מדריך בניית קישורים איכותיים בחינם עבור SEO

בניית לינקים עבור קידום אתרים אורגני

רוצה לקבל רשימה של 101 אתרים לבניית לינקים בחינם?

    מדריך בניית קישורים איכותיים בחינם עבור SEO


    בתוך קידום אתרים, בניית קישורים משחקת תפקיד חשוב בהנעת תנועה אורגנית באמצעות מנועי חיפוש, במיוחד בתעשיות תחרותיות.

    בשילוב עם יסודות SEO טכניים חזקים הרי שקידום אתרים המובסס על אופטימיזציה אונפייג', תוכן מעולה וחווית משתמש טובה, בתוספת בניית קישורים יהיו סופר יעילים בהנעת תנועה אורגנית לאתר שלכם.

    לפניכם מדריך מקיף בנושא בניית קישורים לצורך קידום האתר

    תוכן עניינים – שיהיה קל לנווט:

    1. שירות בניית קישורים
    2. בניית קישורים מה זה?
    3. מהי החשיבות של קישורים נכנסים לקידום אתרים?
    4. בניית קישורים איכותיים
    5. בניית קישורים בחינם
    6. רשימה של 101 אתרים לבניית לינקים בחינם
    7. כיצד מרוויחים קישורים נכנסים?
    8. מה זה קישור נכנס?
    9. מהם קישורים נכנסים חיצוניים בקידום אתרים?
    10. מדוע קישורים נכנסים חשובים לקידום אתרים?
    11. ההבדל בין קישור follow וקישור nofollow
    12. איך להשיג קישורים נכנסים באיכות גבוהה לקידום אתרים?
    13. שאלות נפוצות לגבי בניית קישורים
    14. מהו קישור נכנס?
    15. מה הוא תהליך בניית קישורים?
    16. האם כל אתר צריך בניית קישורים?
    17. מהו קישור יוצא?
    18. מהו קישור נסתר?
    19. מהם קישורי פוטר?
    20. מהו קישור DOFOLLOW?
    21. מהו טקסט עוגן?
    22. מה ההבדל בין קישורים של DOFOLLOW לקישורי NOFOLLOW?
    23. שירותי קידום אתרים שאנחנו מציעים
    שירות בניית קישורים

    שירות בניית קישורים

    אין ספק כי כיום, הצורך באיכות, רלוונטיות ואותנטיות מעולם לא היה חשוב יותר. יכול להיות ששיטות בניית קישורים באיכות נמוכה וספאמיות יכולות לעבוד, אולם אלו אינן אמורות למלא תפקיד באסטרטגיה של ארגון שבונה להצלחת השיווק שלו באמצעות קידום אתרים אורגני לטווח הארוך.

    ניתן לטעון כי בניית קישורים או בניית לינקים בימינו זאת הדרך לשיווק מעולה, והארגונים שמבינים זאת הם בדרך כלל הם אלו שמנצחים לטווח ארוך.

    אז במיוחד בשבילכם בנינו את המדריך הזה אשר נועד להוביל אתכם במהירות ובכיוון הנכון.

    יש הרבה מה לקחת, אבל חילקנו הכל לפרקים קלים לעיכול וכללנו המון דוגמאות לאורך הדרך.

    אם תרצו לקבל את הרשימה של 101 אתרים לבניית לינקים בחינם השאירו פרטים ותוכלו לקבל לאחר מכן את הרשימה המיוחדת.

    בניית קישורים מה זה

    בניית קישורים מה זה?

    בניית קישורים הוא תהליך של יצירת היפר-קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם.

    היפר-קישור (שבדרך כלל נקרא רק קישור) הוא המפתח המאפשר למשתמשים לנווט בין דפים באינטרנט.

    מנועי חיפוש משתמשים בקישורים כדי לסרוק את האינטרנט.

    הם יסרקו את הקישורים בין הדפים הבודדים באתר שלכם, והם יסרקו את הקישורים בין אתרים שלמים.

    למה הכוונה?

    ובכן, לא כל הקישורים נבנו בכוונה על ידי אנשי קידום אתרים או משווקים.

    רבים מהם ייווצרו ממגוון סיבות כמו לדוגמה עיתונאי שמסקר כתבה חדשותית ומקשר למקור, או בלוגר שאוהב את מכונת הקפה החדשה שלו עד כדי כך שהוא מקשר לינק לקמעונאי שמכר לו אותה.

