בניית אתרים מחיר כמה עולה בניית אתר?

מחירון בניית אתרים עדכני ל 2024

כולל מחשבון מחיר בניית אתרים

רוצה לבדוק מה עלות בניית אתר לעסק שלך?

    מחיר בניית אתרים המדריך המקיף ביותר לשנת 2024


    עסק שהוא בעל אתר המעוצב בצורה גרועה, או גרוע מכך, עסק ללא אתר אינטרנט, יכול למצוא עצמו בבעיה קשה העלולה להזיק לו במיוחד בהיבטים שונים ובעיקר כאשר זה נוגע לגיוס לקוחות.

    למעשה, 88% מהצרכנים המקוונים נוטים פחות לחזור לאתר של עסק או חברה מסויימת לאחר שחוו חוויה גרועה בעקבות ביקור באתר שלהם.

    לכן, כדי למקסם את הסיכוי למשוך וכמובן לשמר לקוחות, כדאי שתנסו לתעדף את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם באינטרנט.

    אולם, לא פעם עולה השאלה הקריטית – כמה עולה בניית אתר לעסק, ובעצם מאיפה כדאי להתחיל.

    לפניכם מדריך מקיף בנושא מחיר בניית אתרים כולל מחשבון מחיר בניית אתר לעסק

    תוכן עניינים – שיהיה קל לנווט:

    1. מדריך מחיר בניית אתרים
    2. ממה מורכבים מחירי בניית האתרים
    3. הגורם הראשון שמשפיע על המחיר הוא דומיין
    4. הגורם השני שמשפיע על המחיר הוא פונקציונליות האתר
    5. הגורם השלישי שמשפיע על המחיר הוא תחזוקת האתר
    6. הגורם הרביעי שמשפיע על המחיר הוא גודל האתר
    7. הגורם החמישי שמשפיע על המחיר הוא אחסון אתרים
    8. מחשבון מחיר בניית אתרים
    9. מהי הפלטפורה הטובה ביותר כדי לבנות עליה את האתר שלכם
    10. שאלות נפוצות לגבי מחירי בניית אתר
    11. כמה עולה לבנות אתר לעסק?
    12. כמה עולה להחזיק אתר אינטרנט?
    13. כמה עולה עמוד נחיתה?
    14. כמה עולה לבנות אתר תדמית?
    15. כמה עולה לבנות אתר מכירות?
    16. סוגי אתרים שניתן לבנות עבור העסק שלכם
    17. אתר תדמית
    18. אתר מכירות
    19. אתר פורטפוליו
    20. אתר חדשות – בלוג
    21. אתר פורטל
    22. דף נחיתה
    23. בניית אתרים מורכבים בוורדפרס
    24. מהן אפשרויות בניית האתרים
    25. עשה זאת בעצמך DIY
    26. פרילנסר בונה אתרים או מעצב אתרים
    27. חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי
    28. השירותים שלנו אנחנו ב-CXM נשמח לעמוד לשירותכם
    29. לקוחות שבחרו בנו
    30. מחירון בניית אתרים
    מדריך מחיר בניית אתרים

    מדריך מחיר בניית אתרים

    במאמר הזה נבחן באופן מלא מה מרכיב את המחיר של האתר.

    מהם הדרכים או האמצעים העדיפים לבניית אתר,

    באילו פלטפורמות כדאי להשתמש,

    מהם סוגי האתרים השונים שניתן לבנות,

    וכמובן נענה על השאלה איזו אופציה עדיפה

    לעשות זאת באופן עצמאי

    או לפנות לאיש מקצוע.

    בניית אתר לעסק מחיר

    ממה מורכבים מחירי בניית האתרים

     

    גורמים רבים משפיעים על העלות הממוצעת של בניית אתר אינטרנט.

    ראשית, האופי של כל עסק משתנה, וכך גם צרכי האתר שלו.

    בנוסף, לא פעם משתנה העסק במהלך השנים מה שמחייב לשנות את האתר שלו ולעדכן אותו.

    לדוגמה, המשתנים שבאים לידי ביטוי בעת בניית אתר עבור ספק ניתוח נתונים, שונים לחלוטין מאלה הכוללים עבור יצירת אתר קטן המיועד לבלוגים.

