קידום‌ ‌אורגני‌ ‌בגוגל‌

מנוע החיפוש הגדול בעולם - הדרך העיקרית להביא לקוחות משלמים!

תוכן עניינים: ‌‌

  1. מה זה קידום‌ ‌אתרים‌ ‌אורגני‌?
  2. כיצד עובדים מנועי חיפוש של קידום‌ ‌אתרים‌ ‌אורגני‌ ‌בגוגל‌?
  3. למה גוגל היא מלכת הקידום‌ ‌אורגני‌ ‌seo?
  4. התוכן הוא מלך!
  5. קידום‌ ‌אתרים‌ ‌בגוגל‌ בעזרת תוכן האתר
  6. מבנה של כתובות של אתרים
  7. תמונות
  8. קישור תגיות פנימיות ותיאורי מטא 
  9. קידום‌ ‌אתרים‌ ‌אורגנים‌ מחוץ לדף 
  10. מילות מפתח 
  11. בניית אסטרטגיית קידום‌ ‌אורגני‌ ‌seo
  12. מדידת הצלחה של קידום‌ ‌אתרים‌ ‌אורגני‌ ‌בגוגל‌
  13. הישארו מעודכנים בנושאי קידום‌ ‌אורגני‌ ‌seo 
  14. לא לשכוח על אתרים במובייל
  15. חברת CXM- חברה‌ ‌לקידום‌ ‌אורגני‌ בגוגל

 

מה זה קידום‌ ‌אתרים‌ ‌אורגני‌?

כאשר אנחנו מדברים על קידום‌ ‌אתרים‌ ‌אורגני‌ ‌בגוגל‌, אנחנו בעצם מתייחסים לטכניקות אשר עוזרות לכם לעשות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). כלומר, האתר שלכם יופיע גבוה יותר בחיפוש בגוגל. וככל שאתם מופיעים יותר גבוה, ככה תקבלו יותר כניסות לאתר שלכם. אז למה חשוב שהאתר של העסק שלכם יהיה רשום במנועי החיפוש? כי רק בגוגל, יש מעל ל-700,000 חיפושים המתבצעים בכל שנייה. ותחשוב על זה שבכל שנייה שהאתר שלכם לא נמצא בגוגל, אתם מחמיצים מאות, אם לא אלפי הזדמנויות שהמון גולשים יבקרו אצלכם, יקראו את התוכן שלכם ויקנו את המוצרים או השירות שלכם. תרגול ושימוש נכון ב-SEO, ישפר באופן דרסטי את יכולת הדירוג של האתר שלכם בחיפוש ויאפשר לכך להימצא על ידי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

מה לגבי חיפוש בתשלום? כן, אתם יכולים לשלם לגוגל כדי שהאתר שלכם יופיע גבוה ברשימה, עם זאת, הפעלת קמפיינים בתשלום יכולה להיות יקרה אם אתם לא יודעים מה אתם עושים. שלא לדבר על כ-50% מהמשתמשים אף פעם לא לוחצים על מודעות חיפוש בתשלום בכל מקרה. מכיוון שהמטרה העיקרית של מנוע חיפוש היא לספק לכם רלוונטיות, כנראה שעדיף להתרחק מחיפוש בתשלום ולשווק את עצמכם באופן אורגני. כדי למשוך את תשומת ליבם, אתם צריכים להופיע להם בתוצאות החיפוש כאשר הם מחפשים דברים שנמצאים בתחום של החברה שלכם.

קידום‌ ‌אורגני‌ ‌בגוגל‌

כיצד עובדים מנועי חיפוש של קידום‌ ‌אתרים‌ ‌אורגני‌ ‌בגוגל‌?