    בינינו, ניתן לומר כי קבלת קישורים שלא ביקשתם לאתר שלכם היא אחד הרגעים המוצלחים ביותר בתחום של קידום אתרים, וכי זה תמיד משהו שאתם צריכים לשאוף אליו ולבנות לקראתו בטווח הארוך.

    ניתן לעשות זאת על ידי השקעת עבודה כדי להפוך את האתר שלכם לרלוונטי ואטרקטיבי, בין אם זה באמצעות מוצר או היבט נהדר של השירות שלכם, או באמצעות הפקת תוכן נהדר שאליו מתייחסים אתרים אחרים.

    אבל, לצד גישה ארוכת טווח זו, תוכלו גם למנף מגוון טכניקות לשם בניית קישורים לקידום אתר המאפשרות לכם לבנות את הסמכות שלכם ולהגדיל את הסיכויים שלכם לדירוג טוב ולקבלת תנועה מחיפוש אורגני.

    מהי החשיבות של קישורים נכנסים לקידום אתרים

    מהי החשיבות של קישורים נכנסים לקידום אתרים?

    ישנן שתי דרכים בסיסיות שבהן מנועי החיפוש משתמשים בקישורים.

    הראשונה, כדי לגלות דפי אינטרנט חדשים, שבהם הם יכולים להשתמש בתוצאות החיפוש שלהם.

    השניה, כדי לעזור לקבוע מהו הדרוג של הדף בתוצאות שלו.

    לאחר שמנועי החיפוש סרקו דפים באינטרנט, הם יכולים לחלץ את התוכן של אותם דפים ולהוסיף אותו לאינדקס שלהם. בדרך זו, הם יכולים להחליט אם הם מרגישים שדף מספיק איכותי כדי להיות מדורג טוב עבור מילות מפתח רלוונטיות.

    אלא שבמהלך השנים, גוגל הענישה באופן פעיל את האתרים שעשו שימוש יתר באופטימיזציה במיוחד בכל הקשור לשם בניית קישורים לאתרים שלהם.

    עם זאת, לעת עתה, אין ספק שאם תקבלו קישורים איכותיים לאתר שלכם, זה יעזור לכם לדרג אותו במקום טוב יותר ולקבל יותר תנועה.

    כמובן שההתמקדות באיכות גוברת ככל שגוגל הופכת יותר ויותר מתוחכמת בסינון קישורים באיכות נמוכה, והדבר משפיע ישירות על קידום אתרים, מכיוון שאתם צריכים  לוודא שטכניקות בניית הקישורים שאתם בוחרים – מתמקדות בעיקר באיכות זו.

    בניית קישורים איכותיים

    בניית קישורים איכותיים

    אז איך תדעו אם הקישורים שבניתם הם איכותיים מספיק?

    ומה התועלת שהם יתנו לעסק שלכם?

    ישנם שלושה גורמים גדולים שקובעים את הערך של הקישורים שאתם מקבלים, ובעצם יכולים להפוך למדדים שיסייעו לכם בעת בניית פרופיל קישורים.

    הראשון הוא הסמכות בתחום.

    קבלת תמיכה ממי שמתמחה בענף שלכם, יכולה לעזור רבות למיצוב האתר שלכם.
    כמו לדוגמה בלוגרים חשובים וכדומה.

    בנוסף, גם מיקום הקישור הוא מאוד משמעותי.

    מסתבר כי מנועי חיפוש מייחסים משקל רב יותר לקישורים מסוימים בהתאם למקום שבו הם נמצאים בדף אינטרנט.

    לדוגמה, קישור בגוף הטקסט עשוי להיות סמכותי יותר מאשר קישור בכותרת התחתונה או בסרגל הצד.

    כמובן שגם האותנטיות של הלינק היא בעלת משמעות.
    למה הכוונה? האם הלינק הגיע באופן טבעי או שמא הייתם צריכים לשלם למישהו כדי שהלינק שלכם יופיע אצלו.

    בניית קישורים בחינם

    בניית קישורים בחינם

    אז איך בונים קישורים מוצלחים.

