

למה אני בכלל צריך דף נחיתה?

כיום כמעט לכל עסק שקיים, יש כעשרות מתחרים אם לא יותר. יצירת דף נחיתה נועדה למטרת משיכת גולשים, לידים ולקוחות פוטנציאליים מאתרים שונים על ידי לחיצה באנר, או מודעה פרסומית, או כתוצאת חיפוש ממומן או אורגני בגוגל. כאשר הלקוחות מגיעים לדף הנחיתה הם נחשפים אל הפרסום שלכם, אשר בעזרת כלים לעיצוב דף נחיתה מקצועי ומצוין, גם יביא אותם למה שמכונה כ”פעולה”. כל דף נחיתה כולל “פעולה” אחרת לפי תכנון בעלי דף הנחיתה. 

פעולות ישירות הניתנות לביצוע מדף הנחיתה:

  • השארת פרטים ליצירת קשר
  • הצטרפות לרשימת תפוצה
  • הצטרפות לדף מעריצים או אוהדים 
  • הרשמה לאתר הראשי בחינם, בתשלום או לתקופת ניסיון
  • קניית מוצר ספציפי
  • קניית מוצר ספציפי במחיר מיוחד שלא קיים באתר הרגיל
  • דף קטגוריה ספציפית של מוצרים
  • הוספה לסל 
  • דף בית שהוא למעשה דף נחיתה
  • הורדת קובץ או הדפסה (לדוגמא: קופונים)
  • סקרי A/B 

פעולות הניתנות לביצוע לאחר שהלקוח עשה את ה”פעולה”:

  • לינק למעבר לאתר הרגיל
  • לינק למעבר לדף נחיתה נוסף
  • קריאה של פרטים נוספים על העסקה
  • ברכה ותודה על הצטרפות לשירות
  • הצעה של שירות או מוצר נוסף

משיכת לקוחות לדף הנחיתה שלנו.

המיקוד החשוב ביותר של לקוחות דף הנחיתה הוא התאמה פרטנית לקהל היעד.  הדף חייב להיות מכירתי, חד וברור. בזמן יצירת דף נחיתה עלינו לוודא שבידיים שלנו כמה שיותר פרטים ומידע לגבי הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. קהל היעד יכול להתפלח לפי נתונים שונים כגון: מגדר, גיל או לפי חיפושים קודמים בגוגל. כיום מרבית החברות מייצרות דף נחיתה פרטני למספר שירותים או מוצרים שונים ובעצם ממקדות אותם לפי קהלי יעד מסוימים, מה שעוזר להעלות את אחוזי ההצלחה. מאוד נפוץ גם לייצר מספר גרסאות לכל דף בשיטת הA/B ועל ידי כך לבדוק אילו דפים  גורמים ללבקרים בהם לבצע יותר “פעולות”. בעזרת שיטה זו גם לומדים איך לשפר את הדפים, מה עובד ומה לא ואילו דפי נחיתה עדיף אפילו להוריד.

צעדים לבניית דף נחיתה.

אז קודם כל קונספט. מה בעצם אנחנו רוצים לספק ללקוח ומה אנחנו צריכים שהוא יספק לנו. כל יצירת דף נחיתה מתחילה מרעיון שנבנה על פי מה הקהל שלי מחפש? מי הוא הקהל שלי ומה מושך אותו? וכאשר הוא מגיע לדף הנחיתה, מה יביא אותו לבצע את ה”פעולה” אשר לשמה בנינו את דף הנחיתה שלנו? 

 

אז למה בעצם להפנות את הלקוחות לדף נחיתה חיצוני במקום ישירות לאתר שלי?

הסיבה העיקרית שבגללה עדיף להפנות לקוחות לדף נחיתה במקום לאתר, היא מיקוד תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי למרכיב מאוד ספציפי ומדויק שאתם רוצים למכור או להשיג עכשיו. לקוחות שמחפשים מוצר או שירות מיידי ואינם פנויים או מעוניינים לעשות כרגע חיפוש רחב בכל האתר שלכם. בעולם האינטרנט כיום כולם רוצים דברים מיידיים ומהירים. חיפוש עמוד יצירת קשר באתר המלא שלכם עלול ליצור שעמום או איבוד ריכוז במטרה. הלקוח בעצם עלול לצאת מהאתר הרבה לפני שנרשם או רכש מוצר. לעומת זאת, דף נחיתה ממקד אותו, ותוך פחות מדקה ובלי טיולים וחיפושים מיותרים באתר, הוא כבר יכול “להשיג” את מה שחיפש.

