הקמת סטארט אפ

איך מקימים סטארט אפ? כל המידע

הקמת סטארט אפ

תוכן עניינים:

  1. הקדמה
  2. חדד את הרעיון שלך
  3. בחירת שם לסטארט אפ ולדומיין
  4. הכר את קהל היעד שלכם
  5. בחירת דמוגרפיה ספציפית
  6. מבט פיננסי
  7. פרסום ומיתוג
  8. צמיחה
  9. שירות לקוחות

 

הקדמה

מקים סטארט אפ חדש? מאיפה להתחיל ואיך להגיע להצלחה?

קודם כל, אתה רוצה לוודא שאתה מוכן לפני שאתה פותח את העסק. כדי לנהל עסק מצליח, עליך להסתגל כל הזמן למצבים משתנים. ביצוע מחקר שוק מעמיק בתחומך ובדיקת הדמוגרפיה של קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך הוא חלק חשוב מעיצוב תוכנית עסקית. זה כולל הפעלת סקרים, קיום קבוצות מיקוד, מחקר של SEO ונתונים ציבוריים. לפני שתתחיל למכור את המוצר או השירות שלך, עליך קודם לבנות את המותג שלך ולקבל תשומת לב מאנשים שיהיו מוכנים להיות חלק מהדרך כשתהיה מוכן לעשות לעסקים.

משימות כמו מתן שמות לעסק ויצירת לוגו מובנות מאליהן, אך מה לגבי הצעדים הפחות פשוטים וחשובים לא פחות? בין אם מדובר בקביעת המבנה העסקי שלך או בקביעת אסטרטגיה שיווקית מפורטת, עומס העבודה יכול להצטבר במהירות. במקום לנחש היכן להתחיל, עקוב אחר הרשימה הבאה כדי להפוך את הסטארט אפ שלך מסתם רעיון למוצר אמיתי.

הקמת סטארט אפ

חדד את הרעיון שלך

אם אתה חושב להקים סטארט אפ, סביר להניח שכבר יש לך רעיון כלשהו בראש גם אם הוא רק התחלתי. חפש במהירות את החברות הקיימות בענף שבחרת. למד מה מנהיגי המותג הנוכחיים עושים ולמד כיצד תוכל לעשות זאת טוב יותר. אם אתה חושב שהעסק שלך יכול לספק משהו שחברות אחרות לא עושות (או לספק את אותו הדבר, רק מהר יותר וזול יותר), או שיש לך רעיון מוצק ומוכן ליצור תוכנית עסקית אז זה הזמן לצאת לדרך.

 

בחירת שם לסטארט אפ

לא משנה באיזה שם תבחר, חשוב להבין את הנימוק מאחורי הרעיון שלך. כמה מאמץ אתה צריך להשקיע בבחירת שם הסטארט אפ שלך? שם הסטארט אפ הוא מרכיב מפתח באתר האינטרנט שלך, זה יכול ליצור או לשבור את הפופולריות של האתר שלך. בחירת השם הנכון זה עניין של מיתוג לסטראט אפ ולאתר שלך ויקל על אנשים למצוא ולזכור אותך. השם הלא נכון עלול לגרום למכשולים משפטיים ועסקיים בלתי ניתנים להתגברות. להלן מספר טיפים בסיסיים כיצד לתת שם לסטארט-אפ שלך:

 

  • הימנע משמות ארוכים מידי או שמות שקשה לאיית.
  • אל תבחר שם שיכול להיות מגביל ככל שהעסק שלך גדל.
  • ערכו חיפוש מקיף באינטרנט בשם המוצע.
  • ערכו חיפוש יסודי של סימני מסחר.
  • ודא שאתה והעובדים שלך תשמחו לומר את השם.
  • בוא עם חמישה שמות שאתה אוהב ובדוק את השם עם עובדים פוטנציאליים, שותפים, משקיעים ולקוחות פוטנציאליים.

 

הכר את קהל היעד שלך

קודם כל תבדוק את התחרות שלך. על מי מתמקדים המתחרים שלך? מי הם הלקוחות הנוכחיים שלהם? לאחר מכן נתח את המוצר או השירות שלך. כתוב רשימה של כל התכונות שיש לך. ליד כל תכונה, ציין את היתרונות שהיא מספקת. תדמית מקצועית תמשוך יותר לקוחות מכיוון שהם רואים בחברה מקצועית ואמינה. אז בסופו של דבר, היתרון של עיצוב איכותי הוא להשיג יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף. ברגע שרשמת את היתרונות שלך, ערוך רשימה של אנשים שיכול להיות להם צורך ביתרונות אלו. 

 

בחירת דמוגרפיה ספציפית.

