בניית אתר מכירות - בניית אתר חנות - בניית אתר איקומרס

מגמת המסחר האלקטרוני נמצאת בעליה מתמדת, חשבת כבר על בניית אתר מכירות?

בניית אתר חנות - אתר מכירות - אתר איקומרס

תוכן עניינים – הצעדים להקמת אתר איקומרס:

הקדמה – תחום האיקומרס

האינטרנט משפיע על חיינו בכל מיני צורות. ביום יום אנחנו משתמשים בו כדי לתקשר עם הקרובים אלינו, לצורך בידור, עובדים דרך האינטרנט, לומדים דרך האינטרנט, בנוסף לכל אלה אנחנו גם קונים באינטרנט.

בניית אתר מסחר אלקטרוני

בשנת 2022 ישנו דור של מבוגרים, דור ה Y ודור ה Z שגדלו או נולדו לתוך האינטרנט, וככל שהאנושות מתקדמת על ציר הזמן, הדורות הבאים לא יכירו משהו אחר, ובהתאם כמות הכסף שזורמת דרך האינטרנט תלך ותגדל, בתחום המכירות המקוונות – מכירות דרך אתרי חנות, אתרי מכירות או אתרי איקומרס – הולכים לגדול.

נכון להיום, 43% מהצרכנים משתמשים באינטרנט וברשתות החברתיות על מנת לבדוק ולחפש מידע על המוצרים שהם מעוניינים לרכוש טרם הרכישה, ועד שנת 2024, תחום ה איקומרס יגדל ויעקוף את רף ה 500 מיליארד דולר, רק בארה"ב, כמובן שכשלוקחים בחשבון את כל העולם המספרים האלה גדולים יותר.

 

קמעונאים לא יכולים להרשות לעצמם להישאר מאחור, ולהמשיך למכור את מוצריהם רק בחנויות הפיזיות שלהם אם הם רוצים להגיע לעוד צרכנים. חנויות איקומרס (אתרי מכירות) מאפשרים לעסקים לחזק את התדמית העסקית שלהם אל מול הלקוחות ולהגדיל את טווח ההגעה ללקוחות ושווקים חדשים גם אם החנויות הפיזיות שלהם יסגרו. אם אתה בעל עסק בתחילת הדרך ואתה חושב לפתוח אתר סחר אלקטרוני, אז החנות איקומרס יכול להוות נקודת פתיחה מצויינת עבורך, אף מבלי לפתוח חנות פיזית הכרוכה בעלויות גבוהות כגון שכירות, הלוואות, שכר עובדים ועוד… 

 

בניית אתר מכירות כמו גם בניית אתרי איקומרס ככלל מאפשר לך לקבל שליטה כמעט מלאה על חוויות הלקוחות שלך, החל ממיתוג ועד לשילוח ושירות לקוחות. אתה יכול לנסות ולבנות אתר חנות לבד, או שתוכל לבחור ולפנות לחברה לבניית אתרי מכירות שנמתעסקת בבניית אתרי איקומרס, בכל מקרה עצם הידיעה וההבנה בתהליכי הקמת אתר חנות, תעזור לך לקבל החלטות מבוססות ובכך תוכל לשפר את כל תהליך המכירה של אתר המכירות שלך.

בניית אתר מכירות

סטטיסטיקת מכירות באתרי איקומרס

תחום האיקומרס והמסחר האלקטרוני גדל מיום ליום, ובכך גם גדלות האפשרויות וההזדמנויות הקיימות לעסקים להגיע ולהתחבר יותר אל קהל הלקוחות הרלוונטיים. אתר מכירות מאופיין בצורה מקצועית, יכול לספק יתרונות נדרשים ללקוחות פוטנציאלים במהלך תהליך הרכישה, הטמעת מפת מסע לקוחות שתטיב עם הלקוחות ותשפר את חוויות הקניה בכללית.