    בואו נתחיל עם זה שבניית קישורים מועילה מכיוון שהיא יכולה לעזור לשיפור דירוגים ותנועה דרך החיפוש האורגני.

    אבל, יש לה גם מגוון יתרונות אחרים שיכולים להועיל לעסק שלכם.

    בנוסף, יהיה זה גם נכון לומר שקישורים באים באופן טבעי כתוצאה מפעילויות אחרות שבהן המטרה המרכזית אולי היא לא רק ליצור קישורים.

    לדוגמה, אם אתם משיקים מוצר חדש שמעולם לא נראה בעבר והוא באמת מהפכני, סביר להניח שתקבלו הרבה קישורים לאתר שלכם כתוצאה מכך.

    או אם אתם יוצרים פיסת תוכן נהדרת שנועדה להיות המדריך הטוב ביותר בתעשייה שלכם, סביר להניח שתקבלו קישורים כתוצאה מכך.

    כאן נכנסת לעניין האינפוגרפיקה, כלומר תמונות מיוחדות שאנשים ירצו להעתיק למקום אחר.

    כשלמעשה, אף אחת מהפעילויות הללו, יצירת מוצר נהדר ויצירת פיסת תוכן נהדרת, לא נעשתה בגלל היתרון של בניית קישורים, אבל קישורים הם תוצאה של הפעילות.

    זו הסיבה שאנחנו צריכים לחשוב על בניית קישורים לא כפעילות עצמאית, אלא כמשהו שמתחבר לחלקים אחרים של הארגון שלכם ושבו התועלת היא מעבר לקישורים עצמם.

    רשימת 101 אתרים לבניית לינקים בחינם

    רשימה של 101 אתרים לבניית לינקים בחינם

    רשימת 101 אתרים ליצירת לינקים עם DA בין 15-99
    אתרים איכותיים שיכולים לתת לכם את האפשרות להוסיף קישור לאתר שלכם מתוך עמוד פרופיל / עמוד חברה וכו'…

    רוצה לקבל רשימה של 101 אתרים לבניית לינקים בחינם?
    מלא/י את הפרטים שלך ותקבל/י את הרשימה המלאה:

      כיצד מרוויחים קישורים נכנסים

      כיצד מרוויחים קישורים נכנסים?

      באופן מפתיע ייתכן שתמצאו אנשים שמזכירים את העסק שלכם ברחבי האינטרנט מבלי לקשר אליכם.

      בינינו ברור לכם שזו הזדמנות שהוחמצה להשיג קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלכם.

      אזכורי מותג לא מקושרים הם אחת ההזדמנויות הקלות ביותר לבניית קישורים נכנסים.

      האנשים האלה כבר אוהבים את המותג שלכם ומבינים מה אתם עושים, וזו הסיבה שהם הזכירו אתכם.

      המרת אזכורים לא מקושרים מחייבת אתכם לעקוב אחר האזכורים ולפנות לבעלי האתר כדי לקבל קישור נכנס.

      אז איך בכל זאת מוצאים אזכורים לא מקושרים?

      שירותי בניית קישורים יסייעו לכם באמצעות כלי ניטור שידאגו למצוא אותם בשבילכם.

      לאחר מכן תצטרכו לפנות לכותבים שהזכירו את העסק שלכם בצורה חיובית ולבקש מהם לקשר למותג שלכם.

      בהקשר הזה חשוב לא פחות הוא להתייחס לקישור שבור.

      קישור כזה יכול להשפיע קשות על חווית המשתמש באתר שלכם.

      בין אם משתמש גולש בדפי האתר שלכם או חוקר קישורים חיצוניים שצירפתם,

      זה יכול להיות צורם להיתקל בדף שגיאה 404. אין ספק כי קישורים שבורים יכולים גם להשפיע על סמכות הדפים שנצברו באמצעות קישורים פנימיים וחיצוניים.

      סמכות נמוכה יותר של הדף יכולה להפחית לרעה את הדירוג שלכם, במיוחד בהשוואה למתחרים שלכם.

      לכן מומלץ לבדוק מדוע כל קישור נשבר או אבד. האם האתר המפנה עבר כתובת או עדכן את התוכן שלו? יש לפנות אל הבעלים ולבקש ממנו לעדכן את הקישור השבור בתוכן האתר הרלוונטי שלכם.