יצירת דף נחיתה אולטימטיבי.

עיצוב דף נחיתה מדויק ומצוין צריך תמיד להתחיל עם בדיקה רחבה מה הוא קהל היעד שאנחנו רוצים להביא. אפקטיביות דף הנחיתה נמדדת על ידי כתיבה שיווקית נכונה ושימוש במילות מפתח שמניעות “פעולה”, עיצוב מותאם UX, תמונות ברורות של המוצר והסבר עליו. לדפי נחיתה כיום יש מבנים ומרכיבים מסוימים אשר פותחו על ידי אנשי מקצוע במשך שנים של ניסוי וטעייה בנושא.

מבנה דף נחיתה

  • ניסוח דף הנחיתה צריך להיות ישיר וברור.
  • חשוב תמיד כמובן להתחיל עם כותרת מרכזית ואינפורמטיבית המתארת בדרך מתומצת את כל דף הנחיתה. לאחר מכן מכניסים כותרת משנה לפי נושאים, טקסט שיווקי, טקסט המכיל מילים שמניעות לפעולה וכמובן את טופס יצירת הקשר, שצריך להיות מעוצב ברור וקצר כמה שאפשר. 
  • תמיד ניתן להוסיף תמונה או/ו סרטון וידאו קצר ולעניין. אך חשוב שהם יהיו באיכות טובה וברורה.
  • חשוב שפריסת האלמנטים בדף וכפתור יצירת הקשר או הקניה הסופית יהיה ברור וממוקם בהתאם לחוקי UX, מבחינה ויזואלית ומיקום הכפתור. בשום פנים ואופן לא לתת ללקוח לשוטט או להוציא ואותו מחוץ לדף הנחיתה בשביל ביצוע ה”פעולה”.
  • עיצוב גרפי מקצועי ומודרני.
  • דוגמא ללקוח או שניים מרוצים עם תמונה וציטוט קצר ומתמצת.
  • הדגשה בצבעים ואותיות גדולות של הנחות והטבות.
  • פרצוף מוכר. אם יש לחברה מישהו מפורסם שהוא עובד איתו, מומלץ תמיד כמובן להשתמש בשירות שלו גם בדף הנחיתה. פנים מוכרות תמיד עוזרות ללקוחות לבטוח יותר במוצר.
  • אזכורים חיוביים של החברה בעיתונים, אתרים ובמדיה החברתית.

עיצוב דף נחיתה עם מיתוג החברה.

  • חשוב להשתמש בלוגו של החברה. חברה שכבר מוכרת ללקוחות תביא יותר פעולות כי יש לה כבר רושם ראשוני גבוה.
  • שם החברה צריך להיות עדכני. לעיתים חברות משנות את שמן אך דף הנחיתה נשאר עם השם הישן ואז מה שקורה זה שכאשר יוצרים את הקשר עם הלקוחות, הם בעצם לא יודעים על מי מדובר ואינם זוכרים שנרשמו אצלכם (מבוסס על מקרה אמיתי שקרה לי עם חברת מכירת רכב ששינתה את שמה ולא הבנתי מי מתקשר אליי).

אורך/גודל מומלץ לדף נחיתה

אז במקרה שלנו הגודל כן קובע ואפילו מאוד. הדף שלנו הוא בעצם מעין קמפיין שצריך לתפוס את תשומת לב של הלקוחות כאן ועכשיו. ולכן לא מומלץ לערוך דף גדול, עמוס, ארוך או עם מלא קישורים. מומלץ להכין אתר נעים לעין וללא צורך בגלילה לחיפוש פרטים נוספים, מה שעלול לגרום לעיבוד העניין. כמובן שאורך/גודל דף הנחיתה משפיע גם על המחיר והתחזוק שלו. 

התאמה של דף הנחיתה למרכיבי SEO של גוגל.