 

מכירות באינטרנט יהוו כ 22% מסך כל המכירות הקמעונאיות עד שנת 2023

מכירות של חנויות דרך אתרי המכירות שלהם אמורים להגיע לסך של 22% מכלל המכירות הגלובליות בשנת 2023, בשהווה ל 14.1% בשנת 2019.

 

אף על פי שחלק מהגדילה מבוססת על העובדה שבונים יותר אתרי מכירות, רוב הגדילה מבוססת על השינויים בנתוני הצריכה של הצרכנים.

בעלי עסקים יכולים לנצל עובדה עולמית זאת בכך שהם יציעו ללקוחות שלהם את האפשרות לרכוש את המוצר בצורה מיידית דרך אתר המכירות שלהם, ולנצל את אינטרנט על מנת להגיע ללקוחות מרחבי העולם בכך שיציעו אפשרות לקבל שילוח בינלאומי.

 

סף המכירות אונליין ברבעון הראשון של שנת 2020 היוו כ 11.5% מסך כל המכירות

מוערך ש- 11.5% מהמכירות ברבעון הראשון של 2020 היו דרך אתרי מסחר מקוון.

האפקט של הקורונה (COVID-19) גרם לכך שיותר אנשים התחילו לקנות באינטרנט, ומכירות דרך אתרי איקומרס גדלו במהלך השנה החולפת. 

https://youtu.be/qxhj4ahR4Vg

למה לבנות אתר איקומרס?

 

זה ברור שהגידול במכירות ברשת מביא להרבה יתרונות בשורה התחתונה לעסקים שמוכרים דרך אתרי מכירות, אך ישנן סיבות נוספות המדברות על בניית אתר מכירות כמו גם על בניית אתרי איקומרס.

    כניסה לשווקים חדשים

    להרבה עסקים וחברות, במיוחד לעסקים קטנים וסטארטאפים, יכול להיות קשה להגיע ללקוחות בשווקים חדשים ע"י שימוש בחנויות פיזיות במיקומים ספציפיים. בניית אתר איקומרס או בשמו הישראלי אתר חנות יכול לאפשר לבעל העסק להגיע להרבה לקוחות חדשים דרך האינטרנט, לקוחות שבעל העסק לא היה מסוגל להגיע אליהם דרך החנות הפיזית.

     

    יצירת חוויות קניות ייחודית

    עסקים שמוכרים דרך אתרי איקומרס יכולים גם להשפיע ישירות על מסע הלקוחות על ידי יצירת חווית קנייה ייחודית באמצעות סרטונים, סיפורים ושירותים מותאמים אישית.

    חווית הקניה לא חייבת להסתיים בקופה, מפני שניתן וצריך להגיע אל הלקוחות גם לאחר הרכישה הראשונית, וניתן לעשות זאת על ידי שימוש באמצעים כמו הרשתות החברתיות או שיווק במייל. חוויות ייחודיות – פרסונליות מותאמות במיוחד לכל לקוח, גורמות לשיפור בחווית הקניה הכללית של הלקוחות.

     

    חיזוק המותג של העסק

    אם אתה משתמש במרקטפלייסים שונים לצורך המכירה של המוצרים שלך, אז בד"כ המוצרים מפורסמים באתרים האלו בצורה מאוד גנרית ולא מיוחדת, ללא כל מיתוג לעסק שלך. לקוחות רבים לא ידעו בכלל שהם רכשו מהעסק שלך את המוצר.

    בניית אתר מכירות לעסק שלך מאפשר לך לשלוט בדרך בה הלקוחות יצרו קשר עם העסק, והמותג שלך.

    הם יזכרו אותך, ולא את המרקטפלייס שדרכו מכרת את המוצרים בעבר.