      השתמשו בזה כהזדמנות לרענן את תוכן דף האינטרנט במידת הצורך.

      מה זה קישור נכנס

      מה זה קישור נכנס?

      קישור נכנס הוא קישור לאתר שלכם באתר של חברה אחרת. הקישור יכול להיות טקסט, תמונה או כפתור.

      בתכל"ס זה פועל לשני הכיוונים.

      קישור נכנס אומר למנועי החיפוש כיצד התוכן שלכם קשור לאתרים ודפים אחרים באינטרנט.

      למה אתם צריכים קישורים נכנסים לאתר שלכם?

      כי קבלת קישורים נכנסים לאתר שלכם הוא אחד הגורמים שגוגל ומנועי חיפוש אחרים משתמשים בהם כדי לקבוע את דירוג האופטימיזציה של מנועי החיפוש.

      קישורים נכנסים גם מטפחים זיהוי מותג על ידי הגעה לאנשים שאולי לא היו מודעים לעסק שלכם.

      ברגע שתצליחו להשיג קישורים נכנסים לאתר שלכם, תהיה לכם סמכות לשפר את סמכות הדומיין של האתר שלכם.

      למה הכוונה? ובכן, סמכות דומיין היא מדד שקובע עד כמה האתר שלכם חזק במנועי החיפוש.

      לעסקים קטנים ולאתרים חדשים בשלבים המוקדמים של תנועה גדלה יש סמכות דומיין נמוכה.

      לכן כאשר אתרים עם סמכות דומיין גבוהה מקשרים לאתר שלכם, זה אומר לסורקי מנועי החיפוש שהאתר המקושר שלכם הוא בעל ערך.

      כמובן שכדי לשפר את הנראות בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP), אתם צריכים קישורים נכנסים באיכות גבוהה.

      איך עושים זאת? למשל – אם אתם מפיצים מוצר של חברה רצינית דאגו שהאתר שלכם יופיע באתר שלה.

      מהם קישורים נכנסים חיצוניים בקידום אתרים

      מהם קישורים נכנסים חיצוניים בקידום אתרים?

      קישורים חיצוניים הם היפר-קישורים המפנים (מכוונים) לאתר שלכם מאתר חיצוני. במילים פשוטות, אם אתר אחר מקשר אליכם, זה נחשב לקישור חיצוני לאתר שלכם.

      באופן דומה, אם אתם מקשרים לאתר אחר, זה נחשב גם לקישור חיצוני. אבל, בניית קישורים חיצוניים נחשבים לנכס מאחר וכוח הדירוג שלהם חשוב יותר מקישורים פנימיים מכיוון שמנועי החיפוש מחשיבים אותם כהצבעות של צד שלישי, אז אל תשכחו את הנכסים הדיגיטליים שלכם.

      מדוע קישורים נכנסים חשובים לקידום אתרים

      מדוע קישורים נכנסים חשובים לקידום אתרים?

      שירות בניית קישורים נכנסים חיוניים לאתר שלכם אם אתם מקווים לקבל מבקרים בחינם ממנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו! ובינג. קישור נכנס נספר כאשר אתר א' מקשר לאתר ב'.

      מנועי חיפוש מזהים מתי אתר אחד מקשר לאתר אחר ולכן רואים את האתר הזה ראוי יותר להופיע בתוצאות החיפוש שלכם.

      לכן, לרוב ככל שיש לכם יותר קישורים נכנסים המצביעים לאתר שלכם, מנועי החיפוש יתגמלו אתכם בדירוג גבוה יותר.

      אחת הדרכים היותר ותיקות לעשות זאת היא באמצעות רישום לאינדקסים כלליים. מהם אינדקסים?

      לדוגמה, אתרים הממליצים על אנשי מקצוע שונים, מלונות, מסעדות ועוד.

      ההבדל בין קישור Follow וקישור Nofollow

      ההבדל בין קישור follow וקישור nofollow

      גוגל הציגה את האפשרות rel="nofollow" בשנת 2005 עבור בלוגרים שנאבקו עם אנשים שמשתמשים בספאם של תגובות כדי לנסות ולבנות קישורים בתקווה לדירוג עבור מילות מפתח ספציפיות, כמו "הזמנות לחתונה".

