המדריך המלא לבחירת מקדם אתרים מומלץ

CXM מדריך איך לבחור מקדם אתרים

מדריך – איך לבחור מקדם אתרים?

בחירה נכונה ומדויקת של מקדם אתרים עבור אתר האינטרנט שלכם היא ללא ספק אחת מהבחירות החשובות ביותר שיהיה עליכם לבצע במטרה לאפשר לאתר להתחיל בקידום הפעילות הארגונית שלכם.

זאת בעוד כי מומחה קידום אתרים הוא איש מקצוע שיסייע לכם בלקיחת האתר למקומות יציבים וטובים יותר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות ובאותה הנשימה, יסייע בהפיכת האתר שלכם לאיכותי וטוב יותר, בשורה רחבה של דרכים שונות ומגוונים.

מדריך איך לבחור מקדם אתרים

 

למעשה, בדומה לבחירה של כל איש מקצוע אחר, גם כאשר אתם מחפשים אחר שירותיו של מומחה קידום אתרים, מוטב לעשות זאת תוך התייחסות למספר פרמטרים חשובים במיוחד.

כאשר מדובר על תעשיית קידום האתרים הרי שעליכם להבין בראש ובראשונה את כל המאפיינים החשובים והרלוונטים של התחום, מה שיאפשר לכם לגבש בחירה מקצועית ומדויקת הרבה יותר.

על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן ניחנים בפני בחירה מוצלחת של מקדם אתרים מומלץ, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את כל הדגשים שיש לקחת בחשבון לפני שמגיעים אל מעמד הבחירה הסופי. 

רגע, מה מקדם אתרים יכול בכלל לעשות

רגע, מה מקדם אתרים יכול בכלל לעשות?

 

לפני שאתם ניגשים לתהליך החיפוש אחר שירותיו של מומח קידום אתרים בגוגל, מוטב לבצע סוג של תיאום ציפיות מסוים, ועדיף לעשות זאת לפני שאתם פונים ומשוחחים עם אנשי המקצוע השונים בתחום.

כאשר מדובר על עולם השיווק והמכירות, עליכם לזכור כי במרבית המקרים לא באמת תוכלו להיות בטוחים כי מדובר על אנשי מקצוע שיצליחו להשיג את המטרות הספציפיות שלשמן פניתם אליהם, כנ"ל לגבי עמידה ביעדים שהוצבו.

הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר על תעשיית קידום האתרים בגוגל שכן, מדובר על תחום ספקולטיבי במיוחד, כך שתמיד יעלה החשש בנוגע למה יוליד יום והאם אכן תצליחו לעמוד ביעדים שהגדרתם.

יחד עם האמור, אין זה אומר כי הבחירה בשירותיו של מקדם אתרים היא לא חשובה, וכי מקדם מקצועי לא יצליח לעשות המון לנכס הדיגיטלי שלכם.

למעשה, ההיפך הוא הנכון – דווקא לאור העובדה כי מדובר על תחום ספקולטיבי במידה רבה, הרי שעבודת הקידום השוטפת הנדרשת מבעלי העסקים בתחום מחייבת אנשי מקצוע אחראיים, מנוסים, מקצועיים ושקולים. 

הפרמטרים החשובים בבחירת מקדם אתרים

הפרמטרים החשובים בבחירת מקדם אתרים 

על כן, ישנם לא מעט גורמים ופרמטרים שאפשר לקחת בחשבון לפני שמגבשים את הבחירה המדויקת ביותר, אך על מנת לוודא כי אתם אכן ניחנים בפני בחירה מוצלחת, התחילו בבדיקת הפרמטרים הבאים:

 

 

  • ניסיון מקצועי –

    ניסיון מקצועי בתחום קידום אתרים בפרט, ובשיווק דיגיטלי בכלל הוא הפרמטר העיקרי שידע להעניק אסמכתא וסוג של "התחייבות" על בחירת נותן שירות ללא היכרות קודמת.

    בחירת מקדם אתרים בעל ניסיון מקצועי עשיר שמכיר את מנועי החיפוש, את הדרישות והפרטמטרים אליהם הם מתייחסים, שיודע להתייחס לכל הניואנסים הנסתרים ולכל האפשרויות הקיימות לקידום האתר, הוא המקדם שבו כדי לבחור, כזה שראה עדכון או שניים (או הרבה יותר, פינגווין, פנדה וכו') שמשמעותם על ביצועי קידום האתר הם קריטיים, ולאחר עדכונים של גוגל נדרשים לפרקים שינויים גם באתרים אותם המקדם דואג לטפח ולשפר.

    לכן לפני בחירת מומחה קידום אתרים, תדאגו לבדוק מה הניסיון שלו והאם יש לו ניסיון בתחום שקשור לעסק שלכם?
    תבדקו כמה זמן הוא בתחום, כמה עדכונים של גוגל הוא מכיר?

  • הכשרה מקצועית –

    כאשר אתם מחפשים אחר שירותיו של seo מומחה או כל איש מקצוע מתוך מקצועות האינטרנט המגוונים, עליכם לזכור כי מדובר על תחום פרוץ שכן, כל אדם אשר מחזיק בחיבור אינטרנט יכול להתחיל לעסוק בתחום, ואף להציג את עצמו בתור מקצוען.

  • זאת בעוד כי אחת הדרכים הטובות ביותר לוודא האם מקדם מסוים הוא אכן מקדם מקצועי ומנוסה, תהיה לבדוק האם הוא מחזיק בהכשרה מקצועית או הסמכה כלשהי בתחום.זאת בעוד כי קיים מגוון רחב של קורסים מקצועיים ברחבי הארץ, וכאשר מדובר על מקדם אתרים שעבר קורס   שכזה בהצלחה, הרי שהסיכויים שלכם לפגוע בבחירה מוצלחת יותר, עולים בצורה משמעותית. 