     

    איך לבנות אתר מכירות, שלב אחר שלב

    בניית אתר חנות בימינו זהו תהליך הרבה יותר פשוט ממה שהיה בעבר. ישנם הרבה פתרונות לצורך בניית אתר איקומרס שיתנו מענה לרוב הדרישות, אך עדיין יש צורך להבין מה הן מציעות ומה האתר של העסק שלך יצטרך בפועל, עכשיו, בטווח הבינוני והארוך. אם תיגש לפרויקט בניית אתר מסחר אלקטרוני אחרי מספיק מחקר, תהיה לך האפשרות לקבל החלטות מבוססות שיובילו אותך בהמשך הדרך לצמיחה וגדילה במשך השנים.

    הצעדים להקמת אתר איקומרס –

    1. תבחר את הפלטפורמה שבה תרצה לבנות את אתר החנות של העסק שלך.
    2. תבחר ותקנה דומיין – שם וכתובת האתר
    3. תמצא מפתח אתרים שיודע לעבוד עם הפלטפורמה שבחרת בסעיף 1.
    4. תבחר את עיצוב האתר שלך
    5. התאם את התבנית של האתר שלך למיתוג העסק שלך
    6. תוסיף את המוצרים לחנות
    7. תוסיף אפשרויות תשלום לאתר המכירות שלך
    8. תסדר את אפשרויות השילוח שתציע ללקוחות
    9. תבדוק שהכל מוכן, תעשה ניסויים שהכל עובד, ותשיק את האתר לציבור הרחב!

    להלן מספר פלטפורמות פופולריות למסחר אלקטרוני שמתאימות לעסקים קטנים:

     

    WooCommerce:

     היא אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות בעולם – היא יכולה להפוך את אתר הוורדפרס שלך לחנות מקוונת. כמו וורדפרס, ישנם תוספים רבים זמינים, והוא מתחבר לוורדפרס, מה שהופך אותו לגמיש ביותר. ישנן תבניות פרימיום רבות וחינמיות שנבנו מראש עבור WooCommerce. (ככלל, עדיף להשתמש בתבנית פרימיום של מפתח מכובד מכיוון שהיא תציע אבטחה ותמיכה טובים יותר.) אם אינך מתמצא בטכנולוגיה, סביר להניח שתצטרך מפתח וורדפרס שיעזור לך בהגדרתה ובשימוש בפלטפורמה. WooCommerce מציע גם כמות גבוהה מאוד של יכולות ושיפורים שאולי העסק הקטן שלך יזדקק לה.

    https://woocommerce.com/

     

    Shopify: 

    Shopify היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני מבוססת ענן המאפשרת ליצור ולהתאים אישית חנות מקוונת ולנהל מוצרים, מלאי, תשלומים ומשלוח. זה לא תוסף וורדפרס כמו WooCommerce – זו פלטפורמה עצמאית שמתארחת בשרת Shopify – כך שאם יש לך אתר ראשי, טכנית אתר הסחר האלקטרוני שלך יהיה נפרד מזה. אתה יכול לקשר לחשבון Shopify שלך מהאתר הרגיל שלך שנבנה עם WordPress, Drupal, Wix וכו ', אלא אם כן באתר הראשי שלך יש תוסף לשילוב Shopify.

     

    התכונות כוללות מוצרים ללא הגבלה, רוחב פס ללא הגבלה, קודי הנחה, דוחות ועוד. היתרונות העיקריים של Shopify הם שאינך זקוק למפתח כדי להקים חנות, והכל בשרת ה- backend כבר מוגדר עבורך בעת ההרשמה. החיסרון הוא שאין לך שליטה או גמישות כמו בחנות שלך עם תוסף WooCommerce.

     

    https://www.shopify.com/

    Wix:

     ל- Wix למעשה יש תוסף Shopify שהוא מאוד ידידותי למשתמש. יהיה עליך לשדרג את חשבון Wix שלך ולהירשם ל- Shopify כדי להשתמש בו.

    https://www.wix.com/

    Magento:

    מג'נטו זהו פתרון שמאפשר הרבה חופש יצירתי, אך דורש ידע מתקדם בפיתוח ותכנות אתרים, זהו פתרון שמתאים יותר לעסקים בינוניים וגדולים אשר מעוניינים להציע מעל 10,000 מק"טים באתר המכירות של העסק.

