קידום אורגני בפייסבוק

לא רוצים לשלם על כל חשיפה? קידום אורגני בפייסבוק זה הפתרון המתאים

תוכן עניינים:

  1. מה זה קידום אורגני בפייסבוק?
  2. מיהו קהל היעד שלכם בפרסום אורגני בפייסבוק?
  3. קידום עמוד פייסבוק על יד פוסט שהוא תמונה
  4. קראו לפעולה שתעזור לקידום דף הפייסבוק
  5. שווקו את העמוד שלכם בקבוצות בפייסבוק
  6. ענו לתגובות על ידי תגובה חוזרת או לייק
  7. סרטונים לקידום עמוד פייסבוק
  8. העלו פוסטים בשעות מסוימות
  9. שיווק אורגני בפייסבוק על ידי לייק עבור לייק 
  10. קידום עסקים קטנים בפייסבוק

 

מה זה קידום אורגני בפייסבוק?

כמות חשיפה אורגנית בפייסבוק היא מספר האנשים שרואים את התוכן שלכם ללא פרסום בתשלום. זה כולל אנשים שנחשפים לפוסטים שלכם בפיד שלהם או בגלל שחבריהם קיימו איתך אינטראקציה. כמות החשיפה של התוכן שלכם קשורה למעורבות – כלומר כמה אנשים עושים לייק, מגיבים, או משתפים את הפוסט הזה. היתרונות של שיווק אורגני בפייסבוק הוא שאתם יכולים לפרסם פוסטים בחינם. אז בעצם קידום אורגני בפייסבוק הוא קידום ללא תשלום כלל? כן! קידום אורגני בפייסבוק היא השיטה הראשונית שהיתה קיימת לקידום תוכן. 

קידום אורגני בפייסבוק

מיהו קהל היעד שלכם בפרסום אורגני בפייסבוק?

לפייסבוק יש כלי מצוין לשיווק אורגני בפייסבוק לקהל היעד שלכם. אומרים שאופטימיזציה של קהל עוזרת להפוך את הפוסטים לרלוונטיים יותר בעדכוני הפיד של האנשים שעוקבים אחריכם. בעת בניית פוסט בפייסבוק יש אפשרות להוסיף תגי עניין – HASHTAG# . לאחר מכן פייסבוק תשתמש במידע זה כדי לתעדף את התוכן בעדכוני הפיד של אנשים שמתעניינים בנושא זה.

 

קידום עמוד פייסבוק על יד פוסט שהוא תמונה

פרסום אורגני בפייסבוק בעזרת יצירת תוכן מושך ויזואלית הוא חיוני כדי להתבלט בעדכוני הפיד ההולכים וגדלים של אנשים. פוסטים עם תמונות מקבלים מעורבות הרבה יותר גדולה מסתם עוד טקסט. תוכן חזותי  תמיד עדיף לשיפור החשיפה של הפוסטים שלכם בפייסבוק. עם זאת, אתה לא יכול פשוט לפרסם כל דבר בפייסבוק. פרסום תמונות וסרטונים באיכות נמוכה עלול לפגוע במוניטין המותג שלכם ולגרום לכם להיראות לא מקצועי.

 

הנעה לפעולה שתעזור לקידום דף הפייסבוק

משפטי קריאה לפעולה היא אסטרטגיה מעולה לשיווק בפייסבוק לעסקים קטנים. זה יכול לכלול משפטים שמעודדים לייק, תגובה, הודעות ישירות, לינק לאתר ועוד. מומלץ להתנסות באפשרויות שונות כדי לראות מה עובד בצורה היעילה ביותר. אבל גם לא להפריז, זה נדיר שגולשים יעשו יותר מפעולה אחת לפוסט אז אל תכתבו להם גם לעשות לייק וגם להגיב.

 

שווקו את העמוד שלכם בקבוצות בפייסבוק

קבוצות שונות יכולות לשפר בהרבה את הקידום האורגני בפייסבוק של הדף שלכם. מצאו קבוצות אשר עוסקות ודנות בנושא הקשור לדף שלכם ושתפו פוסט או קישור לדף כדי שיכנסו אליו ויעקבו אחריכם, כל כניסה כזאת תעלה את מקומכם בפרסום אורגני בפייסבוק, במיוחד כשמדובר בשיווק בפייסבוק לעסקים קטנים.

 

ענו לתגובות על ידי תגובה חוזרת או לייק

כמנהלי עמוד פייסבוק, עליכם לקחת יוזמה ולעשות לייק, ולהגיב באופן קבוע לתגובות בדף שלכם. בדרך זו יהיה לאנשים נעים יותר לעשות את אותו הדבר ומעורבות נוספת תתחיל לקרות יותר ויותר.

 

סרטונים לקידום עמוד פייסבוק

מעל מיליארד סרטונים או מאות מיליון שעות של סרטונים נצפים בפייסבוק מדי יום. להלן כמה עצות מעולות לשימוש בסרטונים בשביל קידום אורגני בפייסבוק:

  1. משכו את תשומת ליבם של הצופים בשלוש השניות הראשונות. סרטוני פייסבוק מנגנים אוטומטית על מנת לרתק את תשומת לב המשתמשים ולשכנע אותם לצפות בעוד דברים. בגלל זה, לסרטון שלכם צריכות להיות שניות ראשונות שכובשות את הקהל שלכם גם בלי סאונד.
  2. הוסיפו כתוביות לסרטונים שלכם. רוב הסרטונים בפייסבוק נצפים ללא סאונד. משתמשי פייסבוק יכולים להשבית את התכונה 'הפעלה אוטומטית עם צליל', ואז סרטונים יפעלו אצלהם אוטומטית ללא צליל.