    התימחור הוא מגוון, בתהליך בניית אתר מחיר שונה לעסק אחד לעומת עסק אחר.

    למעשה, יש מגוון רחב של גורמים נוספים ספציפיים לכל פרויקט עסק ואתר, הנה כמה מהם.

    מחיר בניית אתרים המדריך המקיף ביותר לשנת 2023 כולל מחשבון מחיר בניית אתר לעסק

    הגורם הראשון שמשפיע על המחיר הוא דומיין

    הגורם הראשון שעליכם לקחת בחשבון הוא שם הדומיין.

    רכישת שם דומיין חדש לאתר שלכם תעלה כסף, חשוב לציין שהעלות הזו עשויה להשתנות בהתאם למספר גורמים, ביניהם ניתן למנות את רשם הדומיינים, כלומר ישות שעוזרת ברכישת ורישום שם הדומיין שלכם.

    קחו בחשבון כי ישנם רשמים רבים לבחירה, וכל אחד מציע חבילות ותכונות שונות בנקודות מחיר משתנות.

    כאשר הדומיין ברמה העליונה (TLD)  מתייחס לסיומת בסוף שם הדומיין כגון  COM או ORG. בנוסף, גם חשוב אם מדובר באתר עם סיומת מקומית או בינ"ל.

    שימו לב כי רוב הרשמים מציעים מחירים שונים בהתאם לאורך החוזה.

    התחייבות ארוכה יותר עולה לכם פחות כסף בטווח הארוך, בעוד שחוזה קצר יותר עשוי להיות משתלם יותר לטווח הקצר.

    בנוסף, שימו לב לאפשרות לפרטיות הדומיין:

    בעוד שנדרש מסירת מידע אישי בעת רישום דומיין, ניתן להפוך את המידע הזה ללא נגיש לציבור.

    תמורת תשלום נוסף, רשמים מציעים ללקוחות תכונות של פרטיות המגנות על זהותם ושומרות על האנונימיות שלהם.

     

    הגורם השני שמשפיע על המחיר הוא פונקציונליות האתר

    הגורם השני הוא פונקציונליות האתר שלכם. לפונקציונליות יש תפקיד מרכזי בקביעת עלות האתר.

    במילים פשוטות, ככל שתוסיפו יותר פונקציות לאתר שלכם, כך העלות תהיה גבוהה יותר.

    פונקציות האתר יכולות לנוע בין פונקציות חיוניות לעסק שלכם ועד לכאלו שהן אופציונליות ואשר מיועדות לשיפור חווית המשתמש.

    הנה כמה כאלו לדוגמה:

    פונקציות של מסחר אלקטרוני – אלו הן כל הפונקציות הנחוצות להפעלת אתר מסחר אלקטרוני.

    כדי להפעיל את העסקים הללו, על האתרים להיות מצוידים במספר מאפייני עיצוב המאפשרים ללקוחות למצוא ולרכוש מוצרים.

    אלמנטים בסיסיים של עיצוב חנות מקוונת כוללים פורטלי לקוחות, עיבוד תשלומים, אפשרויות משלוח מרובות ומימוש הזמנה.

    כל אלמנט כזה מחייב התייחסות מצידו של המתכנת והשקעה של זמן ויכולות, דבר המעלה את המחיר כמובן.

    אפשרות אחרת היא של פורטלי חברות, כפי שהשם מרמז, זהו חלק סגור של האתר שרק חברים רשומים יכולים לגשת אליו.

    בעוד שהתקנת פורטלים אלו היא דרך מצוינת להגביר את אמינות התוכן עבור נאמני החברה, ואף לספק חווית משתמש יעילה למבקרים באתר ובעקבות זאת להצמיח בסיס של לקוחות נאמנים, הרי שעדיין חייבים להוסיף כאן כמה אלמנטים המעלים את המחיר.

    לחילופין אפשר לעצב אתר של שירותי מנוי: פונקציות אלו נדרשות להגדרת מודל מנוי לאתר שלכם.

    מדובר בשירותי מינוי קבועים המציעים משלוחים חוזרים של מוצרים או כאלה שנאספו ואשר מספקים מוצרים בהתאם לצרכים של כל לקוח.

