string(8) "services"

קידום ממומן באינסטגרם

רוצה לקדם את העסק שלך באינסטגרם? מה שדרוש לכך זה אסטרטגייה, קרייטיב מנצח, וניהול מקצועי

תוכן העניינים:

  • פוסטים ממומנים באינסטגרם: מה הם?
  • כוחו של קידום ממומן באינסטגרם
  • טיפים ליצירת פוסטים ממומנים באינסטגרם
  • פורמטים של מודעות באינסטגרם

 

הרשת החברתית אינסטגרם התגלתה מהר מאוד כאחד מהערוצים הטובים ביותר לקידום מותגים ומוצרים מכל הסוגים. כדי לעזור למותגים ולבעלי אתרים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, אינסטגרם מציעה מגוון הזדמנויות פרסום. אולם מסתבר כי מודעות אינסטגרם מסורתיות כמו מודעות סטורי אינן הדרך היחידה להבחין במותג שלכם באינסטגרם, וישנם עוד אפשרויות נוספות שיסייעו לכם באמצעות קידום ממומן באינסטגרם לשווק ולפרסם את המותג שלכם. אז הנה מה שאתם צריכים  לדעת כשאתם עושים קידום ממומן באינסטגרם לקידום המותג או המוצרים שלכם.

פוסטים ממומנים באינסטגרם: מה הם?

כאשר מדובר על קידום ממומן באינסטגרם אנו מבחינים בשני סוגים עיקריים של פוסטים ממומנים:

הראשון, פוסטים בחסות מותג. אלו הם פוסטים שמשתמשי אינסטגרם אשר עושים קידום ממומן באינסטגרם מפרסמים אודות מותג בעוד שהמותג “נותן חסות” על ידי תשלום אגרה עבור הפוסט. במקרה כזה משפיעים באינסטגרם עם מעורבות מצוינת יכולים להרוויח מאות עד אלפי שקלים על ידי שותפות עם מותגים בפוסטים ממומנים. עלותם של פוסטים בחסות המותג משתנה מאוד, תלוי בהגעה והמעורבות של המשפיעים, אך יכולה לנוע בין כמה מאות שקלים לפוסט למאות אלפים.

ואילו השני הוא של פרסומות בתשלום. מותגים יכולים לשלם גם כדי לקדם תוכן אורגני קיים כדי להרחיב את טווח ההגעה ומעורבותו של פוסט. פוסטים מקודמים אלה ידועים גם כפוסטים ממומנים באינסטגרם, והם נראים דומים למודעות באינסטגרם. ההבדל הוא שאתם משלמים כדי לקדם תוכן אורגני שכבר קיים, במקום לפתח קריאייטיב חדש במיוחד למטרות פרסום באינסטגרם. העלות היא עבור קליק (CPC) ותלוי במקום שבו מקודם הפוסט. האם זה בעדכון החדשות, בסטוריז, בעמודה הימנית או במיקום אחר.

קידום ממומן באינסטגרם

כוחו של קידום ממומן באינסטגרם

לפוסטים הממומנים באינסטגרם יש את הכוח להרוויח כסף לעסק שלכם אם תשתמשו בהם נכון. קחו בחשבון שישנם יותר מ -700 מיליון משתמשים באינסטגרם והקהילה עדיין צומחת. מלבד העובדה הזו כדאי לזכור שאינסטגרם ופייסבוק מחוברים, כך שקל יותר למקד את הקהל שלכם על סמך נתוני פייסבוק, כי כל משימות התקצוב והתזמון, הגדרת ויצירת מודעות נעשות באמצעות פייסבוק, אז אין צורך להתחיל מאפס וללמוד על אינסטגרם ברגע שכבר השתמשתם בפלטפורמה האחותית שלה לשיווק ומודעות.

חוץ מזה מודעות אינסטגרם אינן פולשניות ופחות נוטות לעצבן את קהל היעד שלכם מצד אחד, אולם שיעור המעורבות באינסטגרם גבוה משיעור המעורבות בכל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת. בנוסף, אינסטגרם מודדת את הצלחת הקמפיין שלכם על סמך מודעות, הגעה וזכירה במקום ספירת עוקבים, לייקים או תגובות. רוב המפרסמים בפלטפורמה הזו יכולים להעיד כי מבחינת ROI ועלות, שיווק באינסטגרם מחזיר את התוצאות הטובות ביותר. זהו ערוץ יעיל מאוד וההצלחה של הפרסום בו לוקחת פחות זמן מערוצי שיווק מקוונים אחרים.

טיפים ליצירת פוסטים ממומנים באינסטגרם

לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו את שירותם של המשפיענים. לכן ללא קשר לסוג הפוסטים הממומנים באינסטגרם שבהם בחרתם להשתמש, יש כמה טיפים אוניברסליים שיכולים לעזור לכם להבטיח שהזמן והכסף שאיתם אתם עושים קידום ממומן באינסטגרם, אכן שווה את ההוצאה, וישיגו את התוצאה המקווה. ההתמקדות וההכוונה לקהל הנכון היא הכרחית בכדי להבטיח שהפוסטים שלכם יועברו לאנשים שאליהם אתם מעוניינים להגיע. תוכלו למקד אותם לפי מיקום, מין, גיל וערכים ספציפיים אחרים.