      מאז, גוגל הציעה להשתמש בתכונה קישורים בתשלום (תרגול שעלול להעניש אותך על ידי גוגל).

      התכונה nofollow מורה למנועי החיפוש לא לעקוב אחר הקישור היוצא שמתויג – מה שאומר בעצם שהאתר אינו מאשר את הקישור.

      Nofollow משמש ב-HTML של קוד המקור שלכם. מערכות CMS רבות מספקות אפשרות nofollow בעת יצירת קישורים, אך ניתן גם לקודד אותם ידנית.

      בנוסף, בספטמבר 2019, גוגל הכריזה על שתי תכונות קישור חדשות שהציעו למנהלי אתרים דרכים נוספות לעזור לגוגל לזהות את האופי של קישורים שונים.

      rel="ממומן" כשגוגל מציעה להשתמש בתכונה הממומנת כדי לזהות קישורים באתר שלכם שנוצרו כחלק מפרסומות, חסויות או הסכמי פיצויים אחרים – זו השיטה המועדפת שהם מבקשים אם ניתן לשלם עבור קישורים בדרך כלשהי.

      כן יש גם אפשרות לייצר קישורים על ידי רכישת הפניות.

      rel="ugc" מיועדת על פי גוגל לסמן קישורי תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC), כגון תגובות ופוסטים בפורום, כ-UGC.

      עם זאת, הם הוסיפו שאם אתם רוצים להכיר ולתגמל תורמים אמינים שתרמו בעקביות תרומות באיכות גבוהה, תוכלו להסיר את התכונה הזו מהקישורים.

      איך להשיג קישורים נכנסים באיכות גבוהה לקידום אתרים

      איך להשיג קישורים נכנסים באיכות גבוהה לקידום אתרים?

      השתמשו במילות מפתח תיאוריות בטקסט עוגן המשקפות את אותו נושא או את אותן מילות מפתח שדף היעד מתמקד בהן.

      אין צורך להשתמש באותו טקסט של מילת מפתח בכל פעם – למעשה, פעולה זו עלולה להפעיל גלאי ספאם.

      במקום זאת, שאפו לגוון את טקסט העוגן על מנת לשפר את ההקשר והשימושיות עבור המשתמשים שלכם – וגם עבור מנועי החיפוש.

      פנו אל הרשתות החברתיות ודאגו להפיץ את הקישור לאתר שלכם דרכם.

      והכי חשוב – פשוט תזכרו שככל שתפיצו יותר את כתובת האתר שלכם, כך הוא יגיע ליותר אנשים.

      רוצים לדעת עוד, פנו אלינו ב- CXM ונשמח לעזור לכם.

      רוצה לקבל רשימה של 101 אתרים לבניית לינקים בחינם?

        שאלות נפוצות לגבי בניית קישורים

        • מהו קישור נכנס?

          במילים פשוטות, הקישורים הנכנסים הם קישורים המפנים מאתרים אחרים לאתר שלך. קישורים נכנסים הם אות דירוג רלוונטי ביותר. הם מרכיב חיוני של כמעט כל אסטרטגיית SEO. קישורים נכנסים משפיעיםעל מיקום האתר שלך בחיפוש. הם משפיעים על הפופולריות, הרלוונטיות וסמכות הדומיין הכוללת של האתר שלך. ככל שיהיו לך יותר קישורים נכנסים איכותיים המפנים לאתר ולעמודים שלך, כך האתר שלך ידורג טוב יותר בחיפוש.

        • מה הוא תהליך בניית קישורים?

          תהליך בניית קישורים הוא חלק מכריע בכל אסטרטגיית SEO. במונחים פשוטים, בניית קישורים היא גישה אסטרטגית ליצירת קישורים רלוונטיים באתרים של אנשים אחרים, במטרה להניע טרפיק ולהגדיל את הסמכות של האתר שלך במנועי החיפוש של גוגל, יאנדקס, בינג וכו'…

        • האם כל אתר צריך בניית קישורים?

          זה תלוי באתר הספציפי ובמשימה הכוללת שלו. באופן כללי, כל סוג של אתר יכול להפיק תועלת מיצירה קבועה של קישורים נכנסים. עם זאת, שירותי בניית קישורים שמורים לרוב לאתרים עסקיים שלא ניתן לקדם אותם ביעילות ללא כמות משמעותית של קישורים בעלי ערך. לאנשים בדרך כלל אין את הכישורים או כוח האדם הדרושים כדי להמציא אסטרטגיות יעילות לבניית קישורים, וזו הסיבה שהם שוכרים סוכנויות קידום אתרים או מקדמי SEO.

