מדריך מה זה THREADS - טרדס החדש של אינסטגרם (המחליף של טוויטר?)

מדריך מה זה THREADS טרדס החדש של אינסטגרם (המחליף של טוויטר )

בעולם ההולך ומתרחב של המדיה החברתית, Meta, שנודעה בעבר בשם Facebook Inc, הטביעה לעצמה נישה משמעותית. הפלטפורמות שלה כמו פייסבוק, WhatsApp ואינסטגרם משמשות מיליארדים ברחבי העולם, ומעצבות את הדרך בה אנו מתקשרים, משתפים וצורכים מידע באינטרנט. עם זאת, בחיפוש המתמשך שלה אחר חדשנות והתרחבות, Meta יצאה לטריטוריה חדשה: Microblogging. בטריטוריה זו, היא פיתחה את Threads, Threads הוא פרי המוח האחרון של Meta שמטרתו למלא את הצורך בפלטפורמה דומה לטוויטר, אבל עם טוויסט מובהק.

 

Threads, שפותחה על ידי הצוות המוכשר שהביא את אינסטגרם לחיים, מספקת חווית משתמש המזכירה את טוויטר ואפליקציות Microblogging אחרות. עם זאת, החידוש האמיתי של Threads טמון בשילוב הייחודי שלו עם אינסטגרם. משתמשים יכולים לעקוב אחר חשבונות אינסטגרם ב-Threads, מה שמאפשר חוויית רשת חברתית חלקה ומאוחדת. לכן על מנת להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על Threads, סיכמנו עבורכם את המאמר הבא.

הורדה והתקנה של Threads

הורדה והתקנה של Threads

 

איתור והורדה של Threads עשוי לדרוש מעט סבלנות, בהתחשב בשפע האפליקציות בשם 'Threads'. עם זאת, יש דרך פשוטה למצוא את האפליקציה ב-Apple App Store או ב-Google Play Store. יש להזין 'Threads' בסרגל החיפוש ולאחר מכן לבחור 'Threads – an Instagram' מתוך החיפושים המוצעים. ראוי לציין כי בשל חוקי הגנת מידע מחמירים, Threads אינו זמין כעת במדינות האיחוד האירופי.

קישור לחשבון שלנו (תעקבו אחרינו):

@cxm.co.il

קישור לאתר החברה טרדס:

אתר החברה

 

קישור להכרזה של מטא על האפליקציה החדשה

Introducing Threads: A New Way to Share With Text

קישור להורדה של אפליקציית THREADS – טרדס מגוגל פלייי

חפשו "THREADS BY INSTAGRAM" בגוגל פליי

קישור להורדה של אפליקציית THREADS – טרדס מחנות האפליקציות של אפל – אפסטור

חפשו "THREADS BY INSTAGRAM" באפסטור

 

הגדרת חשבון Threads שלכם

הגדרת חשבון Threads שלכם

 

כאשר אתם פותחים לראשונה את Threads, תראו מולכם מסך פתיחה המציע אפשרות להתחבר עם פרטי האינסטגרם שלכם. לאחר הכניסה, תצטרכו ליצור את פרופיל ה-Threads שלכם. חשוב לציין כי למרות ששמכם נעול לפי פרופיל האינסטגרם שלכם, אתם יכולים להגדיר תמונת פרופיל, ביוגרפיה ולקשר או לייבא את הפרטים האלה ישירות מחשבון האינסטגרם שלכם.

 

לאחר מכן, Threads יבקשו מכם להגדיר את סוג החשבון שלכם לציבורי או פרטי. חשוב מאוד לזכור שהגדרות הפרטיות שלכם ב-Threads וב-Instagram פועלות באופן עצמאי, ומספקות לכם שליטה רבה יותר על הנוכחות המקוונת שלכם.

צלילה לתוך ממשק המשתמש של Threads

צלילה לתוך ממשק המשתמש של Threads

 

כמשתמש, ניתן להבחין במהירות ש-Threads שואב השראה רבה מטוויטר. הממשק שלכם הוא שילוב של פוסטים מחשבונות שאתם עוקבים אחריהם וחשבונות פופולריים, והוא תומך בפורמטים שונים של מדיה, כולל טקסט, תמונות וסרטונים.

 

ממשק המשתמש מעוצב בצורה אינטואיטיבית, מכיל חמישה אייקונים עיקריים בתחתית: בית, חיפוש, לב, פרופיל ופוסט. סמל הבית מפנה אתכם למסך הבית שלכם, סמל החיפוש מאפשר לכם לחקור ולעקוב אחר חשבונות חדשים, סמל הלב מספק התראות עבורכם, סמל הפרופיל מוביל אתכם לפוסטים ולתשובות שלכם ולבסוף, סמל הפוסט מיועד ליצירה ושיתוף של תוכן חדש.