היכרות טובה עם הקהל שלכם תסייע לכם להחליט איזה תוכן הם רוצים לראות יותר. תובנות אינסטגרם מעניקות לכם מבט טוב על הדמוגרפיה של הקהל שלכם ועל סוגי התוכן שהם מגיבים אליו ביותר. אתם יכולים גם להסתכל על פוסטים בעבר ולראות אילו מהם קיבלו הכי הרבה מעורבות. צפו בשיעורי המעורבות שלכם בתובנות אינסטגרם וסננו את ההודעות שלכם לפי מעורבות כדי לראות את הביצועים הטובים ביותר. פוסטים ממומנים הדומים לתוכן שהופיעו בעבר נוטים לנחול הצלחה טובה יותר.

שימו לב שלא כל הפוסטים שלכם באינסטגרם יהיו ראויים להפוך לפוסטים מקודמים. כדאי לשריין מבצעים לפוסטים שכבר מסתדרים טוב עם הקהל שלכם ועלולים לגרום ולתפוס את תשומת ליבם של אנשים רבים יותר באינסטגרם. כדאי לחשוב על הפוסטים שכבר הצליחו ואשר מהם תוכלו להפיק תועלת לטווח רחוק יותר. כאשר אתם מקדמים פוסט, יעמוד לרשותכם היתרון הנוסף של הוספת קריאה לפעולה, שיעזור לכם להשיג המרות מקהל חדש לגמרי.

כדאי לקחת בחשבון שהאלגוריתם של אינסטגרם נותן משקל לחשבונות המפרסמים בעקביות, לפחות פעם ביום. ככל שתהיו עקביים יותר עם אספקת פוסטים חדשים ורעננים לחשבונכם, כך גדלים הסיכויים שלכם להשיג טווח הגעה אורגני שיכולים גם לסייע להצלחת הפוסטים הממומנים שלכם. לכן השתמשו בתובנות האינסטגרם כדי לקבל מושג על הזמנים הטובים ביותר לפרסום בהתאם למועד המתאים לקהל שלכם, זהו המועד בו הוא פעיל ביותר כדי להשיג את מקסום המעורבות מצידו.

מאוד מומלץ לבדוק סוגים שונים של פוסטים ממומנים כדי לראות מה עובד. לכן לכו על קידום ממומן באינסטגרם אשר עושה קידום באמצעות סוגים שונים של פוסטים. לאחר מכן בידקו את ניתוח תוצאות המעורבות של הפוסטים הללו. בדיקה זו יכולה לעזור לכם להחליט אילו פוסטים ממומנים בעתיד עשויים לעבוד טוב עבור העסק שלכם. לדוגמה, קידום פוסטים עם אסתטיקה שונה או הצבת פוסט תמונה על ציטוט או פוסט מבוסס טקסט, בכל פעם בידקו מה גורם לאנשים לחבב ולהגיב על הפוסטים שלכם. אבל השתדלו לא לשעמם ולא להשתעמם.

התקינו את כפתור המעקב של אינסטגרם כדי להקל על האתר שלכם או על מבקרים בבלוגים שלכם לעקוב אחריכם בלחיצה אחת.

פורמטים של מודעות באינסטגרם

אינסטגרם מציעה מספר פורמטים של מודעות: מודעות סטורי, מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות קרוסלה, מודעות אוסף, מודעות קניות ועוד. כאשר כל סוג מודעה פועל למטרות עסקיות שונות ויש לו אפשרויות קריאה לפעולה שונות. בואו נתעכב על כמה מהחשובים שבהם.

מודעות סטורי הן מודעות שכ- 500 מיליון משתמשים צופים בהן מדי יום.  זה מאפשר לכם ליצור מודעות שנראות ומרגישות כמו סטוריז רגילים – מה שיוצר חוויה חלקה עבור המשתמשים שלכם. הקריאה לפעולה לובשת צורה של החלקה בתחתית המודעה.

מודעות תמונה מאפשרות לכם להציג מוצרים ושירותים באמצעות תמונות משכנעות. ואילו מודעות וידיאו הן באורך של דקה אחת, ומאפשרות למשתמשים מבט מקרוב על המותג שלכם, העסק שלכם או המוצרים. עם זאת, סרטונים קצרים יותר יכולים להיות יעילים יותר, במיוחד אם הם כוללים מיתוג בשניות הראשונות שלהם. כמו בכל סוגי המודעות באינסטגרם, חישבו על איזו קריאה לפעולה תומכת בצורה הטובה ביותר במטרה שלכם. האם אתם רוצים לשלוח מבקרים לאתר שלכם? לפרופיל האינסטגרם שלכם? או לדחוף אותם להמרה?

בנוסף, מודעות קרוסלה מאפשרות לעבור בין סדרת תמונות או סרטונים באמצעות כפתור קריאה לפעולה.

אם כל זה מורכב מדי ליישום עבורכם פנו לחברתנו המספקת שירותי קידום ממומן באינסטגרם. לקבלת פרטים נוספים, השאירו את פרטיכם ליצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם.

 

 

שירותים שיכולים לעניין אותך