למנועי חיפוש יש מטרה אחת – לספק לכם את התוצאות הרלוונטיות ביותר ביחס לשאילתת החיפוש שלכם. כאשר מנוע החיפוש מצליח לספק לכם מידע שעונה על הצרכים שלכם, אז אתם יוצאים מרוצים. ומחפשים מרוצים נוטים יותר לחזור לאותו מנוע חיפוש פעם אחר פעם כי הם משיגים שם את התוצאות שהם צריכים. בגלל זה גוגל משקיע המון משאבים על איכות תוצאות החיפוש, כי ככה תחזרו דווקא אליה, שוב ושוב. על מנת שמנוע חיפוש יוכל להציג תוצאות כאשר משתמש מקליד שאילתה, עליו לבחור מארכיון של מידע אשר זמין לבחירה. לכל מנוע חיפוש בשוק יש שיטות קנייניות לאיסוף ותעדוף תוכן של אתר. ללא קשר לטקטיקות או לשיטות הספציפיות בהן נעשה שימוש, תהליך זה נקרא אינדקס. מנועי חיפוש למעשה מנסים לסרוק את כל התוכן המקוון שהם מוצאים ואז מראים לכם אותו בשאילתת החיפוש. איך הם עושים את זה? בכל מנוע חיפוש יש משהו שמכונה "בוטים", שהם סוג של סורקים, הם סורקים כל הזמן את האינטרנט, מוסיפים אתרים לאינדקס אחר ומקשרים כל דף אינטרנט לדפי אינטרנט אחרים. אם האתר שלכם לא היה באינדקס, הוא גם לא יופיע בתוצאות החיפוש. אז מנועי חיפוש גדולים כמו גוגל, בינג ויאהו מוסיפים אינדקסים ללא הרף, מאות מיליוני, אם לא מיליארדים, של דפי אינטרנט. איך הם יודעים מה להציג כשאתם מזינים שאילתת חיפוש, מנועי החיפוש שוקלים שני תחומים עיקריים בעת קביעת מה האתר שלכם ואיך לתעדף אותו:

  1. התוכן הקיים באתר האינטרנט שלכם: בעת יצירת אינדקס של דפים, מנוע החיפוש סורק כל עמוד באתר שלכם, ומחפש רמזים שונים לגבי הנושאים שיש לכם באתר. הוא עובר על הקוד של האתר ומחפש תגים, תיאורים וכותרות. לפי זה הוא יודע מה הנושאים שהאתר שלכם רלוונטי לגביהם.
  2. השגת קישורים חיצוניים: כאשר בוטים של מנועי החיפוש סורקים דפי אינטרנט לאינדקס, הם גם מחפשים קישורים מאתרים אחרים. ככל שנכנסים יותר קישורים מבחוץ לאתר, כך יש לו יותר השפעה או סמכות. בעצם, כל קישור נכנס נחשב כהצבעה על תוכן אתר זה. כמו כן, כל קישור שנכנס יש לו משקל שונה. למשל, קישור מאתר סמכותי כמו אתר חדשות, יתן דחיפה גדולה יותר מקישור שמגיע מאתר בלוגים קטן. הדחיפה הזו היא מכונה לפעמים ״מיץ קישורים״ (Link Juice באנגלית). כאשר נכנסת שאילתת חיפוש, מנוע החיפוש מחפש הכי הרבה באינדקס שלו מידע רלוונטי ומציג את התוצאות לפי הסדר הרלוונטי והסמכותי ביותר.

 

מספר גורמים שהאלגוריתם של מנועי חיפוש יכול לקחת בחשבון כשהוא מחליט מה המידע המוצג יכלול:

  • מיקום גיאוגרפי של המחפש.
  • הסטוריה של ביצועים  (קליקים, שיעורי יציאה מדף הכניסה וכו').
  • תוכן דף האינטרנט (מילות מפתח, תגים, תמונות).
  • קוד קצה אחורי או HTML של דף אינטרנט.
  • סוג הקישור (שיתוף מדיה חברתית, קישור מכלי תקשורת, בלוג וכו').

 

למה גוגל היא מלכת הקידום‌ ‌אורגני‌ ‌seo?

עם שווי שוק של כמה מיליארדרים, גוגל שולטת בשוק מנועי החיפוש. גוגל הפכה תוך כמה שנים למובילה, על ידי מהפכה מהותית באופן שבו מנועי החיפוש שלה עובדים. היא נותנת למחפשים תוצאות טובות יותר בעזרת האלגוריתם המתקדם שלה. גוגל נתפסת בתור החדשנית ביותר ובתור השולטת החזקה ביותר בתחום. לפני ימי גוגל (שנות ה-90), מנועי החיפוש הסתמכו על אינדקס בלבד, אבל לאט לאט התפתחה שיטת החיפוש לפי תוכן דף האינטרנט וצפיפות מילות מפתח. ואז התחילו בוני אתרים בכוונה למלא את דפי האינטרנט שלהם במילות מפתח כדי שהם ידורגו בראש הדף של מנועי החיפוש, גם אם דפי האינטרנט שלהם לא היו רלוונטיים לחלוטין עבור תוצאות חיפוש.