עיסוק בתוכן על Threads

עיסוק בתוכן בטרדס

 

Threads מספק מספר דרכים לקיים אינטראקציה עם פוסטים, החל מאפשרויות מוכרות וישנות כגון Like, Reply ו-Repost ועד לתכונה ייחודית המאפשרת שיתוף פוסט בסטורי או בפיד שלכם באינסטגרם ישירות. מיזוג זה של פונקציונליות על פני פלטפורמות אחרות מגלם את החזון של Meta לחוויית מדיה חברתית משולבת ומאוחדת יותר.

התכונות הייחודיות של Threads

התכונות הייחודיות של Threads

 

Threads מתגאה בסט התכונות הייחודי שלו שנועד להעשיר את חוויית המדיה החברתית שלכם ככלל. תכונה אחת כזו היא רענון העדכון האוטומטי, יש להחליק מטה על מסך הבית שלכם על מנת להציג קבוצה חדשה של פוסטים. יתר על כן, Threads מאפשר לכם לעקוב אחר חשבונות ישירות ממסך הבית.

 

כשזה מגיע לפרטיות, Threads לא מאכזבת. הגדרות הפרטיות מאפשרות לכם להגביל אינטראקציות בפוסטים, לסנן תוכן ספציפי, להשתיק פרופילים ועוד הרבה יותר. אפשרויות אלו מציעות שכבה נוספת של שליטה ואבטחה, המבטיחות חווית משתמש בטוחה ומהנה.

שיקולי פרטיות בנושא Threads

שיקולי פרטיות בנושא טרדס

 

למרות ההתמקדות בחוויית משתמש, Threads, כמו פלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, אוספת מגוון רחב של נתוני משתמשים. מלבד פרטים בסיסיים כמו היסטוריית החיפושים, המיקום ופרטי אנשי הקשר שלכם, Threads אוסף מידע רגיש כמו מוצא אתני, נטייה מינית ואמונות דתיות. חשוב ואף קריטי להיות מודעים באופן מלא להיקף איסוף הנתונים על מנת לשמור על פרטיותכם ב-Threads.

יצירה ושיתוף של פוסטים ב Threads

יצירה ושיתוף של פוסטים ב Threads

 

יצירת פוסט ב-Threads מרגישה מוכרת אך ייחודית. כמו בפלטפורמות אחרות, יש מגבלת תווים כדי לשמור על פוסטים קצרים ותמציתיים – 500 תווים, ליתר דיוק. אם תחרגו ממגבלה זו, הטקסט הנוסף יודגש באדום, ויבטל את ההפעלה של כפתור הפוסט עד שתחזרו לגבולות שהוגדרו. בנוסף, אתם יכולים לצרף תמונות או סרטונים לפוסטים שלכם, מה שהופך את התוכן למושך יותר.

 

Threads מציגה גם תכונה חדשנית שמחברת אותו בצורה חלקה לאינסטגרם, היא הוסיפה את היכולת להוסיף פוסט לסטורי או לפיד שלכם באינסטגרם באופן ישיר. זה מדגים את האסטרטגיה של Meta לעודד מעורבות בין פלטפורמות ושיתוף תוכן בין חבילת היישומים שלה.

תעקבנו אחרינו בטרדס:

https://www.threads.net/@cxm.co.il

 

כיצד Threads משתלבת במדיה החברתית הרחבה יותר

כיצד טרדס משתלבת במדיה החברתית הרחבה יותר

 

Threads היא לא סתם עוד אפליקציית Microblogging. היא חלק עיקרי מחזון רחב יותר ליצור רשת מקושרת של פלטפורמות מדיה חברתית, המכונה Fediverse. למרות שהרעיון נראה מופרך לחלק מהאנשים, הוא מציע עתיד שבו משתמשים יוכלו לעקוב אחר חשבונות ולתקשר איתם בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית. יישום החזון הזה עשוי לשנות את נוף המדיה החברתית שאנו מכירים, לשבור מחסומים בין פלטפורמות וליצור מערכת אקולוגית חברתית דיגיטלית מאוחדת יותר.

 

רוצים לבדוק מה יהיה מחיר קידום האתר שלכם? כנסו למאמר "מחיר קידום אתרים" ותוכלו למצוא גם מחשבון מחיר וגם מחירון קידום אתרים

סרטון הסבר על טרדס:

 

ניהול חשבון ה Threads שלכם

ניהול חשבון ה-Threads שלכם

 

Threads מספקת למשתמשים מגוון אפשרויות לניהול הגדרות החשבון שלהם. מהפרופיל שלכם, אתם יכולים לשנות את הגדרות הפרטיות, להגביל מי יכול להזכיר אתכם בפוסטים, להשתיק פרופילים ולסנן פוסטים המכילים מילים ספציפיות. הגדרות אלו יכולות לספק חוויית מדיה חברתית מותאמת ומבוקרת יותר. עם זאת, ראוי לציין שכל פעולות חסימה צריכות להתבצע באמצעות אינסטגרם, כאשר החסימה חלה על שתי הפלטפורמות.

