וואטסאפ, וואטסאפ ווב,וואטסאפ להורדה, וואטסאפ עסקי, קבוצות וואטסאפ - הכל על וואצפ

וואטסאפ

וואטסאפ – כל מה שרציתם לדעת ועוד

האם מישהו מאיתנו יכול לדמיין כיצד נראו חיינו לפני שוואטספ פרצה אליהם? נכון שכמה מאיתנו מעדיפים את השקט הזה ללא הצילצול "החופר", אבל רובנו מבינים כבר את מה שבחלקים רבים של הגלובוס קלטו לא מעט אנשים. וואטסאפ הפכה לחלק חיוני מחיי היומיום שלנו.

אין ספק כי האפליקציה בבעלות פייסבוק היא בקלות אחד משירותי ההודעות הפופולריים ביותר בעולם כיום. מה הוא סוד הקסם? ובכן, הוא בעיקר נובע מכך שזו הייתה אחת מהאפליקציות הנייד הראשונות שהציעו הודעות חינם מבוססות אינטרנט. במקום לשלוח טקסטים באמצעות רשתות נתונים סלולריות, שבהן עשויות לחול עמלות, WhatsApp מסתמכת בעיקר על חיבור Wi-Fi כדי לשלוח ולקבל הודעות ושיחות בחינם.

בין היתרונות הנוספים שלה ניתן למצוא את העובדה שהודעות, תמונות ושמע הנשלחים בצ'אט מוגנים באמצעות הצפנה מקצה לקצה.

הצפנה זו מורכבת ממערכת הגנה על פרטיות המשתמשים המבטיחה כי ההודעות ייקראו רק על ידי מספר הטלפון שאליו נשלחו.

בנוסף לכך, האפליקציה מציעה רמות שונות של פרטיות. לדוגמה, היא דואגת לכך שמשתמשים שאינם רשומים כאנשי קשר, לא יוכלו לצפות בתמונת הפרופיל או במידע האישי. בוואטסאפ תוכלו גם לשתף סוגים שונים של קבצי מדיה: מתמונות ועד קבצי אודיו וסרטונים.

כמו כן, וואטסאפ מייבאת את אנשי הקשר ישירות מהמכשיר בו היא מותקנת. כך, אין צורך לשמור את המשתמשים באפליקציה אחד אחד: הפלטפורמה עושה זאת באופן אוטומטי.

יתרון נוסף הוא כמובן העובדה שוואטסאפ תואמת למערכות הפעלה שונות, והיא כמובן יכול לעבוד גם בגרסת אינטרנט ובגרסת דסקטופ למחשבים.

אבל מה באמת אפשר לחדש על האפליקציה הזו שכולנו לכאורה משתמשים בה? והאם באמת אנחנו מכירים אותה מספיק כדי שהיא תסייע לנו בתחום העסקי למשל?

וואטסאפ ווב

ישנן שתי דרכים לשימוש באפליקציית וואטסאפ הרגילה במחשב: אפליקציה מבוססת דפדפן ואפליקציה לשולחן העבודה.

למעשה מדובר בהרחבות מבוססות מחשב של חשבון וואצפ בטלפון שלכם. ההודעות שאתם שולחים ומקבלים מסונכרנות בין הטלפון והמחשב שלכם, ותוכלו לראות את ההודעות שלכם בשני המכשירים.

וואצפ ווב הוצגה לציבור הרחב ב-2015, תחילה רק עבור אנדרואיד, חלונות ובלקברי, ולאחר מכן גם עבור iOS. לקוח האינטרנט מסנכרן את השיחות שלכם בזמן אמת, כך שתוכלו לקרוא ולהשיב להן בטלפון החכם שלכם ובדפדפן שלכם באותה מידה.

אבל עד כמה בטוח השימוש באפליקציית וואצפ ווב ובעיקר כשמדובר בתחום העסקי?