 

התוכן הוא מלך

כולנו שמענו את זה – כשמדובר ב- SEO, התוכן הוא המלך. ללא תוכן עשיר, תתקשו לעלות בדירוג לפי מילות מפתח ספציפיות ולהניע תנועה אל האתר שלכם. בנוסף, אם התוכן שלכם אינו מספק ערך כלשהו או משתף משתמשים, אתם תקבלו פחות לידים ופחות לקוחות. אי אפשר באמת לחזות כיצד אנשים יחפשו תוכן ומה בדיוק מילות המפתח בהן הם הולכים להשתמש. הדרך היחידה לצלוח את זה, היא לייצר תוכן והרבה ממנו. ככל שתפרסמו יותר תוכן ודפי אינטרנט, כך יש יותר סיכויים לדירוג גבוה במנועי החיפוש. כמה נקודות חשובות, כפי שכבר ידוע, מנועי חיפוש הם חכמים ומתוחכמים. אם אתם יוצרים מספר רב של תוכן על אותו נושא בדיוק, אתם מבזבזים את זמנכם. אתם צריכים ליצור המון תוכן שמכסה המון נושאים. ישנן מספר דרכים שאתם יכול לעשות זאת: השתמשו בתוכן כדי להרחיב את הנוכחות המקוונת שלכם ולהגדיל את הסיכויים שלכם מבלי שהתוכן יחזור על עצמו. כמה דוגמאות:

  • דף הבית: השתמשו בדף הבית שלכם כדי לכסות את הערך הכללי של האתר עם כתיבה והודעות ברמה גבוהה. אם יש מקום שהכי חשוב לייעל בו מילות מפתח גנריות, זה דף הבית שלכם.
  • דפי מוצרים/ שירותים: אם אתם מציעים מוצרים או שירותים, צרו דף אינטרנט ייחודי לכל אחד מהם.
  • משאבים: ספקו תוכן המציג קישורים למקומות אחרים באתר שלכם. 
  • בלוג: כתיבת בלוגים היא דרך מדהימה להישאר מעודכנים ורעננים תוך כדי ייצור טונות של תוכן. כתיבת בלוגים על בסיס קבוע (פעם בשבוע הוא אידיאלי) יכולה להיות בעלת השפעה דרמטית על קידום אתרים אורגני מכיוון שכל בלוג או פוסט הוא דף אינטרנט חדש.

 

בזמן ביצוע מחקר SEO, יכול להיות שתיתקלו במאמרים שדנים בהם על על  המושג "צפיפות מילות מפתח" (באיזו תדירות אתם מזכירים כל מילת מפתח בעמוד). זכרו: אל תכתבו תוכן עבור מנועי החיפוש. כתבו תוכן לקהל שלכם וכל השאר יבוא בעקבותיו. וודאו שלכל דף באתר יש מטרה ברורה והיא נשארת ממוקדת בנושא אחד.

16 נקודות חשובות ל SEO

16 נקודות חשובות ל SEO

 קידום‌ ‌אתרים‌ ‌בגוגל‌ בעזרת תוכן האתר

האופן שבו אתם מעצבים את דפי האינטרנט שלכם יכול להשפיע על האופן שבו הבוטים של מנועי חיפוש מעכלים את התוכן. לכל דף אינטרנט שאתם יוצרים צריכה להיות כותרת מעוררת מחשבה שתמשוך את תשומת ליבו של הקורא, וצריכה גם לכלול את מילת המפתח או הביטוי שדף האינטרנט מכסה. עיצוב גוף אחר, כגון הדגשת מילות מפתח או ביטויים מסוימים, יכול לעזור להדגיש את החשיבות של ביטויים ספציפיים שאתם רוצים לייעל בחיפוש.

