קידום אתרים בחו"ל: כל מה שרציתם לדעת

מדריך קידום אתרים בחו"ל

מדריך קידום אתרים בחו ל

מדריך קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל היא אחת מהפעולות החשובות ביותר שיש על כל בעל עסק בדיגיטל לבצע. על כן, רבים הם המקרים בעת בה מרגישים בעלי הנכסים הדיגיטליים כי מגיעים למעין "תקרה", כאשר מדובר על קידום אתרים בארץ, ומתחילים לשקול קידום אתרים בינלאומי, ובמילים אחרות – להתחיל לבצע קידום אתרים באנגלית ולא רק בעברית, ולהתחיל להיחשף לקהלים גדולים יותר משל מדינת ישראל.

מתחילים גם אתם לשקול קידום אתרים בחו"ל? מעוניינים לבצע קידום אתרים באנגלית ולא רק בעברית לעסק שלכם? מנסים להבין אם ישנם מנועי חיפושי חוץ מגוגל ששווה לכם לקדם בהם? ובכן, במידה וזהו אכן המצב, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים קידום אתרים בינלאומי, בין אם מדובר על קידום אתרים בארה"ב ובין אם בכל מדינה אחרת. 

על ההבדלים בין קידום אתרים בחו ל לקידום אתרים בישראל

על ההבדלים בין קידום אתרים בחו"ל לקידום אתרים בישראל

 

ההבדלים המרכזיים בין קידום אתרים בחו"ל לבין קידום בישראל מתייחס למספר פרמטרים שונים כמו היקף התחרות, קהלי יעד שונים, וכמובן כמות תוצאות חיפוש רלוונטיות.

כמו כן, יש לציין כי במרבית המקרים קידום אתרים בינלאומי יהיה מורכב וארוך יותר וכך למעשה, גם יקר יותר.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כאשר מדובר על קידום אתרים באנגלית או בכל שפה פופולרית אחרת, הרי שמטלת הקידום תהפוך לקשה הרבה יותר, בעוד כי תוצאות הקידום יניבו לכם תשואות רחבות הרבה יותר, בהשוואה לארץ.

הבדל נוסף שבא לידי ביטוי בין קידום אתרים בחו"ל בהשוואה לארץ, הוא העובדה שלמרבית החיפושים בשפות בינלאומיות תהיה כמות תוצאות רלוונטיות רחבה הרבה יותר. במילים אחרות, קידום אתרים באנגלית עשוי להיראות כמטלה מורכבת במיוחד, אך כאשר תוכלו להוביל את מקומכם אל השוק הבינלאומי יותר ויותר, הרי שתוכלו ליהנות מתוצאות מוצלחות הרבה יותר. 

האם כדאי להתחיל קידום אתרים בארה ב

האם כדאי להתחיל קידום אתרים בארה"ב?

 

תחילה, חשוב להבין כי קידום אתרים בארצות הברית הוא מעט שונה מקידום בשאר מדינות העולם שכן, במרבית המקרים המטלה תהיה מורכבת לחלוטין, במיוחד לאור התחרות הנרחבת.

על כן, כאשר מדובר על קידום אתרים בארצות הברית, חשוב להבין כי עקרונות המפתח העיקריים הם חווית משתמש מותאמת אישית, תוכן איכותי באנגלית, בידול בין המתחרים ועוד.

נוסף על כך, חשוב לקחת בחשבון את העובדה כי הגולשים בארצות הברית נותנים הרבה יותר מקום ליצירתיות, מה שעשוי להפוך את המטלה למורכבת אף יותר.

על כן, בשונה מתהליך קידום אתרים בחו"ל בשאר מדינות העולם, חשוב לזכור כי על מנת להצליח באמת בכל הסובב סביב קידום אתרים בארצות הברית, הרי שעליכם להכיר לעומק את התרבות האמריקאית.

לכן, ההמלצה שלנו תהיה לפנות אל שירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית שתסייע לכם בביצוע המטלה, על הצד הטוב ביותר. 

שורה תחתונה

שורה תחתונה בנוגע לקידום אתרים בינלאומי

 

בסופו של יום, עליכם לזכור כי כאשר מדובר קידום אתרים בינלאומי, לרבות כאשר מדובר על קידום שממוקד בקהל האמריקאי, הרי שמדובר על קהלי יעד שונים, כאלה שלא צורכים בהכרח את אותם הדברים שידברו לצרכן הישראלי.

משכך, מקדם או לחילופין חברת קידום שפועלת רק בשפה העברית או לחילופין רק במסגרת ישראל, לא באמת תדע כיצד לבצע סקר שוק מדויק ולהבין מה התוצר האידיאלי עבור קהלי היעד המגוונים בחו"ל.

במילים אחרות – כאשר מדובר על קידום אתרים בינלאומי, כדאי לעשות זאת עם מומחים. לא יודעים עדיין לאיזה חברה לפנות ומרגישים מבולבלים מהיצע החברות הרחב? אם כך, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים לקבלת שיחת ייעוץ חינם בנושא קידום אתרים בחו"ל. 

    דילוג לתוכן