    ישנם הרבה פתרונות נלווים של פלאגינים ופיצ'רים שיכולים לעבוד עם הפלטפורמה הזאת, בצורה כזאת שתעזור להגדיל את המכירות של האתר.

    https://magento.com/tech-resources/download

     

    תבחר ותקנה דומיין – שם וכתובת האתר

     

    שם הדומיין שלך, המכונה גם כתובת האתר שלך, הוא לעתים קרובות נקודת הכניסה לאתר שלך. חשוב שזה יעשה רושם טוב למטרות שמישות, כמו גם עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

     

    להלן מספר טיפים לבחינת שם דומיין אופטימלי:

     

    • הקל על האיות. נסו לא להשתמש במילים סלנגיות במיוחד.
    • שמור על השם קצר ככל האפשר. ככל שהוא קצר יותר, כך קל יותר לזכור ולהקליד נכון.
    • השתמש בסיומת הדומיין המתאימה.
    • הימנע ממספרים ומקפים. הם קשים לזכירה ופחות אלגנטיים, ועשויים להיות מובנים לא נכון בעת ​​השמעת שם הדומיין.
    • ודא שהוא בלתי נשכח. עם כל כך הרבה אתרים באינטרנט, חשוב ששם האתר שלך יהיה קליט כדי שאנשים יזכרו כיצד לגשת אליו בעתיד.

     

    מציאת חברת פיתוח אתרי חנות, בניית אתר מכירות, בניית אתר איקומרס

    גם אם אתם בונים את העסק במתודולוגיית בוטסטארפ (במימון עצמי), מפתח ובונה אתרים יכול להקל ולהוזיל את כל תהליך בניית אתר המסחר לעסק שלך. למפתח מנוסה יש את הידע והכלים הטכניים לבנות אתר מכירות במהירות, מה שאומר שתוכל להתחיל למכור בזמן קצר יותר = להכניס כסף מהר יותר.

    כשתצטרך לבחון את המתכנת שאיתו תרצה לעבוד, תצטרך לבדוק מה הוא הלוח הזמנים של המפתח להקמת האתר. תבקש ממנו לראות עבודות נוספות, ותבקש לקבל המלצות מלקוחות קודמים. הכי חשוב לוודא שהמפתח מבין ורואה את החזון שלך באותה צורה בה אתה מעוניין שהאתר של העסק שלך יראה, וכמובן שהכל יכנס בתקציב שאתה מגדיר מראש.

      בחירת העיצוב המתאים למיתוג העסק שלך – עיצוב אישי או בחירת תבנית

      בחירה בין עיצוב אישי לאתר שלך או עיצוב מבוסס תבנית – זאת שאלה חשובה עם תשובה בעלת הרבה השלכות על מיתוג העסק ועל העלויות הכרוכות בפיתוח, עיצוב, ובניית האתר.

      מצד אחד – עיצוב אתר איקומרס מבוסס תבנית – מאפשר להשתמש בעמודים מעוצבים ומוכנים מראש שאותם תוכלו לערוך בקלות רבה ללא צורך בכישורי תכנות או עיצוב – למשל לשנות את תבנית הצבעים באתר, ולהתאים למיתוג העסקי.

      מצד שני – עיצוב אישי – מאפשר לעצב את כל החלקים באתר לפי הרצון והצורך שלך, בצורה כזאת שהעיצוב יהיה ייחודי ויענה על כל הדרישות שלך מחברת בניית האתרים שפנית אליהם. עיצוב אתר איקומרס אישי – כשמו כן הוא – אישי!