מבט קדימה תוכניות העתיד של טרדס

מבט קדימה: תוכניות העתיד של טרדס

 

Threads כבר הוכיחה את עצמה כפלטפורמת Microblogging חזקה וידידותית למשתמש. עם זאת, יש לה חזון גדול בהרבה עבור המשתמשים שלה. עדכונים עתידיים מבטיחים להציג פונקציונליות של חיפוש מילות מפתח והאשטאג או, טוויסט ייחודי בהם, אולי משהו שנקרא "Thrashtags" למרות שאיננו יודעים עדיין כיצד ייראו התכונות החדשות הללו, הן מסמנות את המחויבות של Meta לשיפור מתמשך ולחדשנות, כל זאת במטרה לשפר את חווית המשתמש והמעורבות שלהם.

מחשבות אחרונות על פרטיות ואבטחת נתונים של Threads

מחשבות אחרונות על פרטיות ואבטחת נתונים של טרדס

 

בעוד ש-Threads מציעה מבט מושך ורענן על פורמט ה Microblogging, חיוני להיות מודעים לנוהלי איסוף הנתונים שלה. Threads אוספת מגוון רחב של נתוני משתמשים, כולל מידע רגיש. אוסף זה אינו יוצא דופן בקרב אפליקציות חינמיות ואכן, במקרים רבים, נתוני המשתמש הם המוצר בפועל. לכן, בזמן שאתם מנווטים את דרככם ב-Threads ובמדיה החברתית הרחבה יותר, יש לזכור ולהיות מודעים לטביעת הרגל הדיגיטלית שלכם, להגדרות הפרטיות שלכם ולהשלכות של שיתוף מידע אישי באינטרנט.

ה Threads והאינסטגרם

ה Threads והאינסטגרם

 

בעוד ש Threads עומדת כפלטפורמת Microblogging משלה, ראוי לציין את הקשר הסימביוטי עם אינסטגרם. על ידי קישור ישיר של שתי הפלטפורמות הללו, Meta שואפת לעודד משתמשים ליצור אינטראקציה עם שתי האפליקציות בו זמנית. זה ניכר בתכונות כמו שיתוף פוסטים בין פלטפורמות והיכולת לעקוב אחר אנשי קשר באינסטגרם ב-Threads. שילוב זה עשוי לשפר את חווית המשתמש על ידי הפיכת הניווט במדיה החברתית לנוח ומשולב יותר.

הבנת ממשק המשתמש של טרדס

הבנת ממשק המשתמש של טרדס

 

הממשק של Threads פשוט יחסית וידידותי למשתמש. מסך הבית מציג פיד דומה לטוויטר, המאוכלס בפוסטים מהחשבונות שאתם עוקבים אחריהם. סמל הלב מאפשר למשתמשים לצפות בפעילויות הקשורות לחשבון שלהם, כגון מעקב אחר בקשות, תשובות ואזכורים. סמל הפרופיל, בינתיים, מציג פוסטים ותשובות אישיות. ולבסוף, הסמל המרכזי מאפשר למשתמשים ליצור פוסט חדש. תכונות אלו מדגישות את המחויבות של Threads לספק פלטפורמה קלה לניווט ומוכרת למשתמשיה.

מבט מקרוב על הפוטנציאל של Threads

מבט מקרוב על הפוטנציאל של Threads

 

ככל ש-Threads ממשיכה להתפתח, חיוני להבין את הפוטנציאל שלה בנוף המדיה החברתית שהולך ומתפתח מיום ליום. עם השילוב של אינסטגרם, ל-Threads יש גישה לבסיס משתמשים עצום שניתן למנף אותו כדי להתחרות בפלטפורמות מבוססות כמו טוויטר. בנוסף, הפוטנציאל של Threads להשתלבות ב-Fediverse הרחב יותר עשוי ליצור סביבת מדיה חברתית מקושרת ומגובשת יותר.

שמירה על אבטחת החשבון של טרדס

שמירה על אבטחת החשבון של Threads

 

בדיוק כמו בכל פלטפורמה מקוונת, הבטחת אבטחת החשבון ב-Threads היא חיונית. Threads מציעה הגדרות שונות כדי לסייע בשליטה של מי יכול לקיים אינטראקציה עם הפוסטים והאזכורים שלכם. אתם יכולים גם לחסום ולהשתיק פרופילים, ולספק חוויה מאובטחת ומותאמת יותר עבורכם. עם זאת, חשוב לזכור שכל הגדרות אבטחה ב-Threads לא ישפיעו על הגדרות האינסטגרם שלכם ולהיפך.

 

רוצים שנעזור לכם לשווק את העסק ברשתות החברתיות?

תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן