קידום ממומן באינסטגרם - פרסום ממומן באינסטגרם הכולל שיווק ומיתוג

רוצה לקדם את העסק שלך באינסטגרם? מה שדרוש לך זה אסטרטגייה, קרייטיב מנצח, וניהול מקצועי - קידום ממומן באינסטגרם

קידום ממומן באינסטגרם - פרסום באינסטגרם

תוכן העניינים:

 

הרשת החברתית אינסטגרם התגלתה מהר מאוד כאחד מהערוצים הטובים ביותר לקידום מותגים ומוצרים מכל הסוגים.

כדי לעזור למותגים ולבעלי אתרים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, אינסטגרם מציעה מגוון הזדמנויות פרסום.

אולם מסתבר כי מודעות אינסטגרם מסורתיות כמו מודעות סטורי אינן הדרך היחידה להבחין במותג שלכם באינסטגרם, וישנם עוד אפשרויות נוספות שיסייעו לכם באמצעות קידום ממומן באינסטגרם לשווק ולפרסם את המותג שלכם.

אז הנה מה שאתם צריכים  לדעת כשאתם עושים קידום ממומן באינסטגרם לקידום המותג או המוצרים שלכם.

    קידום ממומן באינסטגרם: מה זה?

    כאשר מדובר על פרסום ממומן באינסטגרם אנו מבחינים בשני סוגים עיקריים של פוסטים ממומנים:

    הראשון, פוסטים בחסות מותג.

    אלו הם פוסטים שמשתמשי אינסטגרם אשר עושים קידום ממומן באינסטגרם מפרסמים אודות מותג בעוד שהמותג "נותן חסות" על ידי תשלום אגרה עבור הפוסט.

    במקרה כזה משפיענים באינסטגרם עם מעורבות מצוינת יכולים להרוויח מאות עד אלפי שקלים על ידי שותפות עם מותגים בפוסטים ממומנים.

    עלותם של פוסטים בחסות המותג משתנה מאוד, תלוי בהגעה והמעורבות של המשפיענים, אך יכולה לנוע בין כמה מאות שקלים לפוסט למאות אלפים.

    הסוג שני הוא פרסומות בתשלום.

    מותגים יכולים לשלם גם כדי לקדם תוכן אורגני קיים כדי להרחיב את טווח ההגעה ומעורבותו של פוסט.

    פוסטים מקודמים אלה ידועים גם כפוסטים ממומנים באינסטגרם, והם נראים דומים למודעות באינסטגרם.

    https://youtu.be/lbeyPsq_EaQ

    ההבדל הוא שאתם משלמים כדי לקדם תוכן אורגני שכבר קיים, במקום לפתח קריאייטיב חדש במיוחד למטרות פרסום באינסטגרם.

    העלות היא עבור קליק (CPC) ותלוי במקום שבו מקודם הפוסט. האם זה בעדכון החדשות, בסטוריז, בעמודה הימנית או במיקום אחר.

    קידום ממומן באינסטגרם

    כוחו של ה- פרסום הממומן באינסטגרם

    לפוסטים הממומנים באינסטגרם יש את הכוח להרוויח כסף לעסק שלכם אם תשתמשו בו נכון. קחו בחשבון שישנם יותר מ- 700 מיליון משתמשים באינסטגרם והקהילה עדיין צומחת.

    מלבד העובדה הזו כדאי לזכור שאינסטגרם ופייסבוק מחוברים תחת חברת מטא, כך שקל יותר למקד את הקהל שלכם על סמך נתוני פייסבוק, כי כל משימות התקצוב והתזמון, הגדרת ויצירת מודעות נעשות באמצעות פייסבוק, אז אין צורך להתחיל מאפס וללמוד על אינסטגרם ברגע שכבר השתמשתם בפלטפורמה האחות שלה לשיווק ופרסום מודעות ממומנות.

    חוץ מזה מודעות אינסטגרם אינן פולשניות ופחות נוטות לעצבן את קהל היעד שלכם מצד אחד, ושיעור המעורבות באינסטגרם גבוה משיעור המעורבות בכל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת מאידך.

    בנוסף, אינסטגרם מודדת את הצלחת הקמפיין שלכם על סמך מודעות (Awarness), הגעה וזכירה במקום ספירת עוקבים, לייקים או תגובות.

    רוב המפרסמים בפלטפורמה הזו יכולים להעיד כי מבחינת ROI ועלויות, שיווק באינסטגרם מחזיר את התוצאות הטובות ביותר. זהו ערוץ יעיל מאוד וההצלחה של הפרסום בו לוקחת פחות זמן מערוצי שיווק דיגיטליים אחרים.

    מהן מודעות קידום ממומן אינסטגרם?

    מודעות קידום ממומן אינסטגרם הן סוג של פרסומות דיגיטליות שבו עסקים יכולים להשתמש כדי להגיע לקהל היעד שלהם באינסטגרם.

    ניתן להשתמש במודעות אינסטגרם לקידום מגוון מוצרים ושירותים, כולל:

    מוצרים קמעונאיים
    שירותים
    אירועים
    אפליקציות
    אתרי אינטרנט

    מודעות אינסטגרם מוצגות בדרך כלל בפורמטים הבאים:

    • Feed ads
    • Story ads
    • Reels ads
    • Explore ads

    כמה עולה פרסום ממומן באינסטגרם?

