רוצה לבדוק מה תהיה עלות קידום אתרים אורגני לעסק שלך?
מחיר קידום אתרים המדריך המקיף ביותר לשנת 2024
אם הינכם בעלי אתר, רוב הסיכויים ששמעתם על אופטימיזציה למנועי חיפוש הנקראת גם SEO.
מה הכוונה בקידום אורגני, ובמה הוא נבדל מאפיקי שיווק אחרים?
מהם היתרונות והחסרונות של קידום אתרים אורגני?
איך קובעים מחירים קידום אתרים אורגני?
והכי חשוב איך תדעו שקיבלתם תמורה נכונה לכספכם?
בשנת 2024 מחיר קידום אתרים נקבע לפי מגוון רחב של פרמטרים, ובנוסף תתכוננו לשינויים במבנה עמודי תוצאות החיפוש לקראת כניסת ה – SGE לגוגל ישראל, קידום אתרים בשנת 2024 והלאה צריך לקחת בחשבון את התחרות מצד תוצאות חוויית החיפוש הגנרטיבי שמבוסס על בינה מלאכותית, ובהתאם עלות הקידום תיקבע על ידי התמקדות בכוונות החיפוש של הגולשים שרוצים לחסוך בזמן החיפוש ולקבל תשובות מהירות ומדוייקות.
קבלו הצעת מחיר לקידום אתרים בפשטות ובמהירות:
לפניכם מדריך מקיף בנושא מחיר קידום אתרים כולל מחירון קידום אתרים
תוכן עניינים – שיהיה קל לנווט:
- קידום אתרים אורגני SEO
- הסבר במילים פשוטות: איך נקבע מחיר קידום אתרים?
- מה זה SEO קידום אתרים אורגני?
- ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום ממומן
- כמה עולה קידום אתרים אורגני
- מחשבון מחיר קידום אתרים
- מחיר קידום אתרים SEO בחלוקה לפי מודל תמחור
- עלויות SEO בחלוקה לפי גודל העסק
- מה כוללים שירותי SEO?
- מה קובע את העלות של קידום אתרים?
- מרכיבי המחיר של קידום אתרים
- המרכיב הראשון והעיקרי הוא תוכן האתר
- מרכיב שני של מחיר קידום אתרים אורגני הוא הצורך בבניית קישורים
- נקודות נוספות שחשוב לזכור בנוגע לתמחור
- כמה כדאי להוציא על SEO?
- שאלות נפוצות לגבי מחירי קידום אתרים
- איך תקבלו תמורה נכונה לכספכם
- חשיבותן של מילות המפתח
- איך משמרים את ההצלחה
- המחיר וההצלחה שניהם תוצאה של קידום נכון
- אופטימיזציה לא מילה גסה
- השירותים שלנו
- לקוחות שבחרו בנו
- מחירון קידום אתרים
- מחירון קידום אתרים בסיסי
- מחירון קידום אתרים פרימיום
- מחירון קידום אתרים פריסטיג'
- מחירון מקדם אתרים לפי שעה
- מחירון קידום אתרים בינלאומי
קידום אתרים אורגני SEO
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית רבת עוצמה שעוזרת לך לעלות על המתחרים שלך בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP).
אבל כמה עולה SEO? בממוצע, חברות קטנות ובינוניות יכולות לצפות לשלם בכל מקום בין ₪1,500 ל-₪5,000 לחודש על פרויקט SEO.
יש המון גורמים שיכולים להשפיע על מחיר קידום אתרים, אז המשך לקרוא את המדריך המקיף על כל מה שקשור למחיר קידום אתרים!
הסבר במילים פשוטות: איך נקבע מחיר קידום אתרים?
מחיר קידום אתרים מבוסס על רמת המאמץ הנדרשת על מנת לבצע אופטימיזציה של אתר אינטרנט ולשפר את הדירוג שלו בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP). עלות קידום אתרים יכולה להשתנות בהתאם לסוג העסק, גודל העסק והענף.
לחברות סטארטאפ עשוי להיות תקציב נמוך יותר לקידום אתרים ולכן עשויות לדרוש אסטרטגיית אופטימיזציה פחות מקיפה בהשוואה לחברה גדולה יותר.
לספקי שירותים עשויים להיות גם מבנה תמחור שונה בהשוואה לעסק מבוסס מוצר.
לעסקים קטנים ובינוניים יש בדרך כלל תקציב קטן יותר לקידום אתרים בהשוואה לחברות גדולות יותר ועשויים לדרוש אסטרטגיית אופטימיזציה משתלמת יותר. לחברות גדולות עשוי להיות תקציב גדול יותר ולכן יכולות להרשות לעצמן להשקיע יותר בקידום אתרים כדי להשיג רמת נראות גבוהה יותר בתוצאות החיפוש.
העלות של קידום אתרים יכולה גם להשתנות בהתאם לענף ולתעשייה.
לדוגמה, עסק בתעשייה תחרותית מאוד כמו פיננסים או טכנולוגיה עשוי לדרוש אסטרטגיית אופטימיזציה מקיפה יותר כדי להתחרות עם עסקים אחרים באותו תחום.
כשזה מגיע לשכירת ספק קידום אתרים, יש לך שתי אפשרויות: פרילנסר או חברה לקידום אתרים.
פרילנסרים הם אנשים עצמאיים שבדרך כלל יש להם עלויות תקורה נמוכות יותר ויכולים להציע שירותים במחיר נמוך יותר.
בדרך כלל לחברה יהיו עלויות תקורה גבוהות יותר ולכן עשויה לגבות יותר עבור השירותים שלה, אך יש לה גם יותר משאבים וניסיון לטפל בפרויקטים גדולים ומורכבים יותר.
באופן כללי, לחברה יהיו יותר משאבים, תשתית וניסיון מאשר לפרילנסר, אבל גם עשויה לגבות יותר. לפרילנסר תהיה גמישות רבה יותר במונחים של תמחור ולעיתים קרובות יכול לעבוד בשיתוף פעולה הדוק יותר עם לקוח.
בסך הכל, מחיר קידום אתרים יכול להשתנות באופן משמעותי בהתאם לגודל וסוג העסק, התעשייה והורטיקל, והאם פרילנסר או חברה מספקים את השירות.
חשוב לחקור ולהשוות בין ספקי SEO שונים כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לעסק ולתקציב שלך.
מה זה SEO קידום אתרים אורגני?
ההבדל בין קידום אתרים אורגני SEO לקידום ממומן PPC הוא שקידום אתרים אורגני מתמקד במשיכת תנועה אורגנית בחינם לאתר בעוד שקידום ממומן כרוך בתשלום עבור תנועה.
כאשר מדובר בקידום אתרים אורגני אנחנו פועלים להבליט את האתר כדי לשכנע את מנועי החיפוש (גוגל, בינג, יאנדקס וכו') להעדיף את האתר של העסק שלכם על פניהם של המתחרים.
למה זה חשוב לכם שהאתר שלכם יבלוט בגוגל?
ובכן, אנשים גולשים באינטרנט ומחפשים דברים שונים בכל יום.
האם ידעתם ש-53% מהתנועה לאתרי B2B ו-B2C מגיעות מחיפוש אורגני?
זה אומר שיותר ממחצית מהתנועה לאתר שלכם יכולה להגיע ממנועי חיפוש כמו גוגל.
מה שאומר שאתם צריכים לבצע אופטימיזציה של האתר שלכם למנועי חיפוש כדי לקבל תנועה לאתר.
אז איך עושים זאת? תשובות בהמשך המדריך
ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום ממומן
ישנם שני סוגים של קידום, הראשון קידום ממומן, והשני, קידום אתרים אורגני.
בקידום ממומן אנו למעשה משלמים לגוגל או לכל מנוע חיפוש אחר כדי שיציג את האתר במקום גבוה.
בכל פעם שמישהו מקליק על מודעה הקשורה לאתר או נכנס לאתר עצמו גוגל גובה מכם עמלה.
להבדיל, קידום אורגני שהוא הרבה יותר זול, קידום אתרים אורגני הוא גם הרבה יותר משתלם לטווח הרחוק.
עם SEO, אתם מבצעים אופטימיזציה לאתר שלכם כך שהוא יופיע באופן אורגני בעמוד הראשון של תוצאת החיפוש.
מספר המבקרים שמגיעים לאתר שלכם דרך תוצאות החיפוש הללו מוגדר כתנועה אורגנית (מכיוון שהם מצאו את האתר שלכם בעצמם).
תנועה אורגנית היא הסוג הטוב ביותר של טרפיק שמגיע לאתר מכיוון שאינכם צריכים להוציא כסף כדי להביא מבקרים לאתר שלכם.
בנוסף, 75% מהמחפשים לוחצים על התוצאות רק מהעמוד הראשון של החיפוש ומדלגים על מודעות ממומנות (עיוורון באנרים וכו'…).
כלומר, אם האתר שלכם מופיע בעמוד הראשון עבור שאילתה מסויימת, ייתכן שתקבלו את רוב הקליקים והתנועה.
אולם, גם אם לא תהיו במקום הראשון בעמוד הראשון, הרי ככל שהתוצאה שלכם תהיה קרובה יותר למקום הראשון, כך האתר שלכם יקבל יותר תנועה לאתר.
כמה עולה קידום אתרים אורגני
ישנם מספר גורמים הקובעים את מחירון קידום האתרים האורגני.
הדבר החשוב והעיקרי הוא הנסיון של הסוכנות או מי שמקדם את האתר.
כמובן שמודל התמחור, כלומר האם מדובר בקידום חודשי או שעתי, וכן סוג העסק שלכם. האם מדובר בעסק גדול, סטרטאפ או אולי עסק קטן.
כל אלו ישפיעו על מחיר קידום האתר.
גם קנה המידה של הפרוייקט אותו תרצו לקדם מאוד משמעותי כשמדובר בתמחור זה.
בנוסף, התמחור משתנה כשמדובר באופטימיזציה של מנועי החיפוש השונים.
האמת היא שאין ממש מחירים קבועים אולם כשבאים לקבוע את עלות קידום אתרים אורגני אפשר בהחלט לדבר על מרכיבי הקידום ולשקול אותם הן תמחירית והן אפקטיבית, שהרי בסופו של דבר העלויות תלויות גם בתוצאות המושגות.
בעוד שעסקים רבים משלמים בין 1,500 ל-₪5,000 לחודש עבור קידום אתרים, אתה יכול לשלם רק 1000₪ לחודש או יותר מ-30,000 ₪, תלוי במספר גורמים.
מחיר SEO יכול להשתנות במידה רבה בהתאם לגודל העסק שלך, היקף הפרויקט שלך ומקדם האתרים או חברה לקידום אתרים שתבחר לעבוד איתה.
עיין בטבלאות המחיר לבדיקה מעמיקה יותר של עלויות קידום אתרים ממוצעות:
מחשבון מחיר קידום אתרים
רוצים לבדוק כמה יעלה לכם לקדם אתר?
זהו מחשבון חכם שיצרנו במיוחד עבורכם כדי שתוכלו לבדוק כמה יעלה לכם כל הפרוייקט של קידום האתר.
במחשבון יש התייחסות לשלל גורמים
כגון:
- לפי סוג עסק
- גודל עסק (קטן, בינוני, גדול)
- אתר חדש או קיים
- כמות עמודים באתר
- אתר תדמית או מכירות או פורטל
- קידום בארץ או בחו"ל
- מקומי או כלל ארצי
- כמה ביטויים במיקוד
בסיום התהליך תקבלו הערכת מחיר ואיפיון למערך השיווק שתרצו להקים – מידע שבפני עצמו יחסוך לכם זמן וכסף.
למעבר למחשבון מלאו את הפרטים הבסיסים שלכם על מנת שתוכלו לקבל את הערכת המחיר למייל:
מחיר קידום אתרים SEO בחלוקה לפי מודל תמחור
תסתכל על דגמי התמחור השונים של SEO והעלויות שלהם להלן:
מודל תימחור/תדירות | מחיר קידום אתרים |
---|---|
כתיבת תוכן SEO וקופירייטינג | במחיר ₪0.15 עד ₪0.80 למילה |
אופטימיזציה לתוכן SEO | במחיר ₪500 עד ₪7,500 לאופטימיזציה מלאה |
קידום אתרים חודשי מתמשך | במחיר בין ₪1,500 ל-₪5,000 לחודש |
פרויקט קידום אתרים חד פעמי | במחיר של ₪5,000 עד ₪30,000 לפרויקט |
בדיקת קישורים ויצירת דו"ח | במחיר ₪500 עד ₪7,500 לכל ביקורת |
ייעוץ SEO לפי שעה | במחיר בין ₪150 ל-₪500 לשעה |
מחיר פיקס קבוע | במחיר בין 2000₪ ל-30,000₪ |
בהתאם לסוכנות קידום אתרים או מקדם האתרים שאיתם אתה עובד ולצרכים שלך, אתה יכול לשלם עבור אסטרטגיית ה-SEO שלך על בסיס חודשי, חוזה קבוע, פרויקט חד פעמי או על בסיס שעתי.
לסוכנויות מסוימות עשוי להיות סכום חודשי קבוע עבור השירותים שלהן, או שאתה עשוי לשלם עמלה קבועה עבור כל הפרויקט שלך.
סביר להניח שתשלם עמלה לפי שעה אם תעבוד עם יועץ קידום אתרים פרילנסר.
השקעה בשירותי קידום אתר מחברת קידום אתרים מנוסה היא דרך מצוינת לעזור לך להרוויח החזר גבוה יותר על ההשקעה (ROI) עבור המאמצים שלך.
כסוכנות קידום אתרים מנוסה, אנו לוקחים את הזמן להכיר את העסק הייחודי שלך כדי ליצור אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית שעוזרת לך להשיג את המטרות שלך.
החל מגישה לטכנולוגיה מתקדמת ודוחות מעמיקים עם תוכנת דיווח המותאמת עבורך, ועד לביצוע אופטימיזציה מתמשכת כדי להבטיח שהאסטרטגיה שלך תמיד מניבה הכנסות,
CXM יכולה לעזור לך לעשות הכל.
עלויות SEO בחלוקה לפי גודל העסק
הצג פירוט של תמחור SEO לפי גודל העסק בטבלה זו:
גודל העסק | מחיר קידום אתרים אורגני |
---|---|
עסק קטן | במחיר ₪1,500 עד ₪3,000 לחודש |
סטארט-אפ | במחיר ₪1,500 עד 3500 ₪ לחודש |
עסק בינוני | במחיר ₪1,500 עד 5,000 ₪ לחודש |
חברה או ארגון גדול | במחיר ₪5,000+ לחודש |
לגודל העסק שלך יכולה להיות גם השפעה על עלויות ה-SEO.
לדוגמה, סביר להניח שלחברה בתחילת דרכה יהיה אתר קטן יותר ופחות דפי תוכן, וכתוצאה מכך פרויקט SEO בקנה מידה קטן יותר בהשוואה לאתר של חברה ארגונית.
מה כוללים שירותי SEO?
לפני שתשקיעו בשירותי קידום אתרים, עליכם לדעת מה תכלול התוכנית שלכם.
בדרך כלל, שירותי SEO כוללים את התוצרים הבאים:
- ביקורת ראשונית לאתר וקידום אתרים
- מחקר ביטויים ומילות מפתח
- מחקר וניתוח מתחרים
- יצירת תוכן SEO ואופטימיזציה
- אופטימיזציה ONPAGE, כולל אופטימיזציות של תגי כותרת, כתובת URL ותיאורי מטא
- SEO מחוץ לדף, כמו בניית פרופיל קישורים נכנסים
- קידום אתרים טכני, כמו אופטימיזציה של מהירות דפים ועיצוב אתרים רספונסיבי
- דוחות שוטפים וניתוח של ביצועי ה-SEO
- אופטימיזציות ושיפורים מתמשכים של האסטרטגיה
מומחי ה-SEO שלנו עוזרים לך לחסוך טונות של זמן ומשאבים יקרים בכך שהם פועלים כהרחבה של צוות השיווק שלך.
אנו מקדישים את הזמן כדי להכיר אותך, את הצוות שלך ואת העסק שלך כדי להבטיח שאנו יוצרים ומנהלים אסטרטגיה שמניעה תנועה, לידים ומכירות עבור העסק שלך.
שירותי ה-SEO המובילים שלנו כוללים את כל התוצרים שהוזכרו לעיל, ועוד הרבה יותר.
צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על האופן שבו שירותי ה-SEO שלנו עוזרים לעסק שלך לצמוח!
מה קובע את העלות של קידום אתרים?
איך נקבע מחיר קידום אתרים?גורמים רבים קובעים את העלות של SEO, כגון:
- גודל העסק שלך, כמו עסק או עסק קטן
- קנה המידה של פרויקט SEO ואתר האינטרנט שלך
- הניסיון והמיקום של הסוכנות או היועץ
- מודל או תדירות תמחור שירותי קידום האתרים האורגני שבחרת, כמו חודשי או שעתי
- ביצועי ה-SEO הנוכחיים שלך
- הצרכים והיעדים של החברה שלך
- התקציב שלך
אם כבר יש לך אסטרטגיית קידום אתרים קיימת אבל רק צריך קצת עזרה בניהולה, עלויות ה-SEO שלך יכולות להיות מעט נמוכות מחברה אחרת שמתחילה מאפס.
אתה עשוי גם לגלות שסוכנויות קידום אתרים ומקדמי אתרים עם ניסיון רב גובים יותר עבור השירותים שלהם.
הערה לגבי שיטות תימחור של קידום אתרים
אם חברות קידום אתרים גובות פחות מ-750 ₪ לחודש עבור שירותי קידום אתרים, כדי להיות זהיר.
כשזה מגיע לקידום אתרים, לעתים קרובות אתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו, והתוצאות בהתאם. סוכנויות המציעות שירותי קידום אתרים בזול לרוב חסרות משאבים והניסיון שיעזרו לך להרוויח את החזר הההשקעה (ROI) הגבוה יותר.
מרכיבי מחיר קידום אתרים
המרכיב הראשון והעיקרי הוא תוכן האתר
מחיר מקדם אתרים טוב תמיד יכלול את הצורך בהוספת תוכן לעמודים חדשים באתר, והוספת תכנים מקדמים לעמודים שכבר קיימים זהו למעשה חלק בלתי נפרד מעבודת הקידום.
כשמדובר בקידום אורגני "התוכן הוא המלך",
ולמה הכוונה? מנועי החיפוש מאוד נהנים מאתרים עם תוכן רב, הם במיוחד אוהבים את אלו שמעלים תכנים באופן עקבי, ודואגים להתעדכן עבור הגולשים שלהם.
מבחינתם מדובר בהוספת ערך לגולשים ובשיפור חווית הלקוח.
הוספת עמודים חדשים לאתר תגרום למנועי החיפוש לתעדף ולסרוק אותו לעיתים קרובות יותר, והדבר כמובן משפיע על מיקומי תוצאות החיפוש.