 

  • יעדים מציאותיים –

    כאשר אתם פונים לשירותיו של מקדם seo מומחה, בין אם מדובר על פרילנסר קידום אתרים ובין אם מדובר על משרד פרסום עם צוות רב גוני, הרי שדבר נוסף שיהיה עליכם לקחת בחשבון יהיה לבדוק האם המקדם אליו פניתן מציע הבטחות גורפות, ספציפיות ותלושות מהמציאות. כפי שוודאי כבר הספקתם להבין, מומחה seo אמין ומקצועי לעולם לא יבטיח הבטחות וודאיות שכן, לא באמת ניתן להבין בצורה חד משמעית מה יהיו תוצאות הקידום,

    ועד כמה מהר תיחשפו לתוצאות הרצויות. יחד עם זאת, ניתנת האפשרות להעריך באופן מושכל את המתבקש, אך בשום פנים ואופן אי אפשר להבטיח תוצאות כאלו ואחרות, במסגרת של פרק זמן ספציפי.

    במילים אחרות, במידה ופניתם אל מומחה seo שמבטיח הבטחות גורפות, הרי שהדבר צריך לעורר אצלכם נורה אדומה.

 

  • כימיה ותקשורת בין אישית –

    יועץ seo מומלץ הוא יועץ כזה שבאמת מצליח להבין אתכם, כזה שבאמת מציג את ההתעניינות בקידום האתר שלכם.

    אי לכך, מומלץ לוודא כי אתם פונים לשירותיו של יועץ seo שמצליח להעלות התעניינות דו-כיוונית במעמד השיחה הראשונית שלכן שכן, מיותר לציין כי אתם בוודאי תתעניינו באותו מקדם, אך באותה הנשימה נסו לברר האם המקדם מתעניין חזרה באתר שלכם?

    האם הוא שואל את השאלות הרלוונטיות בנוגע לפעילות העסקית שלכם? למעשה, כלל הדברים הללו יאפשרו לכם להבין האם אכן מדובר על מקדם seo שכדאי לעבוד מולו.

 

  • עלויות –

    בדומה לבחירה של כל איש מקצוע, גם כאשר אתם מחפשים אחר מומחה קידום אתרים אורגני, הרי שסוגיית העלויות היא חשובה ביותר.

    כמו כן, ההמלצה הראשונית שלנו תהיה לגבש תקציב ייעודי לזכות הרכישה טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה הסופי שכן, הדבר יאפשר לכם לוודא כי אינכם חורגים מהתקציב האישי שעומד לרשותכם.

    על כן, במטרה לעשות זאת כמו שצריך, הרי שיהיה עליכם גם לערוך סקר שוק מקיף שיאפשר לכם להבין את קשת המחירים הרחבה בענף.

    זאת בעוד כי במטרה לתמחר את השירות באופן מקצועי, יהיה על המקדם לבצע עבודת מחקר מקדימה שתאפשר לו להבין לעומק את גודל המטלה, להבין מעט אודות הפעילות העסקית שלכם וכיוצא בכך.

    במילים אחרות – במידה ואתם פונים אל שירותיו של יועץ קידום אתרים שנותן לכם הצעת מחיר מיידית וזריזה במיוחד, כזו אשר תעניק לכם את האפשרות להבין בצורה חד משמעית כי אותו יועץ לא באמת ערך מחקר כמו שצריך, הרי שהדבר יעיד ברוב המקרים על חוסר רצינות לצד חוסר כוונה אמיתית לסייע לכם בקידום האתר שלכם.

שורה תחתונה

שורה תחתונה

 

בניגוד לדעה הציבורית הרווחת אשר נוטה לא פעם לחשוב כי קידום אתרים היא משימה פשוטה שניתן לבצע באופן עצמאי, הרי שהמציאות מציגה בפנינו תמונה אחרת לחלוטין, תמונה כזו בה מרבית האנשים שטוענים כך מוצאים את עצמם לא פעם מבזבזים זמן יקר מנשוא.

מהצד השני, על פניו נראה כי לא פעם משימת הבחירה נראית מבלבלת ולעיתים אף בלתי אפשרית, במיוחד לאור היצע האפשרויות הרחב בתעשיית קידום האתרים.

במילים אחרות, בחירה בשירותיו של יועץ קידום אתרים היא משימה שלא פעם עשויה להיראות מורכבת במראה הראשוני, אך באותה הנשימה חשוב לזכור כי מדובר על משימה חשובה עם משקל רב, כזו שתשפיע ישירות על הצלחת האתר שלכם ולכן, אין להקל בה ראש. זאת בעוד בזמן שתחליטו לעבור על כלל הפרמטרים העיקריים, תופתעו לגלות כי המשימה הופכת לפשוטה יותר.

 

עדיין נרתעים מכמות המקדמים שמציעים את השירותים שלהם ברחבי הרשת ולא באמת בטוחים שיש לכם את מה שצריך על מנת להתחיל בחיפושים? ובכן, במידה וזהו אכן המצב שלכם, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים לקבלת שיחת ייעוץ שתכווין ותמקד אתכם בכל הדגשים החשובים שיהיה עליכם לקחת בחשבון לפני שאתם מתחילים בביצוע המטלה, ללא כל עלות נוספת מצדכם, מחכים לצלצול 🙂

    דילוג לתוכן