    ככל שהתכנות כאן יהיה מורכב יותר, גם המחיר יעלה בהתאם.

    וכמובן קיימת תמיד האפשרות של תכנות מותאם אישית.

    בעוד שאתר עסק קטן אינו דורש הרבה תכנות עורפי, עסקים אחרים עשויים להזדקק לאלמנטים עיצוביים מורכבים יותר עבור האתרים שלהם.

    דוגמה טובה לכך היא פורטלי אינטרנט. אתרים אלו מטפלים בכמות גדולה של נתונים ומספקים גישה מותאמת אישית למשתמשים שונים.

    שכירת מפתח אינטרנט כדי להוסיף קוד מותאם אישית עשויה להיות הכרחית בעת התמודדות עם ארכיטקטורות מורכבות כל כך, והיא כמובן מחייבת עלות נוספת.

     

    הגורם השלישי שמשפיע על המחיר הוא תחזוקת האתר

    כאן אנחנו מגיעים לחלק נוסף בעלויות, הגורם השלישי,  והוא של תחזוקת האתר. זהו חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם, למרות שאולי זה לא נראה ככה, אבל תחזוקה נכונה של האתר מבטיחה שהאתר שלכם יישאר פונקציונלי ומאובטח.

    ובכל זאת, אנשים רבים לא מצליחים לתת חשבונות מדויקים לעלויות התחזוקה בעת מיפוי התקציב שלהם וכאשר הם באים לחשב אותו נתקלים בעת בניית אתרים מחירים ועלויות שונות.

    אז הנה כמה משימות שהן חלק מתחזוקת האתר שאתם חייבים להתייחס אליהם:

    • תיקון קישורים שבורים,
    • תיקון בעיות CMS ותוכנת שרתים,
    • בדיקה רבעונית של כל טפסי האתר
    • ופונקציות המסחר האלקטרוני,
    • תיקון פרצות אבטחה,
    • גיבוי שוטף של האתר.

    כל המשימות הללו שהן חשובות אמורות להכלל במחיר האתר מול מפתח האתר שלכם, והעלות תשתנה בהתאם לגודל ומורכבות האתר.

     

    הגורם הרביעי שמשפיע על המחיר הוא גודל האתר

    הגורם הרביעי הוא של גודל האתר. כאן אנו למעשה מדברים על כך שמספר תכונות האתר והמורכבות של ארכיטקטורת האתר אינם המשתנים היחידים שיכולים להעלות את עלויות עיצוב האתר.

    במקרים רבים, הגודל העצום של האתר יכול להיות גורם חשוב לא פחות. שימו לב שההפרש בעלויות בין בניית אתר אינטרנט גדול לאתר קטן הוא מהותי.

    בניית אתר מסחר אלקטרוני המורכב מ-500 עמודים תדרוש כמות לא מבוטלת של זמן ומאמץ לבנייתו, וזה יבוא לידי ביטוי במה שתשלמו עבור שירותי פיתוח אתרים.

    לעומת זאת, ניתן לבנות אתר פשוט הכולל תבנית סטנדרטית ורק קומץ דפים בשבריר מהעלות הזו.

    זוהי נקודה שיש לתת עליה את הדעת במיוחד בשלב הראשוני של איפיון האתר.

     

    הגורם החמישי שמשפיע על המחיר הוא אחסון אתרים

    גורם העלות החמישי שיש להתחשב בו הוא של פלטפורמת אחסון אתרים. אירוח אתרים צריך להיות שונה מעסק אחד למשנהו.

    אם העסק שלכם פועל באופן מקוון לחלוטין, עליכם לבחור באחסון שרתים ייעודי.

    זה יאפשר לכם להתמודד עם עלייה פוטנציאלית בתעבורה מבלי לחוות השבתת שרת. יתר על כן, תהיה לכם גישה לתכונות אבטחה מתקדמות שיכולות לעזור לכם להגן טוב יותר על הנתונים הרגישים של הלקוחות שלכם.

    לעומת זאת, אירוח משותף הוא האפשרות הנוחה יותר אם אינכם מתכננים להשתמש באתר משלכם למטרות יצירת הכנסות.