       

      אלו הן הנקודות החשובות בבחירת תבנית האתר ובעיצוב אתר איקומרס אישי – 

       

      ניווט לקוחות

      ניווט לקוחות חלק הוא חיוני לחוויית לקוח מעולה. אם הלקוח לא יוכל למצוא את מבוקשו, הוא יצא מהאתר ויקנה במקום אחר.

      סגנון ועיצוב עמוד הבית

      האם דף הבית של התבנית משקף את המותג שלך? בנוסף, האם יש בו אזורים בהם ניתן לכלול תמונות, מצגות או קטעי וידאו? וגם, האם יש מקום לשתף את הסיפור שלך עם מבקרי האתר? 

      לקוח שנכנס לאתר שלך ויגיע לעמוד הבית, צריך להבין בשניה הראשונה מה סוג העסק שלך ולהבין איך אתה יכול לעזור לו, חשוב לוודא שהמסר הועבר בצורה מיטבית דרך עמוד הבית.

      אפשרויות התאמה אישית

      אילו חלקים של הדף ניתן להתאים אישית? האם יש גופן וצבעים המתאימים למיתוג שלך? כמה תמונות תוכלו לכלול? כיצד מוצגים מוצרים, והאם ניתן לשנות אותם? האם ניתן להטמיע מדיה חברתית?

      כאשר אתה בוחר לבנות אתר מבוסס תבנית, תצטרך להתאים תכונות מסוימות על ידי הוספת אפליקציות (פלאגינים) על מנת להוסיף תכונות שאינן מובנות בתבנית, לכן צריך לשקול את כמות ועלות הפלאגינים שצריך להוסיף לאתר הבנוי על בסיס תבנית.

       

      הוספת מוצרים לאתר

      דפי המוצר הם בין הדפים החשובים ביותר באתר המכירות שלך, מפני שהם מראים ללקוחות שלך את המוצר שאתה יכול למכור להם. קח את הזמן ותכין את עמודי המוצר בצורה הטובה ביותר לתצוגה באתר, כך שבכל עמוד מוצר יהיה תיאור מוצר מקיף שיסביר על כל הפונקציונליות של המוצר, שיציג תמונות ברזולוציה גבוה ובתאורה נוחה לעין, כך שהתמונות יימשכו את עיני הקונים. בנוסף צריך לדאוג לבניה נכונה של קטגוריות המוצרים באתר, והניווט בין כלל העמודים באתר, כך שהלקוחות יוכלו להגיע מעמוד מוצר לעמוד מוצר בקטגוריה אחרת תוך שהם עוברים לא יותר מ- 3 קטגוריות בין לבין. הוספת מוצרים לאתר מכירות זהו חלק אינטגרלי בתהליך בניית אתר מכירות ודורש תשומת לב לפרטים.

       

      תיאורי מוצר

      תיאורי מוצרים הם חלק חיוני באתר המסחר האלקטרוני שלך. הם מתארים את התועלת, הצבעים, המרקמים, המידות ו / או הערך של המוצר ללקוחות שלך ומאפשרים לבוטים להוסיף את העמוד שלך לאינדקס עבור SEO. הימנע מקלישאות, משפטים ארוכים וניסוחים מורכבים בעת כתיבת תיאורים, וודא שהתיאורים עונים על השאלות הבאות:

      • למי מיועד המוצר?
      • מהם הפרטים הבסיסיים של המוצר?
      • היכן מישהו ישתמש במוצר זה?
      • מתי מישהו צריך להשתמש במוצר?

       

      תמונות מוצר

      הקונים שמגיעים לאתר המכירות של העסק שלך מביעים מעורבות עם תכנים גרפיים, לכן תמונות ברזולוציה גבוהה הן חיוניות להצלחת החנות. כאשר תייצר את התמונות, תדאג לטפל בנקודות הבאות:

       

      • השתמש בתמונות באיכות גבוהה.