 

מבנה של כתובות של אתרים 

אולי לא ידעתם אבל, המבנה הטכני של כתובת האתר שלכם יכול להשפיע על היכולת של מנועי החיפוש להוסיף אותם לאינדקס ולהבין את תוכן האתר שלכם. אם אתם יכולים לערוך את כתובת האתר, כדאי לכלול את כותרת דף האינטרנט שלכם. כחלק מעבודת קידום‌ ‌אתרים‌ ‌אורגני‌ ‌בגוגל‌, חשוב לוודא שהכתובת של כל דף תכיל את אחת ממילות המפתח של אותו דף. לא מומלץ להפריד בין מילים באמצעות קו תחתון כי אז שתי מילים יקראו על ידי הבוטים כמילה אחת.

 

תמונות 

אין דבר גרוע יותר מאשר לנחות על דף אינטרנט ולהתמודד בו עם הררי טקסט. לא רק שתמונות הן דרך נהדרת לפרק קטעי טקסט, אלא הן נותנות גם הזדמנות לתקשר עם מנועי החיפוש. מכיוון שמנועי חיפוש לא יכולים לדעת מה יש תמונה על ידי סריקה, הם מחפשים רמזים בשני מקומות. לכל תמונה שתעלו לאתר שלכם יהיה שם קובץ. מכיוון שמנועי החיפוש סורקים את קוד האתר שלכם, אתם צריכים להשתמש בשמות קבצים המתארים את התמונה. לדוגמא, "cat_food.jpg" הוא הרבה יותר שימושי מ- "abc.jpg". בנוסף, תוכלו לתת למנועי החיפוש עזרה נוספת על ידי הוספת תגיות ALT על כל התמונות באתר האינטרנט שלכם. תגיות ALT הם קטעי קוד קצרים המאפשרים לכם לתייג כל תמונה באתר שלכם עם טקסט קצר.

 

קישור תגיות פנימיות ותיאורי מטא

מלבד כותרת טקסט ראשית בדף שלכם, לכל דף אינטרנט שאתם יוצרים יש גם תגי כותרת. זהו קטע טקסט שיופיע בפינה השמאלית העליונה או בכרטיסיות של דפדפן האינטרנט שלכם. כמו כן, תגי הכותרת הם הקישור אשר מופיע כאשר מנועי החיפוש מציגים את דף האינטרנט שלכם למחפשים. כותרות התגים יכולות להגיע לעד 75 תווים לכל היותר, אז בחרו את המילים שלכם בחוכמה.

בנוסף קיימים תגי מטא שהם קטעי קוד אשר תוכלו לכלול בתוך ה- HTML של דף האינטרנט שלכם ויכולים להגיע עד 150 תווים. תיאורי מטא הם בדרך כלל המקום הראשון שמנוע חיפוש מסתכל עליו כאשר הם מציגים את האתר שלכם. אם אין לכם תיאור מטא, מנועי החיפוש בדרך כלל יבחרו פיסת תוכן אקראית מהדף אליו הם מקשרים. זו הסיבה ששימוש נכון ורלוונטי בתגיות כל כך חשוב, על ידי שימוש במגוון של תגי כותרת לא רק שתהפכו את דף האינטרנט שלכם לנעים יותר לקריאה, אלא גם תספקו למנועי החיפוש רמזים נוספים לגבי למה העמוד חשוב ולמה הוא צריל לקבל ציון כמה שיותר גבוה. 

 

קידום אתרים – בניית לינקים – OFF PAGE

לעומת קידום באתר שלכם, קידום אתרים אורגני מחוץ לעמוד בהחלט יכול להיות קשה יותר לביצוע. קידום אתרים מחוץ לדף כרוך בבניית קשרים עם אתרים אחרים באמצעות יצירת תוכן אטרקטיבי, או הגעה לאנשים שמנהלים את האתרים. תהליך של בניית מערכות יחסים נקרא בניית קישורים. מי מעביר לכם קישורים חיצוניים, איך הם מעבירים אליכם את הקישורים, ובאיזה דרך הם משתפים את התוכן שלכם?

 

השגת קישורים חיצוניים מאתרים אחרים

אז מה הכוונה בקבלת קישורים חיצוניים? מדובר על הפניות שמגיעות אליכם מאתרים חיצוניים ועוזרים לאתר שלכם בתהליך הקידום. כל כניסה לאתר שלכם מ"הפנייה" כזאת, עוזרת לאלגוריתם של גוגל למדוד ולחשב כמה האתר שלכם רלוונטי ושמיש. ככל שיהיו לאתר שלכם יותר הפניות מבחוץ, כך גוגל תבין שהאתר שלכם אהוב ומקובל אצל אתרים אחרים.