מאז 2015,מה שהיהעבור ואטסאפ תאריך השקה על ידי פייסבוק, הושקו מספר שכבות בטיחות עבור משתמשי וואטסאפ ווב במשך שנים, כך ששיחות האינטרנט היו מוצפנות מקצה לקצה. עם זאת, ישנם איומי אבטחה מסוימים בדפדפן של המשתמשים השונים שמפתחי אפליקציות אינם יכולים לשלוט בהם, בניגוד לאפליקציה לנייד. לכן, לאחרונה, במרץ 2022, שודרגה גרסת הדפדפן של וואטסאפ ואב עם תכונות האבטחה של Code verify אשר מציע אימות קוד שקוף עצמאי, של צד שלישי. זה אומר שאם אתם משתמשים ב-Code Verify, התוסף משווה אוטומטית את הקוד שפועל על וואטסאפ Web בדפדפן שלכם מול גרסת הקוד של WhatsApp.

אם יש דגלים אדומים, Code Verify מודיע למשתמשים על פעילות חשודה.

וואטסאפ עסקי – מה הוא יכול לעשות עבורכם

צריך לזכור שאפליקציית WhatsApp Business היא פתרון שימושי לעסקים קטנים שרוצים להגיע ללקוחותיהם באפליקציית המסרים הפופולרית ביותר בעולם. היתרונות כמובן ברורים – זה בחינם, האפליקצייה מציעה לעסק שלכם חשבון מאומת, תבניות טקסט, ואתם יכולים לפרסם פרטים עסקיים, כגון שעות הפתיחה של העסק שלכם, קטלוג המוצרים שלכם ועוד.

WhatsApp Business  היא אם כן דרך מצוינת לעסקים קטנים לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם. עם זאת, הקלדת הודעות כל היום בסמארטפון יכולה להיות די מעייפת, וכאן נכנס לתמונה השימוש בגרסת הוואטספ ווב.

כי נכון שבדרך כלל, אנו נוטים להגדיר את  WhatsApp Business  בטלפון. עם זאת, כדי שלא נתייגע בלכתוב ולענות להודעות בסמארטפון כל היום – במיוחד אם אתם גם צריכים לעבור הלוך ושוב בין הטלפון למחשב האישי שלכם כדי להשוות נתוני לקוחות, או לחפש מידע על המוצר, הרי ש-WhatsApp Web  יכול להקל עליכם מאוד, מאחר והוא מאפשר לכם להשתמש באפליקציית WhatsApp Business שלכם במחשב האישי שלכם דרך דפדפן או יישום שולחן העבודה.

דאגו אם כן לבצע הורדת וואטסאפ למחשב שלכם.

ברגע שהמכשירים שלכם מסונכרנים, ואתם יכולים להשתמש ב-WhatsApp Web עבור האפליקציה העסקית שלכם בדפדפן שלךכם.

זיכרו כי אתם יכולים לפתוח רק כרטיסיית דפדפן אחת בו-זמנית. אם אתם מעדיפים להפעיל את WhatsApp Business במחשב האישי שלכם, אתם יכולים להוריד את אפליקציית WhatsApp Desktop.

 

רוצים לבדוק מה יהיה מחיר קידום האתר שלכם?

כנסו למאמר "מחיר קידום אתרים" ותוכלו למצוא גם מחשבון מחיר וגם מחירון קידום אתרים

 

קבוצות וואטספ ואיך הן יכולות לתרום לעסק שלכם

עסקים יכולים לתקשר עם הלקוחות שלהם בצורה אישית יותר. על ידי הקמת קבוצת וואטסאפ, עסקים יכולים לשתף עדכונים והודעות בקלות רבה יותר, ליצור קהילה של מעריצים ולהבין טוב יותר את צרכי הלקוחות, וכמובן לשלוח קישורים לקבוצות וואטסאפ.

התקבצות סביב עניין או נושא משותף יוצר קשר מיידי בין העסק ללקוחותיו.

לדוגמה, עסק יכול ליצור קבוצה כדי לדון במגמות האחרונות באופנת גברים. או שמסעדה יכולה ליצור קבוצת ארוחת ערב לא רשמית עם הלקוחות שלה. קבוצות הן אם כן אמצעי נהדר לשיתוף עדכונים והודעות. כל שבוע לערך, הזמינו את הלקוחות שלכם לפגישה באמצעות WhatsApp.