       

      תמונות מייצגות את האיכות והערך הנתפסים של המוצר שלך. כאשר תמונות באיכות גבוהה מבליטות את המוצרים שלך. בנוסף תמונות תוססות גם הופכות את התמונות למושכות יותר, ומשמרות את הלקוחות גולשים.

       

      • ודא שכל תמונה זהה בגודל.

       

      זה הכרחי שכל תמונה תהיה באותו הגודל, מכיוון שתמונות בגדלים שונים יכולות ליישר באופן שגוי את הגלריה שלך. השתמש בעורך תמונות כדי להתאים כל תמונה לגודל הנדרש.

       

      • הוסף תמונת וריאציה של מוצר.

       

      על רוב התמונות להיות תמונות מוצר בלבד המציגות את המוצר מכל הזוויות. עליכם לכלול גם תמונה המציגה את המוצר בזמן שימוש, תמונת אווירה.

      קטגוריות מוצר

      תוכל להוסיף מוצרים לקטגוריות, כמו בגדים, ספרים וסרטים, כדי לעזור ללקוחות למצוא את מבוקשם. ניתן להשתמש בקטגוריות גם עם פילטרים כדי לאפשר לאנשים למיין מותגים או טווחי מחירים ספציפיים, תוך שמירה על תקציבים. ופריטים נבחרים הם דרך נהדרת להוביל את הלקוחות בדרך הקניות המועדפת עליך.

       

      הקמת אפשרויות תשלום וחיבור לסליקה

       

      בחירה באפשרות התשלום הנכונה, היא חיונית לסגירת העסקה וביצוע המכירה. אם שיטת התשלום מסובכת מדי לתפעול או לא משרדת בטיחות, הלקוח שלך יכול לנטוש את העגלה ולא לחזור. תוודא שאפשרות התשלום גם יכולה להתחבר לשירות הסליקה שאיתו בחרת לעבוד.

       

      שלושה סוגי אפשרויות תשלום באתר איקומרס

      ישנן 3 אפשרויות תשלום באתרי איקומרס, אשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלהן. כאשר תחליט על אפשרות תשלום תדאג לחשוב על הצעדים שצריך לנקוט על מנת לשמור על אבטחת התשלומים והמידע של הלקוחות.

       

      הפניה מחדש (רידיירקט)

      הפניה מחדש מעבירה את הלקוח לאתר נפרד כדי לעבד את התשלום. הדוגמה הנפוצה ביותר היא PayPal. זהו פתרון פשוט עבור קמעונאים ובעצם מתבצע מעבר אחריות על  האבטחה לצד שלישי, אך מוסיף צעד נוסף ללקוחות, שעשוי להבריח את חלקם.

       

      צ'ק אאוט באתר, תשלום מחוץ לאתר

      סולק האשראי מאחסן את המידע על התשלום, ואוסף את נתוני העסקה, אך התשלום מתבצע בפועל מחוץ לאתר.

       

      תשלומים באתר

      התשלום מתבצע בפועל באתר שלך, מה שמעניק לך שליטה ואחריות מלאה. שירות תשלומים באתר מתאים בד"כ לחברות ותאגידים גדולים, כאלה שצריכים לסלוק הרבה תשלומים, ויכולים להרשות לעצמם לשמור על תחזוקת שירות התשלומים ולשמור על המידע מאובטח.

       

      הגדרת אפשרויות שילוח

      משלוח הוא מרכיב קריטי במסחר אלקטרוני. לקוחות רוצים מוצרים באופן מיידי, אז בחרו את הגדרות המשלוח שלכם בתבונה.

       

      1. קבע את מדיניות המשלוח שלך.

      מדיניות המשלוח שלך כוללת עמלות וספקים. האם אתה מציע משלוח חינם, מחיר אחיד או תשלום משתנה? עם מי אתה שולח? כמו כן, שקול אם אתה מתכנן לשלוח בינלאומית, ואם לא, וודא שהמידע זמין, כך שלקוחות בינלאומיים לא יצאו מתוסכלים בזמן תהליך הצ'ק אאוט.