אבל פה גם מתחיל הבלאגן. אתרים רבים שרוצים לקדם עצמם החלו לנסות לתחמן את גוגל ופיתחו כל מיני שיטות למינהן בכדי לעקוף את השיטה. אבל גוגל תמיד עומדת בקצב של אותם המתחכמים ויודעת לזהות גם את רוב השיטות הלא כשרות שיש כיום, אבל זה גורם ללא מעט שינויים שקורים על בסיס קבוע במערך הקידום של גוגל ומצריך מכל מי שמתעסק ב-SEO, להיות כל הזמן דרוך ומוכן לשינויים אלו.

 

אז מה הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לוודא כשאתם מביאים תנועה לאתר שלכם מקישורים חיצוניים?

  • מי הוא האתר ומה העוצמה שיש לו ברשת.
  • האם האתר נמצא מספיק זמן בחוץ בשביל לדעת שהפופולריות היא לא משהו זמני?
  • מי הם הקישורים החיצוניים האחרים שיש באתר? האם הם מקורות איכותיים גם כן?
  • האם הם מבקשים תשלום על הקישור? ברגע שהם מבקשים תשלום, זה כבר לא אורגני בשבילכם כי אתם משלמים על משהו.
  • האם הקישורים נמצאים ביותר מדי מקומות באתר המקשר? דבר כזה עלול להירשם בגוגל כספאם.

 

שימוש במדיה חברתית 

שימוש ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין הוא המנצח בכל מה שקשור לשיווק ופרסום בשנים האחרונות. למעשה, נתונים מהשנים האחרונות טוענים שזמן הבילוי שלנו ברשתות חברתית ממשיך לעלות. ומה אנחנו עושים כשאנחנו מוצאים משהו מעניין? אנחנו משתפים, ומשתפים הרבה. מנועי החיפוש יודעים את זה ומשתמשים בנתוני השיתוף לבניית האלגוריתם של הבוטים שלהם. כל שיתוף, תגובה או לייק שיש לדף אינטרנט כלשהו ברשתות חברתיות הוא גורם חשוב ביותר לדירוגו. 

 

 מילות מפתח 

המפתח לקידום אתרים אורגני מצליח מתרכז במילות מפתח עם זנב ארוך, הן כוללות לפחות שלוש עד חמש מילים בביטוי. הן מאוד ספציפיות, ולעיתים מביאות פחות תנועה לאתר, אבל התנועה שנכנסת היא איכותית יותר. רלוונטיות היא גורם המפתח שיש לקחת בחשבון בזמן בחירת מילות מפתח מתאימות לקידום אתרים. זכרו, כמה שאתם ספציפיים יותר, ככה יותר טוב. למשל, אם אתם בעלים של חברה למזון של בעלי חיים, אילו מילות מפתח יכולים למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים מתאימים לעסק שלכם? "מזון לחיות" לעומת "אוכל בריא ומזין לכלבים וחתולים".

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​אופטימיזציה למילות המפתח הנכונות הוא חיפושים מבוססי מיקום. כאשר גולשים מחפשים קבלנים ושירותים באזור שלהם, מנועי החיפוש יכללו בדרך כלל את מיקומם בחיפוש. אז, "אוכל לכלבים וחתולים" הופכת ל"אוכל לכלבים וחתולים בתל אביב". אם אתם פועלים במיקום גיאוגרפי אחד, כדאי לכם לשקול להוסיף מילות מפתח מבוססות מיקום לכל הדפים שלכם. אם העסק שלכם פועל בכמה מיקומים גיאוגרפיים, זאת תהיה בחירה נכונה ליצור דף אינטרנט נפרד המוקדש לכל אחד מהמיקומים כך שנוכל לוודא שהמותג שלכם מופיע כאשר אנשים מחפשים לפי מיקומים אלו.