תקשרו את ההתפתחויות האחרונות עם הלקוחות שלך בזמן אמת ובקשו מהם לשתף את החוויות שלהם.

אין שני לקוחות שירצו את אותו הדבר מכם. העסק שלכם צריך להיות מסוגל לספק את הצרכים והאינטרסים האישיים של כל הלקוחות שלו. לכן, מומלץ לשקול ליצור קבוצות שונות כדי לתת מענה לסוגי לקוחות שונים ולהבטיח שלכל הלקוחות תהיה הזדמנות לקבל את מה שהם מעוניינים בו מהעסק שלכם.

תקראו על ניהול חווית לקוח על מנת להבין איך הווטאספ יכול לייסע לכם בכך

אם אתם מתקשים לתקשר עם הלקוחות שלכם, התחילו בהתקשורת איתם בצורה סתמית. שיקלו להשתמש בחדר צ'אט באתר שלכם, למשל. וכמובן, אם אתם צריכים לדבר עם לקוחות באופן אישי, וודאו שזה מזדמן וידידותי, וותרו על הטון הרשמי. עם זאת, אל תגרמו ללקוחות שלכם להרגיש שהם ממהרים כשהם רוכשים מכם מוצר או שירות.

שימרו על תהליך המכירה שלכם כקל וכך תוכלו להפוך את לקוחותיכם ללקוחות מרוצים.

קישור לקבוצת פייסבוק בנושא קבוצות ווצאפ שם תוכלו למצוא קישורים לקבוצות וואטסאפ

WhatsApp Israel ווצאפ ישראל – קישורי הזמנה לקבוצות וואטסאפ

מה עושים במקרה של תקלה וואצפ

אפליקציית ואטסאפ היא כלי תקשורת חיוני עבור הרבה אנשים, וקרוב לוודאי שגם עבורכם. אם אתם חוששים ממצב שבו אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם פשוט לא תעבוד בשבילכם בדיוק כשאתם ממש זקוקים לה, הנה כמה עצות שכדאי לכם לנסות על מנת לפתור את הבעיות שנתקלתם בהן או לפחות לצמצם אותן.

אחת מאותן תקלות וואטסאפ מאוד נפוצות היא שהאפליקצייה מוחקת את החשבון שלכם. טוב זה לא יקרה אם אתם משתמשים בקביעות בחשבון הווטסאפ שלכם, אז זו לא תהיה בעיה עבורכם, אבל אם לא פתחתם את וואטסאפ זמן מה, כדאי לשים לב שהשירות שומר לעצמו את הזכות למחוק את חשבונכם לאחר 120 יום של חוסר פעילות. אם החשבון שלכם נמחק, יהיה עליכם ליצור חשבון חדש במקרה זה.

אפשרות אחרת שבה תגלו כי וואטסאפ לא עובד היא כשתנסו להתחבר ל-WhatsApp ולהשתמש בו אם החיבור האלחוטי של הטלפון שלך אינו פועל כהלכה. ודאו אם כן שאתם אכן רואים אות WiFi או סלולרי בסטטוס בחלק העליון של הצג של הטלפון החכם שכלם, ואם יש לכם ספק, אולי תנסו להשתמש באפליקציה אחרת שניגשת לאינטרנט כדי לוודא שהחיבור שלכם אינו בדיוק הסיבה אשר גורמת לתקלה.

לפעמים, כיבוי והדלקה של האינטרנט שלכם יכול לפתור בעיית קישוריות, לכן החליקו מטה מהחלק השמאלי העליון של המסך כדי לראות את מרכז הבקרה באייפון שלכם, או בידקו את הגדרות המהירות באנדרואיד, ולאחר מכן הקישו על סמל מצב טיסה. המתינו רגע והקישו עליו שוב כדי להפעיל מחדש את האלחוט שלכם בטלפון החכם.