    סבירותן של תוכניות אלה יחד עם דרישות התחזוקה הנמוכות שלהן הופכות אותן לאידיאליות עבור סוג האתר המורכב ממספר דפי תוכן בלבד.

    קיימת גם האפשרות של אירוח שרת וירטואלי פרטי (VPS) אשר תופס את דרך הביניים בין אירוח ייעודי לאירוח משותף.

    כאן יש לכם גישה לכמה אפשרויות בקרה והתאמה אישית, אבל עדיין אין לכם מספיק רוחב פס כדי להתמודד עם תעבורה גבוהה.

    מחשבון מחיר בניית אתרים

    מחשבון מחיר בניית אתרים

    רוצים לבדוק כמה יעלה לכם להקים אתר?

    זהו מחשבון חכם שיצרנו במיוחד עבורכם כדי שתוכלו לבדוק כמה יעלה לכם כל הפרוייקט של הקמת האתר.

    במחשבון יש התייחסות לשלל גורמים

    כגון:

    • סוג האתר
    • אחסון
    • דומיין
    • מיתוג & לוגו
    • תוכן האתר: קופי ומסרים שיווקיים
    • תוכן האתר: תמונות ווידאו
    • תמיכה
    • תחזוקה
    • קידום אורגני SEO

    בסיום התהליך תקבלו הערכת מחיר ואיפיון בסיסי לאתר שתרצו להקים!

    למעבר למחשבון מלאו את הפרטים הבסיסים שלכם על מנת שתוכלו לקבל את הערכת המחיר למייל:

      מחיר בניית אתר וורדפרס

      מהי הפלטפורה הטובה ביותר כדי לבנות עליה את האתר שלכם

      אם התחלתם לברור את האפשרויות העומדות בפניכם, הרי שבוודאי נתקלתם בוורדפרס.

      זוהי פלטפורמה שכיום לא מעט אתרים נבנים על בסיסה.

      הסיבה לכך נעוצה בלא מעט גורמים שאותם נמנה כאן עוד מעט.

      אבל, אחד מהם חשוב לא פחות הוא שכיום לא מעט מתכנתים ומנהלי אתרים יודעים לעבוד עמה, מה שאומר שככל שהתחרות גדולה יותר, הרי שעלויות הפיתוח תהיינה נמוכות באופן משמעותי יותר מאשר כל מערכת לניהול תוכן שבה תבחרו, ובינינו עלות זה שם המשחק.

      אז בניית אתר וורדפס בזול היא אכן אפשרית, ואפילו רצויה.

      אחת הסיבות העיקריות לפופולאריות של וורדפרס נעוצה בעבודה שהיא פלטפורמה מאובטחת ויציבה, אולי בגלל שלוורדפרס יש היסטוריה ארוכה של שיפור מתמיד.

      עד היום היו חמש גרסאות עיקריות של וורדפרס מאז 2003, וכמעט אינספור עדכונים 'נקודתיים' של הפלטפורמה.

      כל אחד מהם נותן לוורדפרס פונקציונליות משופרת, תכונות מתקדמות וחווית משתמש טובה יותר.

      בנוסף, כל שחרור מאורגן בצורה מקצועית, כאשר מוביל אותו מנהל פרויקט המפקח על העבודה, ותחתיו שורה של מתנדבי הקהילה אשר עובדים על הקוד.

      התוצאה של המאמץ הזה היא מחזור קבוע של שחרורים – בערך שלושה או ארבע בשנה – וכמעט התפתחות מתמדת.

      למעשה, יש גם מפת דרכים המתארת את עתיד וורדפרס. זה הופך את וורדפרס לפלטפורמה יציבה, אמינה וחזקה לשימוש עבור האתר שלכם.

      יתרה מכך, וורדפרס מאובטחת מטבעה.

      אחד המשאבים העיקריים לבעיות האבטחה הקריטיות ביותר הוא פרויקט האבטחה של אפליקציות אינטרנט פתוחות (OWASP).

      וורדפרס פועלת להקשיח את פלטפורמת הליבה כדי לטפל בכל אחד מאלה, ולמתן בעיות אבטחה נפוצות אחרות.

      אולם, אם מתגלה פגיעות, לוורדפרס יש נוהל לדיווח עליה, דרך אתר HackerOne.