 

כלי מחקר למילות מפתח

לגוגל יש כמה וכמה כלים שמקלים עליכם בזמן ביצוע מחקר מילות מפתח. כלים לבדיקה וחקירה של מילות המפתח של גוגל אדס הוא מקום נהדר להתחיל בו. אתם יכולים להכניס מילת מפתח, מילות מפתח מרובות או אפילו את כתובת האתר שלכם, וגוגל תחזיר לכם רשימה של מילות מפתח קשורות, יחד עם מדדים פשוטים כדי למדוד עד כמה המילים האלו חזקות. יש תחרות סביב כל מילה, ונתוני החיפוש שכל מילה תקבל יהיה ברמת חיפוש גלובלית ומקומית. כלי נוסף ששווה לבדוק הוא "Google Trends". כלי זה מציג לכם באיזו תדירות אנשים חיפשו מילת מפתח או מקבץ מילים. בכל חיפוש כזה לא רק שגוגל יראה לכם מה הפופולריות של אותן מילים, אלא גם מתי הן פופולריות לפי תקופות או זמנים ספציפיים בשנה, ואיפה הן יותר פופולריות מהבחינת האילו מדינות או ערים חיפשו אותן יותר.

 

בניית אסטרטגיית קידום‌ ‌אורגני‌ ‌seo

אסטרטגיית SEO או אסטרטגיית אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך של תכנון, יצירת מתווה ויישום צעדים שנועדו לשפר את הדירוג במנועי החיפוש. להלן השלבים המומלצים ליצירת אסטרטגיית SEO חזקה ורלוונטית:

שלב 1: 

בחרו כמה נושאים ממוקדים אשר רלוונטיים לתחום שבו העסק שלכם נמצא. עשו רשימה של מילות מפתח אשר מתאימות לנושא, השתמשו במילות מפתח המשקפות כמה שיותר בבהירות את הנושאים שבחרתם. הימנעו ממילות מפתח קצרות ומעורפלות מכיוון שיש בהן תחרות גבוהה יותר וסיכון לסיים נמוך בתוצאות החיפוש. חפשו כמה שיותר ביטויים עם זנב ארוך, דווקא להן יש שיעור קליקים גבוה יותר מאשר למילות מפתח כלליות וגנריות.

 

שלב 2: 

חקרו מי המתחרים שלכם. באילו מילים הם משתמשים, היכן הם נמצאים בתוצאות החיפוש במילים שאתם משתמשים בהן? ומה אתם יכולים ללמוד מהתוכן של האתר שלהם?

 

שלב 3:  

צרו משהו שונה או טוב יותר, זה הזמן ליצור תוכן איכותי במיוחד שיתן למתחרים שלכם משהו לשאוף אליו. אם מצאתם בגוגל מאמר אשר יושב בתוצאות החיפוש הראשונות ועונה על חיפוש של "האוכל הכי בריא לחתול שלכם". כתבו מאמר טוב יותר, מקיף יותר ומפורט יותר והוסיפו אליו עוד מילים חזקות ועם זנב ארוך, בכמות גדולה יותר מהכמות הקיימת במאמר המקורי. 

שלב 4:

מן הסתם בחרתם המון מילים ויהיה לכם קצת קשה להשתמש בכולן בפוסט אחד. פזרו אותן במספר פוסטים שונים וצרו בין אותם הפוסטים קישורים בין אחד לשני.

 

שלב 5: 

השקיעו בנראות של הדף. עיצוב עשוי להיות חלק מאוד מוערך בשיווק התוכן שלכם. אתם יכולים להעלות את התוכן הכי טוב שנכתב אי פעם, אבל אם זה נראה רע זה לא הולך לעבוד. גולשים לא ימליצו עליכם לגולשים אחרים וזה יפגע בתוצאות הסופיות של כמה אנשים מגיעים אליכם לאתר.

 

שלב 6:

שפרו ועדכנו את התוכן שלכם על בסיס כמה שיותר קבוע, הוסיפו עוד מילות מפתח שמביאות תנועה והוסיפו עוד ביטויים בעלי זנב ארוך.

