בניית אתר קטלוג

רוצה לבנות אתר קטלוג לעסק? בניית אתר קטלוג ויצירת קטלוג דיגיטלי עם חברת CXM

בניית אתר חנות - אתר מכירות - אתר איקומרס

תוכן עניינים:

 

הנה הסיבה שהעסק שלך זקוק לאתר קטלוג מוצרים דיגיטלי

 

קטלוג הוא חלק מכריע במאמצי השיווק של כל עסק. בניית אתר קטלוג עוזר לך להציג את כל המוצרים שאתה מציע כרגע תוך מתן אפשרות ללקוחות שלך לגשת לקטלוג מעוצב להפליא העומד לרשותם. תמיד יש תמהיל מוצרים ותמחור בהישג יד ללא ספק כלי שיווק ומכירות חשוב ביותר, אך עלות הדפסת קטלוג מיושן מנייר הולכת וגוברת, לכן בניית אתר קטלוג שלא דורש הדפסה מהווה יתרון מהותי לטווח ארוך.

בניית אתר קטלוג

כאן נכנסים אתרי קטלוג דיגיטליים של ימינו.

 

אתרי קטלוגים דיגיטליים מטפלים בשתי הבעיות. הם זולים בהרבה מכיוון שהם אינם כרוכים בעלויות הדפסה והפצה גבוהות, והם נוחים יותר מכיוון שלקוחות יכולים לגשת אליהם בקלות בכל מקום ובכל זמן באמצעות הטלפונים, הטאבלטים או המחשבים שלהם.

הם מתאימים באופן מושלם לספקים, יצרנים ומפעלים שאין להם את המשאבים לעצב ולתכנן קטלוגים מודפסים מרתקים, אך רוצים להציג את המוצרים שלהם בפני קהל גדול יותר.

 

מדוע העסק שלך צריך בניית אתר קטלוג דיגיטלי?

קטלוגים מודפסים הם נחלת העבר. על פי  מחקר שנעשה ע"י חברת פרוסט אנד סאליבן, 69% מהעסקים אמרו כי הם מתכננים להפסיק להדפיס את הקטלוגים שלהם בחמש השנים הקרובות, ולהחליף אותם בקטלוגים מקוונים בגלל הנוחות.

עם הפיכת הקטלוג הדיגיטלי לנורמה, אין זמן טוב יותר שתעבור לאונליין.

יש יתרונות רבים יותר לדיגיטל:

  • להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים – אין גבולות לכמה אנשים אתה יכול לשלוח את הקטלוג שלך
  • עזור לך להציג את המוצרים האחרונים שלך
  • הגדל הזמנות ומכירות
  • מאפשר לך לקבל מחירים מיוחדים, הצעות וטווח מוצרים עבור הלקוחות הספציפיים
  • שלבו תכונות כמו תזכורות

הנה למה:

קטלוגים דיגיטליים משפרים את יכולת ההגעה אל הלקוחות שלך, ומשפרים את חווית הלקוח

 

"קטלוגים מודפסים גם עוזרים לי להגיע ללקוחות. מדוע אני עדיין צריך לעבור לדיגיטל? "

 

זה נכון. אך צריך לזכור כי ניתן להעביר קטלוגים מודפסים רק למספר מוגבל של אנשים בהתחשב בעלויות, ובדרישה המקובלת להדפיס בקבוצות גדולות.

לאחר שחילקת את כולם, עליך להזמין אצווה נוספת, בדרך כלל מדובר בהדפסה גדולה.

לעתים קרובות זה גורם לכך שחברות בוחרות למי הם מחלקים אותן, כלומר לא תמיד הקטלוג המודפס יגיע למי שבאמת מעוניין לקנות.

בנוסף, גרסאות מודפסות נחשבות לערוץ תקשורת חד כיווני.

אנשים פותחים אותם, מסתכלים בדפים, עוברים על דף או שניים בפירוט, מוצאים מוצר מעניין, וזהו. לאחר מכן, זה בדרך כלל מסתיים במגירה התחתונה.

 

הרבה יותר קל לקדם אתרי קטלוג דיגיטליים, בעלות נמוכה יותר ולקהל רחב יותר.

כלומר תוכלו להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים מבלי להשקיע יותר מדי מאמץ ותקציב.

אינך צריך לחשוב פעמיים למי אתה שולח את הקטלוג, ואתה יכול לשלוח אותו שוב ושוב בקלות.

אתה יכול לבחור לשתף את הקטלוג שלך באמצעות המייל או לפרסם קישורים אליו בדף הפייסבוק שלך, אפילו תוכל לשלוח קישור בוואטסאפ.

 הלקוחות שלך תמיד יכולים לגשת אליו גם בזמנם הפנוי.