       

      2. בחר פתרונות משלוח למסחר אלקטרוני.

      החלט על פתרונות המשלוח באתר הסחר האלקטרוני שלך. האם אתה עושה את האריזה, או שאתה משתמש בשירותי דרופשיפינג?

      תבחר תוכנה לניהול משלוחים שעובדת בצורה חלקה וכך מאפשרת לך להפוך את הצד הזה של העסק שלך לאוטומטי, ולפנות אותך לעניינים אחרים.

       

      בדיקת האתר והשקת האתר לעולם

      השקת אתר מוצלחת מבוססת על העובדה שכל האתר שלך מוכן לעבודה, וכל הפונקציות פועלות כפי שהן אמורות לפעול. אם קישור מסויים לא עובד, התשלומים לא עוברים, או שהאתר לא נראה טוב במובייל, זה יכול לגרום לכך שהלקוחות ינטשו את האתר, מה שיגרום להארכת זמנים בטיפול ותיקון התקלות לפני השקה מחודשת. יש לוודא מראש שהכל עובד כראוי, ולבצע טסטים לכל הפונקציות הקיימות באתר לפני הפרסום של האתר לכלל הלקוחות.

       

      1. האם תהליך הצ'ק אאוט עובד?

      יש לבצע תהליך רכישה מדומה. צריך לבדוק שניתן להוסיף מוצרים לסל? לבדוק שהסליקה פועלת? ובנוסף לבדוק שמתקבלים מיילים לאחר רכישה?

       

      האם הפונקציות של החנות באתר פועלות?

      יש ללחוץ על כל הכפתורים והקישורים שיש באתר. לבדוק שכל הכפתורים והקישורים פעילים ועובדים כראוי?

      יש לבדוק שהפילטרים והקטגוריות עובדות? אם לינק כלשהו לא עובד, האם עמוד ה 404 מפנה את הגולשים בחזרה לעמוד רלוונטי?

      האם אתר המכירות עובד במובייל?

      יש לבדוק איך נראית החנות הדיגיטלית במובייל. צריך לבדוק האם כל המידות תואמות למובייל? וגם לבדוק האם הכפתורים לחיצים? בנוסף צריך לבדוק האם התמונות נראות טוב במובייל?

       

      יש לבדוק את אתר המכירות בכמה דפדפנים שונים

      צריך לבדוק את אתר המכירות במגוון רחב של דפדפנים, בעיקר יש לבדוק תאימות לגוגל כרום, פיירפוקס, ספארי, ואדג'.

      יש לוודא שאתר המכירות עובד כראוי בכל הדפדפנים, ואם יש תקלות יש להפנות אל מפתח  האתרים לטיפול.

      כמו כן, יש להגדיר את כל ההגדרות של את המכירות

      הגדרות האתר כוללות הגדרות כגון שפה, אזור זמן, כתובת העסק, פרטי יצירת קשר, ויחידות מידה. תוודא שכל ההגדרות הוגדרו כראוי לפני השקת האתר.

      מסקנות  בניית אתר מכירות

      כדי לך לבנות אתר מסחר באינטרנט כי אתר מכירות טוב הוא יותר מסתם מקום למכור בו מוצרים. אם אתה רוצה עסק עם חווית לקוח טובה אז זה המקום בו העסק שלך יכול ליצור חוויה שמחזקת את המותג שלך, נכס דיגיטלי שמביא לקוחות חדשים וממיר קונים מזדמנים לשגרירים נאמנים של המותג. בחירה בפלטפורמת מסחר אלקטרוני נכונה ובניית אסטרטגיית שיווק ליצירת חנות מקוונת מצליחה יכולה לתת לך הזדמנות למצב את העסק שלך בתחום המכירות באינטרנט, ולהגדיל את מכירות העסק באלפי אחוזים!

        רוצה לחזור לפיסקה ספציפית?

        דילוג לתוכן