 

מדידת הצלחה של קידום‌ ‌אתרים‌ ‌אורגני‌ ‌בגוגל‌

קידום אתרים אורגני יכול לקחת הרבה זמן ומאמץ. אז למה לבזבז את כל הזמן והמאמץ אם אתם לא מקבלים בסוף תוצאות? יש כיום הרבה מדדים שאתם יכולים לעקוב אחריהם על בסיס יומי, שבועי או חודשי, כדי לעמוד בתכנית ה- SEO שלכם ולמדוד את ההצלחה שלכם. מדידת התנועה הכוללת לאתר שלכם מחיפוש אורגני היא משהו שאתם צריכים להסתכל עליו על בסיס שבועי. זה יעזור לכם לקבוע אם השינויים שנעשו במילים וביטויים בשבועות או בחודשים הקודמים החלו להשפיע. 

 

הישארו מעודכנים בנושאי קידום‌ ‌אורגני‌ ‌seo

הנה כמה עצות על איך להישאר תמיד מעודכנים לגבי השינויים הקשורים לשיטות קידום‌ ‌אורגני‌ ‌seo:

  1. הירשם לכמה שיותר בלוגים על SEO.
  2. עקבו אחרי מובילי דעה שקשורים ל-SEO ברשתות החברתיות.
  3. עקבו אחר שינויים דרך גוגל עצמה בבלוג שנקרא "Search engine land" או "Search engine watch"
  4. בקרו בפורומים של SEO.
  5. עקבו אחרי דיונים בטוויטר על SEO.
  6. הוסיפו התראות על חדשות לגבי SEO.

 

חברת CXM – חברה‌ ‌לקידום‌ ‌אורגני‌ בגוגל

כחברה שמתעסקת בקידום‌ ‌אורגני‌ ‌בגוגל‌, אנחנו יודעים שיש יתרונות רבים במיקור חוץ של ה-SEO שלכם. בטווח הארוך, יתרונות אלה עולים בהרבה על החיסכון בעלויות שאתם מקבלים על ידי ניסיון לעשות SEO בעצמכם, במיוחד אם אתם לחוצים בזמן או חסרי ניסיון בתחום. בואו נדבר על כמה יתרונות גדולים אשר מגיעים עם שכירת חברה‌ ‌לקידום‌ ‌אורגני‌ שתעבוד אתכם על האתר שלכם, וכיצד מיקור חוץ יעזור לכם לשפר את הדירוג שלכם, להגדיל את הכניסות לאתר, ובכך להוזיל את עלויות השיווק הכולל שלכם באופן דרמטי. להלן חמשת היתרונות הגדולים ביותר שתקבלו כאשר תעבדו עם חברה מומחית בקידום אתרים אורגני:

 

1. קידום האתרים ישפר את האתר שלכם

כפי שאתם כבר יודעים, אופטימיזציה למנועי חיפוש הפכה לעניין מכריע עבור האתר שלכם. בעבר, רק בעלי תעשיות ספציפיות עם כמות גדולה של תחרות היו זקוקות לקידום אתרים כדי לראות את האתרים שלהם תופסים את המקום הראשון בדפי תוצאות מנועי החיפוש. אך כעת בכל תעשייה יש תחרות, וקידום אתרים הפך להיות דבר הכרחי כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים או לידים. ללא שיווק אורגני בגוגל, ייתכן שהאתר שלכם לעולם לא יזכה לחשיפה הדרושה לו כדי לדרג אותו גבוה. אבל, אם האתר שלכם יהיה מותאם כראוי לטעינה מהירה, ממוקד על מילות המפתח הרלוונטיות ביותר, תוכלו להתחרות ישירות עם אתרים אחרים בענף שלכם, ולהגדיל את המכירות שלכם באופן מקוון מבלי שתאלצו להשקיע תקציב בשום מערך שיווק אחר. חברות המתמחות בקידום אתרים  אורגנים, עזור לכם ליישם את השיטות החשובות לשיפור הנראות שלכם בחיפושים, לשפר את הסיכויים שלכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים או לידים, תוך הפחתה משמעותית בכמות הכסף שאתם צריכים להוציא על שיווק.