כשתראו את האתר שלכם במקום גבוה רוב הסיכויים שלא תשאלו את עצמכם כמה עולה מקדם אתרים, והאם מדובר במי שהוא מקדם אתרים בזול, כי הוא יהיה שווה את זה.
כדי להשיג תוכן טוב יש לשלם לכותבי תוכן חיצוניים, מה שנכלל גם בתוך עלות מקדם אתרים כך שככל שרמת התוכן שתופק על ידם תהיה גבוהה יותר, כך לתוכן שלכם יהיה יותר סיכוי להגיע למקום טוב יותר.
מרכיב שני של מחיר קידום אתרים אורגני הוא הצורך בבניית קישורים
למה הכוונה? אם אתר מסויים מציג קישור מפנה לאתר אחר, אז ככל הנראה שהאתר הראשון ממליץ על האתר השני.
מנועי החיפוש מתייחסים לקישורים שמופנים על ידי אתרים חיצוניים.
ישנם מספר דרכים לעשות זאת.
האחת, היא להעלות מאמרי אורח באתרים מקצועיים שונים.
אז נכון שמרבית הקישורים נבנים באמצעות פנייה לאתרים שונים או יצירת שיתופי פעולה בין האתרים השונים, אבל לעיתים יש צורך בקניית קישורים עבור כתבות פרסומיות שיופיעו במקומונים ואתרים חדשותיים, או בפורטלים השונים.
מחיר הפרסום לרוב כמובן תלוי באיכותו של האתר ובתפוצתו.
נקודות נוספות שחשוב לזכור בנוגע לתמחור
בנוסף, פן אחר של עבודת הקידום, ואת מה שיקבע אם בחרתם מקדם אתרים מומלץ, או לא, הוא הפן הבלתי נראה לעין, כמעט.
כאן מדובר על התאמת האתר לדרישות מנוע החיפוש כדי לאפשר לו להכיר ולהכין מהם הביטויים המשמעותיים ביותר במקרה שלו.
כמו כן מושפע מחירון מקדם אתרים מהפעלת כלים שמסייעים לו לדעת אם הקידום המבוקש אכן עובד. הכלי הראשון הוא גוגל אנליטיקס (היום כבר יש את גוגל אנליטיקס G4 שהחל מאמצע שנת 2023 הולך להיות הכלי המרכזי שגוגל תציע בחינם) שדרכו ניתן לראות כמה אנשים נכנסו לאתר, וכמה זמן הם שהו בו ובעמודים השונים שלו.
מכאן אפשר להסיק האם חווית הגלישה שלהם אכן הייתה טובה.
במידה והתוצאות לא מניחות את הדעת, הרי שהדבר עשוי לפגוע במיקום של האתר במנוע החיפוש.
במקביל קיים כלי נוסף והוא גוגל סרץ' קונסול שבעצם מתקשר עם גוגל ודרכו ניתן להבין איך גוגל רואה את האתר, והאם האתר עונה על כל הנחיות האיכות הדרושות.
דרך הכלי הזה אפשר לזהות תקלות שונות במערכת כמו עמודים בעייתים, קישורים מזיקים, אי התאמה לנייד ועוד.
במקביל, לתשלום עבור קידום אתרים אורגני מחיר שכלול לרוב באופציות הוא ביצוע מחקר של המתחרים, דבר שמוסיף על עלויות התמחור כמובן.
באמצעות המחקר הזה תוכלו לדעת מיהם המתחרים שלכם, באילו תחומים הם ממש טובים, מהם הקישורים שנכנסים אליהם, מילות החיפוש שבהן הם עושים שימוש וכדומה.
בנוסף, אמור מקדם האתרים או חברת קידום האתרים לעקוב באופן שוטף אחר המיקומים של האתר כמעט מדי יום, ולבדוק אם יש עלייה הדרגתית או אולי ירידה. מכאן יכול מקדם האתרים או חברת קידום האתרים להפיק דוח עבור הלקוח מדי חודש והוא יכול לבחון אם אכן קיימת תמורה לכספו.
כמה כדאי להוציא על SEO?
כפי שציינו, חברות בדרך כלל מוציאות בסביבות 1,500 עד 5,000 ₪ לחודש על קידום אתרים. עם זאת, כשזה מגיע לקידום אתרים, תימחור אחיד לא תמיד מתאים לכולם, והחברה שלך עשויה להוציא יותר או פחות על האסטרטגיה שלך.
כמה אתה מוציא על קידום אתרים תלוי בצרכים והיעדים הייחודיים של החברה שלך ולכן הצעת מחיר לקידום אתרים משתנה מחברה לחברה.
האם יש לך כבר אסטרטגיית SEO?
יש לכם אתר גדול עם מאות דפים שדורשים אופטימיזציה?