    העלות של פרסום באינסטגרם משתנה בהתאם למספר גורמים, כולל:

    • התקציב שלך
    • קהל היעד שלך
    • סוג המודעה שתבחר
    • משך הזמן שהמודעה שלך מוצגת

    באופן כללי, מודעות אינסטגרם זולות יחסית. אתה יכול להגדיר תקציב יומי נמוך כמו 10 ש"ח, ואתה משלם רק כאשר מישהו רואה או מקיים אינטראקציה עם המודעה שלך.

    טיפים שיעזרו לבנות את הקהל שלך באינסטגרם

    לצפיה בפוסט במלא באינסטגרם שלנו:

    https://www.instagram.com/p/CcN0Jswt3sG/

    טיפים ליצירת מודעות פרסום ממומן באינסטגרם

    לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו את שירותם של המשפיענים, לכן ללא קשר לסוג הפוסטים הממומנים באינסטגרם שבהם בחרתם להשתמש, יש כמה טיפים אוניברסליים שיכולים לעזור לכם להבטיח שהזמן והכסף שאיתם אתם עושים קידום ממומן באינסטגרם, אכן שווה את ההוצאה.

    ההתמקדות וההכוונה לקהל הנכון היא הכרחית בכדי להבטיח שהפוסטים שלכם יועברו לאנשים שאליהם אתם מעוניינים להגיע. תוכלו למקד אותם לפי מיקום, מין, גיל וערכים ספציפיים אחרים.

    היכרות טובה עם הקהל שלכם תסייע לכם להחליט איזה תוכן הם רוצים לראות יותר.

    תובנות אינסטגרם מעניקות לכם מבט טוב על הדמוגרפיה של הקהל שלכם ועל סוגי התוכן שהם מגיבים אליו ביותר.

    אתם יכולים גם להסתכל על פוסטים בעבר ולראות אילו מהם קיבלו הכי הרבה מעורבות. צפו בשיעורי המעורבות שלכם בתובנות אינסטגרם וסננו את ההודעות שלכם לפי מעורבות כדי לראות את הביצועים הטובים ביותר.

    פוסטים ממומנים הדומים לתוכן שהופיעו בעבר נוטים לנחול הצלחה טובה יותר.

    שימו לב שלא כל הפוסטים שלכם באינסטגרם יהיו ראויים להפוך לפוסטים מקודמים.

    כדאי לשריין מבצעים לפוסטים שכבר מסתדרים טוב עם הקהל שלכם ועלולים לגרום ולתפוס את תשומת ליבם של אנשים רבים יותר באינסטגרם.

    כדאי לחשוב על הפוסטים שכבר הצליחו ואשר מהם תוכלו להפיק תועלת לטווח רחוק יותר.

    7 פעולות עשה ואל תעשה באינסטגרם

     

     

     

     

    כאשר אתם מקדמים פוסט, יעמוד לרשותכם היתרון הנוסף של הוספת קריאה לפעולה, שיעזור לכם להשיג המרות מקהל חדש לגמרי.

    כדאי לקחת בחשבון שהאלגוריתם של אינסטגרם נותן משקל לחשבונות המפרסמים בעקביות, לפחות פעם ביום.

    ככל שתהיו עקביים יותר עם אספקת פוסטים חדשים ורעננים לחשבונכם, כך גדלים הסיכויים שלכם להשיג טווח הגעה אורגני שיכולים גם לסייע להצלחת הפוסטים הממומנים שלכם.

    לכן השתמשו בתובנות האינסטגרם כדי לקבל מושג על הזמנים הטובים ביותר לפרסום בהתאם למועד המתאים לקהל שלכם, זהו המועד בו הוא פעיל ביותר כדי להשיג את מקסום המעורבות מצידו.

    מאוד מומלץ לבדוק סוגים שונים של פוסטים ממומנים כדי לראות מה עובד. לכן לכו על קידום ממומן באינסטגרם אשר עושה קידום באמצעות סוגים שונים של פוסטים.

    לאחר מכן בידקו את ניתוח תוצאות המעורבות של הפוסטים הללו. בדיקה זו יכולה לעזור לכם להחליט אילו פוסטים ממומנים בעתיד עשויים לעבוד טוב עבור העסק שלכם.

    לדוגמה, קידום פוסטים עם אסתטיקה שונה או הצבת פוסט תמונה על ציטוט או פוסט מבוסס טקסט, בכל פעם בידקו מה גורם לאנשים לחבב ולהגיב על הפוסטים שלכם. אבל השתדלו לא לשעמם ולא להשתעמם.

    התקינו את כפתור המעקב של אינסטגרם כדי להקל על האתר שלכם או על מבקרים בבלוגים שלכם לעקוב אחריכם בלחיצה אחת.