 

2. לחברות SEO יש ניסיון

אולי אתם מכירים קצת את היסודות של SEO, או שקראתם מספר מאמרים ופרסומי בלוג בנושא, אבל עדיין לא יהיה לכם מספיק ניסיון בשביל לבצע את האופטימיזציה המטובה ביותר של האתר שלכם. נכון שאפשר להתנסות בטקטיקות שונות באתר שלכם כדי לראות מה עובד, אבל ההצלחה של העסק שלכם לא צריכה להתבסס על ניסויים או ניחושים. אם אינכם יודעים מה אתם עושים, למעשה SEO יכול לפגוע באתר שלכם במקום לעזור לו. לדוגמא, סוג לא נכון של קישורים עלול לגרום להענשת האתר שלכם, ואף להסיר אותו מתוצאות מנועי החיפוש כעונש. לחברות קידום אתרים יש את הידע והניסיון הדרושים לקבלת החלטות חכמות ומקצועיות עבור האתר שלכם אשר יביאו לעלייה בדירוג בממלכת גוגל. לרוב החברות יש ניסיון בעבודה עם מגוון לקוחות בענפים שונים, מה שמאפשר להם להתמודד כראוי עם מצב הדירוג, הצרכים והציפיות הייחודיים שלכם. שותפות עם חברת SEO מנוסה מבטיחה שתדעו להתמודד עם שינויים לא צפויים, כמו עדכוני אלגוריתם. סוכנויות של קידום אתרים אורגני חוו זאת פעמים רבות בעבר ויכולות להדריך אתכם בכל נושא פוטנציאלי בצורה חלקה ומהירה.

 

3. חברות קידום אתרים משיגות את התוצאות הטובות ביותר

חברת SEO עם ניסיון רב של שנים תוכל להעריך את האתר שלכם, את המטרות שלכם ואת המתחרים שלכם וליצור תוכנית מקיפה להגברת התוצאות שלכם בחיפוש. הם יוכלו לעקוב אחר ההתקדמות שלכם ולהתאים את תוכניות השיווק כדי להבטיח שאתם בדרך הנכונה להשגת התוצאות הטובות ביותר, לא משנה כמה זמן זה ייקח. 

 

4. מיקור חוץ 

מיקור חוץ של כל התהליך שיווק אורגני שלכם מאפשר לכם להתמקד במה שאתם עושים הכי טוב. ייתכן שאתם תוהים מתי בכלל תמצאו את הזמן לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם, לכתוב תוכן חדש ולבנות קישורים. יתכן שאתם גם חוששים שאינכם בקיעים מספיק כדי להתמודד עם משימות אלה, או שלא תוכלו לבצע אותן במהירות מספקת כדי להביא לשינוי אמיתי. כאשר אתם עובדים עם חברת קידום אתרים מקצועית, תוכלו להתמקד בניהול העסק שלכם, בזמן שהם דואגים לשאר. 

 

5. חברת CXM היא חברה בשירות מלא ויש לנו יכולות מעבר לרק קידום אתרים

לבסוף, אם תבחרו לעבוד עם סוכנות לשיווק באינטרנט בשירות מלא, תוכלו להישען עליהם לכל צרכי השיווק המקוון שלכם. בכל פעם אשר תזדקקו לעזרה בתוכן אתר, פרסום, שיווק נכנס, עיצוב אתרים או כל דבר אחר, תדעו בדיוק לאן לפנות. חברות בשירות מלא מספקות לעיתים קרובות מחירים מוזלים ללקוחות המגדילים את עסקיהם מתכנית SEO פשוטה לחבילה עם שירותים נוספים. ככל שתגדילו את הקשר העסקי שלכם איתם, תגלו שהם יכולים לעזור לכם לצמוח ולעמוד ביעדים רחבים יותר, ולא רק לשפר את המיקום שלכם במנוע החיפוש של גוגל. חברות רבות בשירות מלא מציעות חבילות עבור חברות המעוניינות לבצע קידום אתרים, שיווק נכנס, שיווק תוכן או עיצוב מחדש של אתרים בו זמנית, לכן הקפידו לשאול לגבי תוכנית מותאמת אישית!

אז למה דווקא CXM? אנחנו מביאים איתנו ניסיון רב בתחום ואנחנו כל הזמן מתעדכנים ועוקבים אחרי שינויים שגוגל עושה ולומדים כיצד ניתן לשפר את התוכן שלכם על בסיס קבוע. בסופו של דבר קידום‌ ‌אתרים‌ ‌אורגני‌ דורש יציאה מהקופסא והגדלת ראש וזה נושא שאנחנו מומחים בו. צרו איתנו קשר ונשמח לקבוע אתכם ייעוץ על מה שיש לנו להציע לכם.

 

דילוג לתוכן