כל הגורמים הללו יקבעו את המחיר עבור אסטרטגיית קידום אתרים עבור העסק שלך.
אז מה השורה התחתונה?
הסכום שתשלם עבור אסטרטגיית ה-SEO שלך יחושב בסופו של דבר על בסיס גודל פרויקט ה-SEO שלך ומקדם האתרים או חברת קידום האתרים שבחרת.
בחר את מקדם האתרים או חברת קידום האתרים הטובים ביותר שעוזרים לך להשיג את המטרות שלך ולהרוויח את ה-ROI הגבוה ביותר.
כדי לעזור לך לבחור את מקדם האתרים או חברת קידום האתרים המומלצת ביותר,
תבדוק את הצעת המחיר של מקדם האתרים או חברת קידום האתרים:
- מחיר קידום אתרים ותוצרים
- ביקורות והמלצות
- סיפורי הצלחה
חשוב גם לזכור שקידום אתרים הוא אסטרטגיה מתמשכת.
מנועי החיפוש והמשתמשים משתנים ללא הרף, ואתר האינטרנט שלך יצטרך לעמוד בקצב כדי לעזור לך להגדיל הכנסות.
השקעה בקידום אתרים חודשי מתמשך היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על אופטימיזציה של האתר שלך על מנת להבטיח מקסימום תנועה, לידים והמרות.
השקיעו באסטרטגיית SEO שמניבה הכנסות.
הצעת מחיר קידום אתרים –
אנו מציעים מחיר קידום אתרים שקוף לחלוטין, כך שאתה תמיד יודע על מה תשלם ומה תקבל עם שירותי ה-SEO שלנו.
למומחי ה-SEO שלנו יש יותר מ-8 שנות ניסיון ביצירת אסטרטגיות קידום אתרים מניבות הכנסות. אנו נעצב אסטרטגיה מותאמת אישית, המותאמת לצרכי החברה הייחודיים שלך ולתעשייה כדי לעזור לך להשיג את היעדים העסקיים שלך.
שירותי ה-SEO שלנו עזרו ללקוחות להניב הכנסות של יותר מ-10 מיליון ₪.
האם העסק שלך הבא? לקבלת הצעת מחיר לקידום אתרים צור איתנו קשר כדי להשיק את אסטרטגיית ה-SEO שלך להגדלת הכנסות עוד היום!
רוצה לבדוק מה תהיה עלות קידום אתרים אורגני לעסק שלך?
מחשבון מחיר קידום אתרים רוצים לבדוק כמה יעלה לכם להקים אתר? זהו מחשבון חכם שיצרנו במיוחד עבורכם כדי שתוכלו לבדוק כמה יעלה לכם כל הפרוייקט של קידום האתר שלכם. בסיום התהליך תקבלו הערכת מחיר לקידום אורגני של האתר שלכם! למעבר למחשבון מלאו את הפרטים הבסיסים שלכם על מנת שתוכלו לקבל את הערכת המחיר למייל:
שאלות נפוצות לגבי מחירי קידום אתרים
כמה עולה קידום אתרים אורגני
התשובה לשאלה כמה עולה קידום אתרים בגוגל:
1000 ש"ח בחודש לפרוייקטים קטנים ואתרי תדמית פשוטים שרוצים ליצר נוכחות בגוגל ובמנועי החיפוש בכלל
2500 ש"ח בחודש לאתרי מורכבים יותר שמעוניינים בתוצאות בקצב מהיר יותר
3500 ש"ח בחודש לאתרי מכירות או אתרים מורכבים יותר עם תקציב סולידי
4000 ש"ח בחודש לאתרים שמעוניינים ביותר שעות אופטימיציה
5000-10000 ש"ח בחודש לאתרים עם דרישות ספציפיפיות לתוצאות במגוון רחב יותר שלעמודים וביטויים או באתרים עם תחרות גבוהה יחסית
תקציב של מעל 10000 שח בחודש מיועד יותר עבור חברות גדולות בארץ או בחו"ל שמוכוונים להתחרות באתרים ענקיים עם המון תנועה שדורשים משאבים מיוחדים.
כמה זמן לוקח לקדם אתר בגוגל?
לאתרים שונים יכול לקחת פרק זמן שונה להתקדם בגוגל.
לאתרים חדשים שרק נוצרו, הזמן שיקח יהיה בין 3-6 חודשים בממוצע שהאתר יתאנדקס ויתחיל להופיע בתוצאות החיפוש.
לאחר כשנה ניתן יהיה לראות שיפור מהותי בכמות הכניסות לאתר.
לאחר כשנה וחצי כבר ניתן יהיה להבין "לאן הרוח נושבת" ולהגדיל את תקציב הקידום על מנת להגיע לתוצאות מתקדמות ולמקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.