    אך להשתמש בתכונות באינסטגרם

    לצפיה בפוסט במלא באינסטגרם שלנו:

    https://www.instagram.com/p/Ca4QL-3s_tP/

    פורמטים של מודעות פרסום באינסטגרם

    אינסטגרם מציעה מספר פורמטים של מודעות: מודעות סטורי, מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות קרוסלה, מודעות אוסף, מודעות קניות ועוד. כאשר כל סוג מודעה פועל למטרות עסקיות שונות ויש לו אפשרויות קריאה לפעולה שונות. בואו נתעכב על כמה מהחשובים שבהם.

    מודעות סטורי הן מודעות שכ- 500 מיליון משתמשים צופים בהן מדי יום.  זה מאפשר לכם ליצור מודעות שנראות ומרגישות כמו סטוריז רגילים – מה שיוצר חוויה חלקה עבור המשתמשים שלכם. הקריאה לפעולה לובשת צורה של החלקה בתחתית המודעה.

    מודעות תמונה מאפשרות לכם להציג מוצרים ושירותים באמצעות תמונות משכנעות. ואילו מודעות וידיאו הן באורך של דקה אחת, ומאפשרות למשתמשים מבט מקרוב על המותג שלכם, העסק שלכם או המוצרים.

    עם זאת, סרטונים קצרים יותר יכולים להיות יעילים יותר, במיוחד אם הם כוללים מיתוג בשניות הראשונות שלהם.

    כמו בכל סוגי המודעות באינסטגרם, חישבו על איזו קריאה לפעולה תומכת בצורה הטובה ביותר במטרה שלכם.

    האם אתם רוצים לשלוח מבקרים לאתר שלכם?

    לפרופיל האינסטגרם שלכם?

    או לדחוף אותם להמרה?

    בנוסף, מודעות קרוסלה מאפשרות לעבור בין סדרת תמונות או סרטונים באמצעות כפתור קריאה לפעולה.

    אם כל זה מורכב מדי ליישום עבורכם פנו לחברתנו המספקת שירותי קידום ממומן באינסטגרם. לקבלת פרטים נוספים, השאירו את פרטיכם ליצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם.

     

    סוגי מודעות אינסטגרם

    ישנם ארבעה סוגים עיקריים של מודעות אינסטגרם:

    • Feed ads:
      מודעות אלו מופיעות בפיד של אינסטגרם, בדיוק כמו פוסטים רגילים. מודעות עדכון יכולות להיות תמונות סטטיות, סרטונים או קרוסלות של תמונות וסרטונים.

     

    • Story ads:
      מודעות אלו מופיעות בפיד הסטוריז של אינסטגרם. מודעות סיפור יכולות להיות תמונות סטטיות, סרטונים או בומרנגים.

     

    • Reels ads:
      מודעות אלו מופיעות בפיד של אינסטגרם סלילים. מודעות סלילים יכולות להיות באורך של עד 60 שניות ויכולות לכלול מוזיקה, אפקטים וטקסט.

     

    • Explore ads:
      מודעות אלו מופיעות בכרטיסייה חקור. מודעות חקור יכולות להיות תמונות סטטיות, סרטונים או קרוסלות של תמונות וסרטונים.

    מדריך איך לפרסם באינסטגרם

    הגדרת פרסום ממומן באינסטגרם שלב אחר שלב

    כדי להגדיר מודעת אינסטגרם, תצטרך ליצור חשבון עסקי באינסטגרם ולחבר אותו לחשבון Business Manager של פייסבוק.

     

    לאחר שתעשה זאת, תוכל לבצע את השלבים הבאים כדי ליצור מודעת פרסום:

    עבור אל מנהל המודעות ב-Facebook Business Manager.

    לחץ על צור מסע פרסום.

    בחר באינסטגרם כיעד הקמפיין שלך.

    תן שם לקמפיין שלך.

    הגדר את התקציב ואת לוח הזמנים שלך.

    בחר את הקהל שלך.

    בחר את פורמט המודעה שלך.

    צור את המודעה שלך.

    בדוק את המודעה שלך ופרסם אותה.

    טיפים לפרסום ממומן באינסטגרם

    השתמש בתמונות ובסרטונים באיכות גבוהה.

    המודעות שלך צריכות להיות מושכות מבחינה ויזואלית.

    כתוב טקסט מודעה ברור ותמציתי.

    טקסט המודעה שלך אמור לספר לאנשים מה אתה מציע ומדוע צריך להיות להם אכפת.

    השתמש בהנעה לפעולה.

    ספר לאנשים מה אתה רוצה שהם יעשו, כגון לבקר באתר שלך, להירשם לרשימת הדוא"ל שלך או להוריד את האפליקציה שלך.

    מקד את המודעות שלך לקהל הנכון.

    ודא שהמודעות שלך יראו אנשים שממש מתעניינים במה שאתה מציע.

    עקוב אחר התוצאות שלך.

    חשוב לעקוב אחר התוצאות של מודעות האינסטגרם שלך כדי שתוכל לראות מה עובד ומה לא.
    התנסו ותלמדו. הדרך הטובה ביותר להשתפר בפרסום ממומן באינסטגרם היא להתנסות וללמוד מהטעויות שלך.

     

    רוצה לחזור לפיסקה ספציפית?

    תוכן העניינים:

    דילוג לתוכן