אם אפליקציית WhatsApp מתנהגת בצורה לא נכונה, לעתים קרובות תוכלו לתקן את הבעיה על ידי סגירת האפליקציה ואז הפעלה מחדש שלה. בדומה להפעלה מחדש של אפליקציית WhatsApp, אתם יכולים גם להפעיל מחדש את מכשיר האייפון או האנדרואיד שלכם כדי לראות אם זה מסלק את הבעיה ומאפשר לכם להתחבר לאפליקציה בשנית.

WhatsApp הוא בדרך כלל שירות אמין ולעיתים רחוקות תצטרכו לדאוג שהוא לא מקוון. עם זאת, מדי פעם לכל שירות מקוון יש הפסקה. רוצים לראות אם הבעיה היא בוואטסאפ, פיתחו את דף הסטטוס של WhatsApp ב-Downdetector, ותבררו אם יש הפסקת שירות נוכחית. בנוסף, בגלל הפופולאריות העצומה שלה זוכה האפקליצייה, הרי שרוב הסיכויים שתקבלו הודעות מכל עבר על כך שהאפליקצייה חווה בעיות. לעיתים קרובות זוכה העניין גם לדיווח חדשותי, אז בדקו באתרי החדשות הפופולאריים כדי לוודא שלא מדובר באיזו בעיה כללית, כמעט כלל עולמית.

לבסוף, ייתכן שיש כמה נתונים פגומים במטמון WhatsApp שמונעים מהאפליקציה לפעול כראוי, אז כדאי לנקות את המטמון ולראות אם זה פותר את הבעיה שלכם. אם אתם משתמשים ב-WhatsApp באייפון, אין דרך פשוטה לנקות את המטמון. במקום זאת, עליכם להסיר את ההתקנה של האפליקציה ולאחר מכן להתקין אותה מחדש מ-App Store. אם יש לכם מכשיר אנדרואיד, תוכלו לנקות את המטמון מבלי להסיר את ההתקנה של WhatsApp.

הורדה, עדכונים וגראסות של וואטסאפ

מאחר ומדובר באפליקציה שאתם אמורים לעשות בה שימוש תכוף הרי שמאוד מומלץ לדאוג לשמור על כמה פעולות משמעותיות שיכולות לסייע לכם בעתיד. לדוגמה, זה רעיון טוב לוודא שהטלפון שלכם שומר אוטומטית על כל האפליקציות שלכם מעודכנות. אבל אם לא עדכנתם את וואטסאפ זמן מה, ייתכן שהגרסה שלכם סובלת מאיזה באג או אי התאמה שגורמת לה לא לפעול כראוי. אז דאגו להשתמש תמיד בוואטסאפ גרסה אחרונה, כאשר אתם יכולים לעדכן את אפליקציית WhatsApp Business מחנות האפליקציות של המכשיר שלכם. ההמלצה היא להשתמש תמיד בגרסה העדכנית ביותר של WhatsApp. הסיבה לכך היא שהגרסאות האחרונות מכילות את התכונות החדשות ביותר ותיקוני באגים. הדבר כמובן משמעותי במיוחד כאשר מדובר באפשרות של עדכון עסקי של הוואטסאפ שלכם.

בנוסף, WhatsApp מציגה לכם לעתים קרובות התראות המבקשות מכם לבצע גיבוי וואטסאפ של ההודעות שלכם כדי שתוכלו לשחזר את הגיבוי למקרה שדברים ישתבשו. אם לא לקחתם את זה ברצינות ואיבדתם את ההודעות שלכם, אתם בוודאי מחפשים איך לבצע שחזור הודעות וואטסאפ שנמחקו ללא גיבוי. נוכל להרגיע אתכם ולומר לכם שניתן ברוב המקרים לבצע שחזור כזה גם אם לא ביצעתם גיבוי מלא. אז אם נתקלתם בקושי כלשהו בעת הפעלת הוואטסאפ שלכם ואתם זקוקים לעזרתו של מומחה, כמובן שנשמח מאוד לעזור.

דילוג לתוכן