ברר לא רק למי יש צורך במוצר או בשירות שלכם, אלא גם מי הם האנשים שסביר ביותר שירצו לרכוש אותו. חשוב על הגורמים הבאים:

 

  • גיל
  • מיקום
  • מִין
  • רמת הכנסה
  • רמת השכלה
  • מצב משפחתי 
  • מקצוע
  • רקע אתני

 

קבע כיצד המוצר או השירות שלך ישתלבו באורח החיים של היעד שלך. איך ומתי היעד שלך הולך להשתמש במוצר? אילו תכונות מושכות ביותר את היעד שלך? לאיזה מדיה מטרתך פונה לקבלת מידע? האם המטרה שלך קוראת את העיתון, מחפשת באינטרנט או משתתפת באירועים מסוימים? בכל עסק ישנם לקוחות רווחיים יותר מאחרים. אלה עשויים להיות הלקוחות שקונים ממך בתדירות הגבוהה ביותר או שממליצים לאחרים על העסק שלך. כשאתה מזהה לקוחות אלו, זה חכם להשקיע מאמץ מיוחד בטיפוח קשר עסקי טוב איתם.

 

מבט פיננסי

לכל פתיחת עסק כלשהו יש מחיר,  ​​לכן עליך לקבוע כיצד אתה מכסה את העלויות האלה. האם יש לך את האמצעים למימון הסטארט-אפ שלך, או שתצטרך ללוות כסף? אם אתה מתכנן לעזוב את העבודה הנוכחית שלך כדי להתמקד בעסק שלך, האם יש לך כסף לשים כדי לפרנס את עצמך עד שאתה מרוויח? עדיף לבדוק מה יהיו עלויות ההפעלה שלך מראש. חברות סטארט-אפ רבות נכשלות מכיוון שנגמר להם הכסף לפני שהניבו רווח. זה אף פעם לא רעיון רע להעריך יתר על המידה את כמות ההון ההתחלתי שאתה זקוק לו, שכן יכול לעבור זמן מה עד שהעסק מתחיל ליצור הכנסות. חשוב להכיר את אפשרויות המימון שלך. הלוואות לעסקים, נסה להשיג הלוואה או מענק לעסקים קטנים, חפש כאלה שמתאימים למצב שלך. אפשר לפנות גם למשקיעים. חברות סטארט-אפ שצריכות מימון משמעותי מראש עשויות לרצות להביא משקיע. משקיעים יכולים לספק כמה מיליוני דולרים לחברה חדשה, בדרך כלל הם גם מצפים שיהיה להם תפקיד מעשי בניהול העסק שלך. שיטה נוספת היא מימון המונים. תוכל לפתוח קמפיין למימון המונים לגיוס סכומי כסף קטנים יחסית. מימון המונים עזר לחברות רבות בשנים האחרונות, וישנן מספר פלטפורמות מימון המונים אמינות המיועדות לסוגים שונים של עסקים.

 

פרסום ומיתוג

לפני שתתחיל למכור את המוצר או השירות שלך, עליך לבנות את המותג שלך ולגרום לאנשים להתעניין ולהצטרף למסע שלך. כמה מקומות שכדאי להשקיע בהם בפרסום ומיתוג:

 

  1. אתר החברה. 

לקוחות רבים פונים לאינטרנט כדי ללמוד על עסק, ואתר אינטרנט הוא הוכחה דיגיטלית לכך שהסטארט אפ שלך קיים. זוהי גם דרך נהדרת לקיים אינטראקציה עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

 

  1. מדיה חברתית. 

השתמש במדיה החברתית כדי להפיץ את הבשורה על העסק החדש שלך, ככלי קידום מכירות. פלטפורמות המדיה החברתית הן הטובות ביותר להגיע אל קהל היעד שלך.

 

  1. לוגו. 

צור לוגו שיכול לעזור לאנשים לזהות בקלות את המותג שלך, ויהיה עקבי בשימוש בו בכל הפלטפורמות שלך.

 

צמיחה

ההשקה והמכירות הראשונות שלך הן רק המשימה הראשונה שלך כיזם. כדי להרוויח ולהישאר רלוונטי, אתה תמיד צריך להגדיל את העסק שלך. סיכונים הם דברים שאינם תמיד בשליטה שלנו. חשוב למדי לכל חברה ליצור קודם את הגרסה הפשוטה ביותר של המוצר שלה (גרסת MVP)  ולהשיקה לשוק. זה יסייע באיסוף נתונים ראשוניים אודות לקוחות פוטנציאליים. היתרון העיקרי בכך הוא שלא תצטרכו להוציא כסף רב עד שתדעו שיש לכם בכלל שוק וקבוצת יעד למוצר שלכם. 

 

שירות לקוחות

דאג לשירות לקוחות איכותי ומקצועי. בניית מוניטין טוב וחזק יעזור לך להצליח הרבה יותר זמן בשוק. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להתייחס ללקוחות שלך בכבוד המקסימלי ולנסות לעזור להם בכל מה שנדרש. שירות לקוחות באיכות טובה יכול להיות ההבדל בין צרכן שלא יקנה שוב מחברתכם לבין הפיכתו ללקוח חוזר. 

 

אז אם יש לכם רעיון לאפליקציה, משחק או משהו חדש שיכול להפוך לסטארט אפ, אתם מוזמנים ליצור קשר עם CXM, חברה אשר תתמוך בכם בכל שלבי ההקמה, הפיצוח והפיתוח.

דילוג לתוכן