      הפגיעות מטופלת על ידי צוות האבטחה הייעודי, והדבר משוחרר כעדכון אוטומטי למשתמשי וורדפרס.

      כמובן, וורדפרס גם מאפשרת לכם להתקין תוספי אבטחה ייעודיים.

      זה עוזר לשמור על המערכת שלכם מפני דואר זבל והתקפות אחרות.

      בסך הכל, וורדפרס היא פלטפורמה מאובטחת שתעזור לשמור על בטיחות האתר שלכם והמשתמשים שלו בזמן הגלישה, מה שהופך את מחיר בניית אתר וורדפס לכדאי עבורכם.

      סיבה נוספת לשימוש בוורדפרס היא שה- CMS (מערכת ניהול התוכן) מותאם למנועי חיפוש האינטרנט.

      בואו נודה על האמת שהאתר שלכם לא יהיה מה שהוא ללא אפשרות לגילויו על ידי מנועי החיפוש.

      בהתחשב בעובדה שהגרסה של גוגל רצה על המסכים שלנו כבר יותר מ-20 שנה, ומנועי חיפוש אחרים קיימים יותר מזה.

      הרי שבשל כך, בניית האתר שלכם במטרה להגיע לראש דירוג החיפוש היא מטרה מוצקה.

      וורדפרס פותחה כדי לעזור לעשות זאת כסטנדרט. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של עמידה במדדים (לעתים קרובות סודיים) שחברות כמו גוגל ובינג קבעו לביצועים טובים בחיפוש.

      וורדפרס פותחה אם כן מהיסוד כדי למנף היטב את מה שאנחנו יודעים על SEO ודירוג.

      באמצעות וורדפרס ניתן להגדיר 'מטא תגים' כסטנדרט.

      אלה עוזרים לסווג את הפוסטים והדפים שלכם בצורה ידידותית לחיפוש.

      שוב, זה עוזר לסורקים ללמוד על מה התוכן שלכם, כך שניתן להציג אותו בתוצאות הנכונות.

      וורדפרס גם ממנפת תוספים כדי לעזור לכם לשפר עוד יותר את ה- SEO שלכם.

      יש הרבה פתרונות ייעודיים זמינים שמתאימים לכך.

      אם תיקחו בחשבון כי לוורדפרס יש למעלה מ-41 אחוזים של נתח שוק, הרי שזהו חלק מההשפעה שלו על ה-SEO שלכם, אז הכניסו גם עובדה זו אל עלות בניית אתר וורדפרס, כאשר אתם שוקלים באיזו פלטפורמה להשתמש.

      נכון שהאפליקציה הראשונה של וורדפרס הייתה לבלוגים, ואכן בזמנו, התחום הזה פרח, והפלטפורמה עזרה למשתמשים לפתח בלוג בצורה פשוטה ללא קוד.

      עם הזמן, היקף וורדפרס גדל. כעת ניתן  לשקול את וורדפרס כמערכת ניהול תוכן (CMS) מלאה, והיא מושלמת לאתרי עסקים קטנים, כמו גם לבלוגים: זה נובע בין השאר מפיתוח פלטפורמות אירוח חזקות ופתרונות אחרים ליצירת עסקים מקוונים.

      לדוגמה, אפשר לשלב את וורדפרס עם שירותי שיווק בדוא"ל, מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRMs), יחד עם פתרונות ללא קוד כגון  Zapier  ועוד הרבה יותר.

      אפשר גם לפתח את משפך השיווק והמכירות שלכם בתוך וורדפרס, מבלי לצאת מלוח המחוונים.

      זהו המרכיב העיקרי של אתר עסקי, וזה גם עוזר לעסקים של מסחר אלקטרוני.

      למעשה, וורדפרס נהדרת למכירות מקוונות. כיום היא הפכה לאחת הפלטפורמות המובילות למסחר אלקטרוני.

      אמרנו את זה כבר, אבל וורדפרס היא פלטפורמה גמישה שיכולה להיות במרכז של כל סוג אתר שתרצו לבנות.

      ככזו, אתם יכולים למצוא פונקציונליות ותכונות אמינות וחזקות, ללא קשר לצרכים ולדרישות שלכם.