        • מהו קישור יוצא?

          קישורים יוצאים הם אלה המובילים מהדומיין שלך לאתרים אחרים.

        • מהו קישור נסתר?

          קישורים נסתרים מגיעים בצורות שונות, אך לרוב בצורת טקסט מוסתר עם היפר-קישור. המטרה היא להפוך אותם לבלתי נראים (לדוגמה: טקסט לבן על רקע לבן), מכיוון שמטרתם היחידה היא להעביר ערך ("ג'וס") קישור, תוך כדי טיסה מתחת לרדאר של הבוטים של גוגל.

          הסתרת קישורים היא טכניקת כובע שחור ידוע לשמצה. יש להימנע מכך בכל מחיר.

        • מהם קישורי פוטר?

          קישור פוטר הוא קישור הממוקם בחלק התחתון של דף אינטרנט. הם בדרך כלל ממוקמים בחלק התחתון של דפי אינטרנט ומתייחסים אליהם כאל חלקים נפרדים לחלוטין.

        • מהו קישור DOFOLLOW?

          קישור מסוג do-follow הוא קישור נכנס המפיץ סמכות מדף אחד לאחר, ומשפיע באופן חיובי על הדירוג שלו ב-מנועי החיפוש של גוגל, יאנדקס, בינג וכו'.

        • מהו טקסט עוגן?

          טקסט עוגן הוא מילה, ביטוי או קבוצה של תווים הנושאים את הקישור שלך. זה הטקסט הניתן ללחיצה בהיפר-קישור.

        • מה ההבדל בין קישורים של DOFOLLOW לקישורי NOFOLLOW?

          ההבדל הגדול ביותר, וככל הנראה החשוב ביותר, בין קישורי DOFOLLOW לקישורי NOFOLLOW הוא שהראשונים משפיעים כמעט ישירות על הדירוג על ידי העברת ג'וס עצמי או ערך קישורים, בעוד שהאחרונים שימושיים בעיקר כמקור תנועה.

        שירותי קידום אתרים שאנחנו מציעים

        אנחנו ב-CXM כחברת קידום אתרים נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע ככל האפשר בקידום האתר של העסק שלכם!

        כאשר אנו מתמקדים בהבנת הלקוחות שלנו וצרכיהם, ומאפשרים להם לפתח אסטרטגיות תרבות ממוקדת לקוחות, כזו היוצרת נאמנות המביאה להבאתם של לקוחות חדשים.

        אנו עושים זאת תוך מתן יחס אנושי ומקצועי כאחד ללא קשר לזהות הלקוח וגודלו, ודואגים לעיצוב חווית לקוחת באופן אישי וברמה גבוהה.

        בידקו אותנו ותגלו שהלקוחות שלנו אוהבים לעבוד איתנו בשל הזמינות, הגמישות וכמובן התוצאה הסופית שמקדמת את העסק שלהם ומביאה ללקוחות חדשים.

        קידום אתרים אורגני בגוגל לעסק

        רוצים לקבל יותר מידע על קידום אתרים אורגני בגוגל לעסק?

        רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

          קידום אתרים לוקאלי

          רוצים לקבל יותר מידע על קידום אתרים לוקאלי?

          רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

            קידום אתרים אורגני בינלאומי

            רוצים לקבל יותר מידע על קידום אתרים אורגני בינלאומי?

            רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

              קידום אתרים אורגני לחנויות ואתרי מכירות

              רוצים לקבל יותר מידע על קידום אתרים אורגני לחנויות ואתרי מכירות?

              רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

                שיווק באמצעות תוכן

                רוצים לקבל יותר מידע על שיווק באמצעות תוכן?

                רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

                  כתבות יח"צ ובניית לינקים

                  רוצים לקבל יותר מידע על כתבות יח"צ ובניית לינקים?

                  רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

                    לקוחות שבחרו בנו

                    רוצה לקבל רשימה של 101 אתרים לבניית לינקים בחינם?

                      דילוג לתוכן