לעומת זאת לאתרים קיימים שכבר מקודמים תקופה של מעל לשנה, שנה וחצי, ניתן לראות שיפור בתוצאות בתקופה יחסית מהירה בהתאם לתקציב ולמקצועיות בהנחה והתחרות לא גבוהה מדי.
כמה עולה מקדם אתרים
מחיר מקדם אתרים משתנה מאדם לאדם, בהתאם לכישוריו ולמקצועיותו ומקצוענותו, ככל שיש יותר ניסיון עם מגוון רחב יותר של פרוייקטים שונים, בתחומים שונים, בנישות שונות, באזורים גיאוגרפיים שונים, כך גם המחיר ישתנה.
המחיר הממוצע לשעת ייעוץ של מקדם אתרים מתחיל היא בין 100-150 ש"ח לשעה
המחיר הממוצע לשעת ייעוץ של מקדם אתרים מומחה היא בין 150-250 ש"ח לשעה
המחיר הממוצע לשעת ייעוץ של מקדם אתרים עם מותג חזק ומוכר היא בין 250-500 ש"ח לשעה
איך תקבלו תמורה נכונה לכספכם
מבקרים חדשים באתר שלכם לרוב חיפשו מוצר או שירות מסוים ומצאו את האתר שלך ברישומים שלהם. שיווק בחיפוש משלב חיפוש טבעי או אורגני כאשר שיווק אורגני בחיפוש משמעו שהמשתמש מקליד מילת מפתח או מילים במנוע החיפוש ומנוע החיפוש מציג רשימה של אתרי אינטרנט רלוונטיים.
השגת תוצאות החיפוש האורגניות הטובות ביותר דורשת שימוש במילות מפתח ובתגיות הנכונות באתר האינטרנט שלכם, כלומר אופטימיזציה למנועי חיפוש. כאן במקרים רבים אתר מותאם היטב יופיע גבוה יותר ברשימות החיפוש האורגני. כך בעצם תדעו יותר מכל כי שילמתם עבור קידום אתרים אורגני מחיר טוב.
כי ככל שהאתר שלכם מדורג גבוה במנועי החיפוש העיקריים עבור מילות המפתח שבחרתם, כמו גם כמות ואיכות הקישורים האחוריים לאתר האינטרנט שלכם, כמות הדפים באתר שהתווספו לאינדקס, כל אלו יהוו מדד לביצועים הנוכחיים של הקידום האורגני שלכם.
חשיבותן של מילות המפתח
כמובן שבמרכז החיפוש האורגני נמצאת אסטרטגיית מילות המפתח שלכם.
ניהול טוב של מילות מפתח על ידי המקדם שלכם חיוני למקסום תנועה יעילה והפחתת קליקים לא רצויים, לכן בחירה במקדם טוב תביא לתוצאה של קידום אתרים אורגני בזול.
איך עושים זאת? ובכן, חייבים לבחור נכון את מילות המפתח, ולנתח אילו מילות מפתח הן היעילות ביותר. אפשר לעשות זאת על ידי שימוש בכלים מקוונים בחינם.
אפשר להשתמש בתוכנת ניתוח אינטרנט כדי לראות באילו מילות מפתח לקוחות משתמשים כדי להגיע לאתר שלכם, ועוד.
איך משמרים את ההצלחה
עכשיו תנו לנו לעשות לכם קצת סדר כדי שלא "תעופו" על קידום אורגני יותר מדי ותחשבו שתיכף אתם מתחילים לעשות כאן הון.
בעצם, בואו נקרא לזה תיאום ציפיות.
דירוג דפי האינטרנט שלכם גבוה ברשימות החיפוש האורגני של גוגל עבור מילות מפתח חשובות יכול להיות בעל ערך רב להפניית תנועה לאתר שלכם.
אבל, זה לא אומר שזה יקרה כל הזמן.
למה? כי אחת הסיבות העיקריות לכך היא שגוגל מעדכנת כל הזמן את אלגוריתם מנוע החיפוש שלה.
מה אפשר לעשות נגד זה?
קודם כל למצוא מקדם אתרים מומלץ, ואם אפשר אז מקדם אתרים עם ניסיון.
בנוסף, הנה רשימה קצרה שיכולה לעזור לכם לשמור על המיקום הגבוה.
הגדרת רשימת מילות מפתח – למה זה חשוב?
כי זה לא הגיוני להניח שתשיגו את הדירוג העליון בגוגל עבור כל מילת מפתח הקשורה לענף שלכם.
לכן, המטרה שלכם צריכה להיות להבטיח דירוג אורגני גבוה עבור מילות המפתח הרצויות ביותר שלכם. מקדם אתרים מומלץ טוב ימקד את מילות מפתח התואמות את הכוונה – לאחר שזיהיתם את מילות המפתח המובילות שלכם, השלב הבא הוא להתאים את מילות המפתח הללו לכוונת החיפוש.