  • הטמעת מילות מפתח שמקדמות את הדף
  • טקסט רחב ועשיר
  • התוכן צריך להופיע בטקסט בדף ולא כתמונה, כדי שגוגל יצליח בכלל לסרוק אותו.
  • קישור איכותי אשר נטען מהר יעלה את דירוג הדף.
  • התאמת דף הנחיתה גם למובייל.
  • רענון התוכן מידי פעם יכול לעזור בעלייה בדירוג.

מעקב אחר ביצועי דף הנחיתה שלנו

ניסוי וטעיה הוא חלק מעולם הפרסום ולכן חשוב מאוד לעקוב אחר הביצועים של הדף ואחר אחוז ההמרות שאנו מקבלים על ידי “פעולות” הלקוח. החישוב בדרך כלל נעשה לפי כמות האנשים שנכנסו לדף לעומת כמה באמת השאירו פרטים או רכשו את המוצר. מעקב זה מאפשר לבצע שיפורים ושינויים. המעקב נעשה על ידי כלים מפורטים של גוגל. תמיד מומלץ ליצור מספר גרסאות של הדף ולראות תוצאות אמיתיות מהשטח איזה עיצוב או תוכן עובד טוב יותר. לפעמים שינוי קטן כמו צבע של כפתור או טקסט שפונה בלשון נקבה יכולה להגדיל את מעגל הלקוחות שלנו.

יצירת דף נחיתה- מחיר

כמובן שכיום אפשר להשיג כמעט כל דבר גם בחינם. אבל, חינם- תמיד יעלה לכם ביוקר. אל תשכחו שרוב הלקוחות כיום כבר ראו לא מעט דפי נחיתה, ולכן אם דף הנחיתה שלכם יראה לא מקצועי, לא מעוצב ויקח לו מלא זמן להיטען. ואז לא רק שהלקוחות שכן יגיעו אליו יהיו מאוכזבים או לא מעוניינים, אלא שרובם בכלל לא יגיעו אליו, כי הוא פשוט יבלע עמוק בתוך מנגנון החיפוש של גוגל. ולכן מומלץ להרכיב את הדף עם אנשים שמבינים בדפי נחיתה ויביאו לכם את התוצאה הטובה ביותר.

מחיר דפי נחיתה יכול לנוע בין 500-3500 ש”ח, ואף להגיע גבוה יותר, תלוי כמובן במורכבות הטכנית, עיצובית ומספר הגרסאות לבדיקות A/B. תהליך הצעת המחיר בחברת CXM מתחיל בשיחת היכרות קצרה לגבי קהל היעד של הלקוח, יצירת אפיון האתר, בעזרת אלו, קביעת המחיר לדף הנחיתה. לאחר מכן אנו יוצרים עבורכם סקיצה לאישור. לאחר אישורכם המתכנתים שלנו מתחילים לעבוד על קידוד דף הנחיתה שלכם והצגתו. לאחר הערות, מענות ובקשות, נבצע שינויים לפי בקשתכם. וכאשר הוא יהיה מוכן סופית, נעלה את דף הנחיתה לאוויר וזה הזמן להתחיל במסעות הפרסום בגוגל או שיווק בפייסבוק.

למה לבנות דף נחיתה עם הצוות שלנו?

אצלנו בCXM אנחנו שמים דגש על מקצועיות והקשבה לצרכים האינדיבידואלים של העסק שלכם ושל קהל הלקוחות שלכם. הצוות כולל מעצבים, בוני אתרים ואנשי תוכן, כולם עם נסיון רב בדפי נחיתה. אנחנו עובדים עם פלטפורמת XXX אשר נחשבת לאחת המובילות כיום בארץ. כשאתם מחפשים בגוגל “יצירת דף נחיתה מחיר”, אתם צריכים לדעת שהגעתם לחברה שגם המחיר מותאם לכל עסק וגם דך הנחיתה יוצא איכותי ולשביעות רצונכם. בשביל זה אנחנו כאן. את השירות ניתן לקבל מהחברה שלנו, דרכנו, מאיתנו ברמה הגבוה ביותר ללא כאבי ראש.

רוצים לשמוע עוד? מוכנים כבר לדף נחיתה משלכם? אתם מוזמנים להתייעץ עם מומחה שלנו בזמן אמת, השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם!

שירותים שיכולים לעניין אותך