      בהמשך המאמר תוכלו לקרוא עוד על הפלטפורמה הזו ולהבין את המשמעות שלה.

      לבניית אתר וורדפרס מחירים משתנים בהתאם לדרישות שלכם כלקוחות, עם זאת השימוש בוורדפרס מאפשר הוזלה משמעותית במחיר.

      בואו נבחן אילו סוגים של אתרים יכולים להתאים עבור העסק שלכם.

      שאלות נפוצות לגבי מחירי בניית אתר

      • כמה עולה לבנות אתר לעסק?

        עלות בניית אתר לעסק מורכבת ממספר פרמטרים.
        אמל"ק
        מחיר בניית אתר יכול לנוע בין 4000 ש"ח לאתר בעל עמוד אחד, לבין 40,000 ש"ח לאתר מורכב כמו פורטל, ואף יותר בהינתן והדרישות מורכבות יותר.

        כדי לקבל תשובה קרובה לאמת צריך קודם כל לאפיין את האתר ולענות על השאלות הבאות:

        על איזה סוג אתר מדובר?

        • אתר ONEPAGER
        • אתר תדמית
        • אתר קטלוג
        • אתר מכירות
        • פורטל
        • אתר חדשות
        • אתר מורכב

         

        מי יבנה את האתר?

        • פרילנסר בונה אתרים
        • פרילנסר מפתח אתרים בקוד
        • חברה לפיתוח אתרים

         

        האם זה עסק חדש או עסק מתרחב?

        • עסק חדש
        • עסק מתרחב

         

        האם העסק וכפועל יוצא כך גם האתר מספק שירותים או מוצרים?

        • שירותים
        • מכירות מוצרים

         

        באיזה תעשייה מדובר?

        • ייצור
        • הייטק
        • בידור
        • מתן שירותים
        • צרכנות
        • וכו' …

         

        האם האתר יבנה על בסיס תבנית או בקוד אישי?

        • תבנית
        • פיתוח בקוד

        האם יהיה עיצוב, ואיפיון (UX UI)?

        • איפיון ועיצוב אישי
        • איפיון קיים
        • עיצוב קיים

         

        האם יש פונקציות מורכבות שהאתר יבצע?

        • מערכת ניהול משתמשים
        • מערכת ניהול מלאי
        • מערכת סליקת אשראי
        • מערכת ניהול קורסים
        • מערכת ניהול נכסים
        • וכו' …
      • כמה עולה להחזיק אתר אינטרנט?

        תחזוקת אתר יכולה לעלות

        אחסון בלבד

        60 ש"ח בחודש למי שצריך אחסון בלבד

         

        אחסון ותחזוקה בסיסית

        250 ש"ח בחודש למי שצריך תחזוקה של מפתח שדואג לתחזוקה שוטפת

         

        אחסון ותחזוקה לאתרים עם טרפיק גבוהה

        500 ש"ח בחודש ואף יותר למי שיש אתר עם טרפיק גבוהה, כאשר כמות האנשים שנכנסת לאתר עולה, כך גם עלות החזקת האתר עולה ביחס ישיר.

      • כמה עולה עמוד נחיתה?

        אז כמו שאמרנו יש הרבה שאלות שמצריכות מענה כדי להבין כמה יעלה כל סוג של אתר.
        בעמודי נחיתה אפשר לומר שמחיר הקמת דף נחיתה

         

        פרילנסר בונה אתרים או מעצב אתרים

        יכול לנוע בין 500 ש"ח – 1500 ש"ח אם פרילנסר בונה אתרים או מעצב אתרים ירכיבו את העמוד על בסיס כלים קיימים שמאפשרים הקמה ללא צורך בפיתוח או בעיצוב אישי.

         

        פיתוח בקוד אישי

        לעומת זאת עמוד נחיתה שיפותח בקוד אישי על ידי פרילנסר מפתח אתרים, המחיר כנראה יהיה בין 1500 ש"ח לבין 2500 ש"ח
        מפני שהגמישות רבה יותר וניתן לענות על הרבה יותר דרישות של הלקוח.