ישנם שלושה סוגים עיקריים של כוונת חיפוש לפי גוגל:
- קבלת מידע,
- ביצוע עסקה,
- ניווט כלומר חיפוש אתר ספציפי.
אל תפחדו ממילות מפתח בעלות נפח נמוך או אפס – כלומר אל תחפשו רק את השאילתות בנפח הגבוה ביותר, מאחר ואלו לעיתים קרובות יכולות להיות מאוד מובילות במשפך ותחרותיות.
המחיר וההצלחה שניהם תוצאה של קידום נכון
זיכרו שתוכן טוב ינצח בדירוג האורגני לכן לפני כל הדרכים הטכניות שימו לב שלתוכן טוב יש את הסיכוי הטוב ביותר להיות תוכן ויראלי, וגוגל מתגמלת מאוד את ויראליות התוכן באלגוריתם הדירוג שלה.
בנוסף, כמו שבודאי תבינו ממקדם האתרים שלכם, כדאי לדעת שהאלגוריתם של גוגל מעדיף אתרים שנשארים נאמנים למומחיות שלהם ויוצרים אשכולות של תוכן על נושאים רלוונטיים, במקום למקד לחבורה של מילות מפתח שונות.
אם יש לכם שני דפים המכסים נושאים דומים וממקדים לאותה קבוצה של מילות מפתח, סביר להניח שתיתקלו בבעיית תוכן כפול, לכן ההמלצה היא לאחד את הדפים הללו.
בנוסף, רעננו תוכן ישן, כי אתם יודעים אחד מגורמי הדירוג העיקריים של גוגל הוא העדכניות של התוכן שלכם.
ככל שהדפים שלכם מעודכנים יותר, כך יש להם סיכוי גבוה יותר להגיע לראש הרשימה אז דאגו לעדכן אותם גם אם מדובר בתוכן מצויין.
באותה מידה הסירו דפים שאינם מספקים ערך לאתר או לקהל שלכם.
עבדו את מילת המפתח או מילות המפתח שלכם כך שהן תיכללנה בתוכן שלכם, כי הדרך הטובה ביותר לדרג מילת מפתח היא להשתמש בה.
אופטימיזציה לא מילה גסה
בנוסף, בצעו אופטימיזציה של כותרות הדפים שלכם, והשתמשו בתגיות כותרת כדי לבנות את התוכן שלכם ולשלוח אותות לסורקים. כך גם כדאי לכתוב מטא (הסברים תמציתיים לתוכן הדף) עם תיאורים שמניעים קליקים.
כמו כן, השתמשו בווריאציות של מילות מפתח כטקסט עוגן לקישור פנימי.
כמו כן בצעו אופטימיזציה של תגי ALT, במיוחד עבור תמונות, והשתמשו בכתובות URL תמציתיות אך תיאוריות כדי לתאר את תוכן האתר.
בצעו אופטימיזציה של האתר שלכם לנייד.
רוצים לדעת עוד על קידום אורגני פנו אלינו אל CXM, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע ככל האפשר בקידום האתר, תוך מתן יחס אנושי ומקצועי כאחד .
שירותי קידום אתרים שאנחנו מציעים
אנחנו ב-CXM כחברת קידום אתרים נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע ככל האפשר בקידום האתר של העסק שלכם!
כאשר אנו מתמקדים בהבנת הלקוחות שלנו וצרכיהם, ומאפשרים להם לפתח אסטרטגיות תרבות ממוקדת לקוחות, כזו היוצרת נאמנות המביאה להבאתם של לקוחות חדשים.
אנו עושים זאת תוך מתן יחס אנושי ומקצועי כאחד ללא קשר לזהות הלקוח וגודלו, ודואגים לעיצוב חווית לקוחת באופן אישי וברמה גבוהה.
בידקו אותנו ותגלו שהלקוחות שלנו אוהבים לעבוד איתנו בשל הזמינות, הגמישות וכמובן התוצאה הסופית שמקדמת את העסק שלהם ומביאה ללקוחות חדשים.
קידום אתרים אורגני בגוגל לעסק
רוצים לקבל יותר מידע על קידום אתרים אורגני בגוגל לעסק?
רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?
קידום אתרים לוקאלי
רוצים לקבל יותר מידע על קידום אתרים לוקאלי?
רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?
קידום אתרים אורגני בינלאומי
רוצים לקבל יותר מידע על קידום אתרים אורגני בינלאומי?
רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?
קידום אתרים אורגני לחנויות ואתרי מכירות
רוצים לקבל יותר מידע על קידום אתרים אורגני לחנויות ואתרי מכירות?
רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?
שיווק באמצעות תוכן
רוצים לקבל יותר מידע על שיווק באמצעות תוכן?
רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?
כתבות יח"צ ובניית לינקים
רוצים לקבל יותר מידע על כתבות יח"צ ובניית לינקים?
רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?