 

אם אתר הקטלוג הדיגיטלי שלך מותאם לניידים, הלקוחות שלך יכולים לגשת דרך הטלפונים שלהם בכל עת, במקום שיהיה עליהם לזכור איפה הם הניחו את הגרסה המודפסת של הקטלוג (אם הם בכלל שמרו אותה!).

היום זה חשוב יותר ויותר, על פי נתונים סטטיסטיים של שימוש בניידים למסחר אלקטרוני, נמצא ש – 42% מהודעות הדוא"ל נפתחות במכשירים ניידים ו -70% מהאנשים ניגשים לפייסבוק בטלפונים שלהם.

 

קטלוגים דיגיטליים עוזרים לך להציג את המוצרים האחרונים שלך

גם קטלוג מודפס וגם קטלוג דיגיטלי יאפשר לכם להציג את המוצרים שלכם בפני לקוחות.

עם זאת, רק הגרסה הדיגיטלית יכולה לאפשר לך לעדכן את פרטי המוצר שלך באופן מיידי.

בכל פעם שאתה מציג פריט מלאי חדש או מוציא מוצר למכירה, תוכל להוסיף אותו בקלות לקטלוג הדיגיטלי שלך ולהפוך אותו לגלוי לאנשים.

כנ"ל לגבי עדכוני מלאי – מראה אם ​​משהו אזל, אפשר להציג שינויים בתמחור שלך ולהציג מבצעים מיוחדים.

כל פעם שיצרנים ומפעלים עובדים על ליין מוצרים חדש שלאחר יצור יצטרכו לעבור תהליך שיווק, הם יצטרכו לעדכן את המוצרים והמק"טים (SKU) בקטלוג שלהם, אם יהיה להם קטלוג דיגיטלי או אתר קטלוגי הם יוכלו לעדכן זאת באתר, וכך גם אתה בתור המוכר, הסוחר, או המפיץ יכולים למשוך את המידע הזה מהאתר של היצרן או מהמערכת מידע של המפעל.

 

לא רק שאתר קטלוג דיגיטלי עוזר לך להציג פריטים מעודכנים, הוא גם יכול לעזור לך לבנות אמינות.

עם זאת, הדבר תלוי באופן עיצוב הקטלוג שלך.

צריך שיהיה לו מסר ברור וויזואליות נהדרת כדי שיעזור לך לחזק את המותג שלך.

 

בהתבסס על דו"ח של פרוסט וסאליבן, קונים פוטנציאלים באתרי קטלוג מעדיפים לראות תמונות מוצרים ברזולוציה גבוהה לצד תוכן עשיר ומפרט מוצר מפורט.

תמונות נהדרות גורמות להם להרגיש בנוח ומנחים אותם בהחלטות הקנייה שלהם.

עם זאת, הצגת המוצרים שלך באמצעות תמונות יפות ותיאורי מוצרים פשוטים תעזור לך לבנות אמינות מכיוון שללקוחותיך יהיה מושג ברור יותר מה הם יקבלו אם הם יזמינו ממך.

מה שמוביל אותנו ליתרון הבא:

 

אתרי קטלוג עוזרים להגדיל את ההזמנות ואת המכירות שלך

העובדה שאתר קטלוג דיגיטלי יכול למשוך לקוחות חדשים ואפשר לשתף אותו ללא מאמץ פירושו דבר אחד: זה יכול לעזור לך לקבל יותר הזמנות. ולספקים, יותר הזמנות שוות יותר מכירות.

 

איך מתחילים עם הקמת אתר קטלוג דיגיטלי?

ישנן אפשרויות רבות שיעזרו לך לבנות אתר קטלוג דיגיטלי.

אבל אם חיפשת פתרון ליצירת אתר קטלוג במהירות ובקלות כך שתוכל להציג את המוצרים שלך בפני הלקוחות, ולאפשר להם להזמין ישירות דרך האתר, בטלפון הנייד שלהם, אז הגעת למקום נכון – אנחנו נבנה לך אתר קטלוג שיתאים לכל הצרכים של העסק שלך!

לסיכום – אתר קטלוג לעסק זה פתרון אסטרטגי זול ויעיל לטווח הארוך

אתרים קטלוגים דיגיטליים הם ללא ספק תוספת עוצמתית לאסטרטגיה השיווקית שלך.

העסק שלך זקוק לאחד לא רק בגלל שהוא מדיום מצוין לקידום המוצרים שלך באופן מרתק, אלא גם בגלל שהוא מרחיב את טווח ההגעה של הלקוחות שלך ומסייע לך לייצר מכירות רבות יותר בצורה חסכונית.

 

רוצה לבנות אתר קטלוג לעסק? CXM תבנה לך אתר קטלוג מצויין ותעזור לך בכל תהליך ההקמה עם ליווי צמוד ומקצועי!

צר/י קשר לשיחת ייעוץ חינם

     

    רוצה לחזור לפיסקה ספציפית?

    תוכן עניינים:

    דילוג לתוכן