 

אם צופה לא יכול להבין את הסרטון שלכם בלי הצליל, סביר להניח שתאבדו את הצופה הזה ואת האפשרות להעביר לו את המסר שלכם. תוכל להוסיף כתוביות לסרטונים שלכם דרך פייסבוק. כאשר אתה מעלה את הסרטון שלכם, יש אפשרות להעלות קובץ עם כתוביות. ניתן גם להוסיף כתוביות לסרטון בפייסבוק על ידי עריכת הסרטון.

 

  1. התמקדו בנקודה ממוקדת אחת. אם קל להבין את הסרטון שלכם, סביר שיותר צופים ישתפו אותו מכיוון שקל להם להסביר מה נהדר בסרטון כאשר הם משתפים אותו.
  2. תארו בקצרה את הסרטון שלכם. צפייה בסרטון יכול לקחת זמן. לפעמים זה יכול לעזור לספק מעט מידע על הסרטון שלכם, כך שאנשים יוכלו להחליט במהירות אם זה יהיה שווה את הזמן שלהם לצפות בסרטון.

 

העלו פוסטים בשעות מסוימות

כאשר אתם מתזמנים פוסטים בפייסבוק, ניהול לוח שנה של תוכן ברשתות חברתיות הופך ליעיל ביותר. תזמון פוסטים יכול לעזור לדף שלכם ולהשאיר אותו רלוונטי בזמנים שאנשים גולשים בפייסבוק. בדרך זו גם תוכלו למנוע פערים ארוכים בין הודעות במאמץ מועט. אבל שימו לב שלתזמון פוסטים דרוש דף עסקי בפייסבוק, אינכם יכולים לתזמן פוסטים לחשבונות אישיים.

 

שיווק אורגני בפייסבוק על ידי לייק עבור לייק 

עשו לייק לדף אחר בפייסבוק, לאחר מכן בקשו ממנו בהודעה פרטית לעשות לכם לייק בחזרה. בשיטה זו, אם עושים אותה נכון ולא באגרסיביות, ניתן להגיע בעזרת קצת זמן וסבלנות למאות לייקים חדשים לדף פייסבוק שלכם ולעזור בקידום האורגני של דף הפייסבוק שלכם.

 

קידום עסקים קטנים בפייסבוק

פייסבוק היא כלי שיווקי חשוב לעסקים קטנים. כאחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם, פייסבוק היא כלי חשוב מאוד לדף העסקי שלכם כדי למשוך לקוחות חדשים. פייסבוק מציעה כלים רבים לצרכי קידום, וכדאי לשקול להשתמש בכמה שיותר כדי למקסם את טווח החשיפה שלכם. להלן כמה דוגמאות:

  • צרו דף עסקי. אם אתם רוצים להיות בעלי נוכחות חזקה ומקצועית בפייסבוק, עליכם ליצור דף נפרד לעסק שלכם – פרופיל הפייסבוק האישי שלכם לא יעבוד פה. דף הוא כמו פרופיל רגיל, אך הוא מיועד למותגים ולעסקים. 
  • הוסף תמונות. חשוב להוסיף תמונת פרופיל ותמונות שער המשקפות את מה שהעסק שלכם עושה. בהתחשב בעובדה שתמונות אלה יספקו ללקוחות שלכם את הרושם הראשוני שלכם ושל החברה, השתמשו בתמונות באיכות גבוהה המציגות את העסק שלכם באור חיובי. 
  • הכניסו את המידע שלכם. כאשר תגדירו את עמוד הפייסבוק שלכם, תבחינו שיש הרבה אפשרויות להתאמה אישית. הוסיפו מידע רב ככל האפשר על העסק שלכם, כולל שם העסק, כתובת, פרטי יצירת הקשר, האתר, שעות הפעילות, המוצרים וכו '. תצטרכו גם ליצור תיאור של מה העסק שלכם כולל. תוכלו להוסיף קטגוריות נוספות על מנת להבטיח שהחברה שלכם נכללת בכל החיפושים הרלוונטיים באתר. כשאתם מוסיפים מידע, השתמשו במילות מפתח רלוונטיות בהתאם לנושא  העסק והדף שלכם. 
  • ספרו את הסיפור שלכם. למרות שכבר הזנת מידע על העסק שלכם, תגלה שתוכל לחשוף את הסיפור שמאחורי החברה או המותג שלכם. כתוב מדוע ואיך העסק שלכם נוצר, מה מייחד את המותג שלכם, השירותים והמוצרים שאתה מציע וכל דבר אחר שאתה חושב שיהיה רלוונטי ללקוח.
  • צרו את ההודעה הראשונה שלכם. לפני שתוכל להזמין אנשים לעשות לייק לדף שלכם, הוסיפו אליו קצת תוכן. ההודעה הראשונה שלכם יכולה להיות "ברוך הבא לעמוד שלנו!" או לחלופין, תוכלו לפרסם מבצע או קופון, תמונה, וידאו, קישור או כל מה שאתם חושבים שיהווה מבוא טוב למותג שלכם.

 

CXM חברה שמתמחה בקידום אורגני בפייסבוק, אז אם אתם מוכנים לצאת לדרך ולקדם את העסק שלכם לחשיפה מקסימלית, צרו איתנו קשר.

דילוג לתוכן