         

        עיצוב ואיפיון אישי

        אם תרצו להשתמש באיפיון ועיצוב אישי המחיר יכול לעלות בצורה דרסטית לכיוון ה 5000 ש"ח – 8000 ש"ח

         

        חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי

        לעומת זאת אם תיפנו לחברה לשיווק דיגיטלי ובניית אתרים, תוכלו לקבל מחיר מוזל יותר מפני שלחברה יש משאבים רבים יותר ולכן יש להם אפשרות לתת הצעת מחיר תחרותית יותר.
        כך עמוד נחיתה באיפיון עיצוב ופיתוח אישי יכול לנוע בין 4000 ש"ח – 7000 ש"ח

      • כמה עולה לבנות אתר תדמית?

        פרילנסר בונה אתרים או מעצב אתרים
        מחיר בניית אתר תדמית יכול לנוע
        בין 3000 ש"ח – 6000 ש"ח אם פרילנסר בונה אתרים או מעצב אתרים ירכיבו את העמוד על בסיס כלים קיימים שמאפשרים הקמה ללא צורך בפיתוח או בעיצוב אישי.

         

        פיתוח בקוד אישי
        לעומת זאת אתר תדמית שיפותח בקוד אישי על ידי פרילנסר מפתח אתרים, המחיר כנראה יהיה בין 5000 ש"ח לבין 8000 ש"ח
        מפני שהגמישות רבה יותר וניתן לענות על הרבה יותר דרישות של הלקוח.

         

        עיצוב ואיפיון אישי
        אם תרצו להשתמש באיפיון ועיצוב אישי המחיר יכול לעלות בצורה דרסטית לכיוון ה 10000 ש"ח – 20000 ש"ח

         

        חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי
        לעומת זאת אם תיפנו לחברה לשיווק דיגיטלי ובניית אתרים, תוכלו לקבל מחיר יקרה יותר מפני שלחברה יש יכולות רבות יותר ולכן יש להם אפשרות להוסיף פ'יצרים ופתרונות טכנולוגיים שיוסיפו לאתר את אפקט ה WOW
        כך אתר תדמית באיפיון עיצוב ופיתוח אישי יכול לנוע בין 12000 ש"ח – 25000 ש"ח

      • כמה עולה לבנות אתר מכירות?

        פרילנסר בונה אתרים או מעצב אתרים
        מחיר בניית אתר מכירות יכול לנוע
        בין 4000 ש"ח – 8000 ש"ח אם פרילנסר בונה אתרים או מעצב אתרים ירכיבו את העמוד על בסיס כלים קיימים שמאפשרים הקמה ללא צורך בפיתוח או בעיצוב אישי.

         

        פיתוח בקוד אישי
        לעומת זאת אתר מכירות שיפותח בקוד אישי על ידי פרילנסר מפתח אתרים, המחיר כנראה יהיה בין 6000 ש"ח לבין 10000 ש"ח
        מפני שהגמישות רבה יותר וניתן לענות על הרבה יותר דרישות של הלקוח.

         

        עיצוב ואיפיון אישי
        אם תרצו להשתמש באיפיון ועיצוב אישי המחיר יכול לעלות בצורה דרסטית לכיוון ה 15000 ש"ח – 25000 ש"ח

         

        חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי
        לעומת זאת אם תיפנו לחברה לשיווק דיגיטלי ובניית אתרים, תוכלו לקבל מחיר יקרה יותר מפני שלחברה יש יכולות רבות יותר ולכן יש להם אפשרות להוסיף פ'יצרים ופתרונות טכנולוגיים שיוסיפו לאתר את אפקט ה WOW
        כך אתר מכירות באיפיון עיצוב ופיתוח אישי יכול לנוע בין 15000 ש"ח – 45000 ש"ח

      רוצה לבדוק מה תהיה עלות בניית אתר לעסק שלך?

      מחשבון מחיר בניית אתרים רוצים לבדוק כמה יעלה לכם להקים אתר? זהו מחשבון חכם שיצרנו במיוחד עבורכם כדי שתוכלו לבדוק כמה יעלה לכם כל הפרוייקט של הקמת האתר. בסיום התהליך תקבלו הערכת מחיר ואיפיון בסיסי לאתר שתרצו להקים! למעבר למחשבון מלאו את הפרטים הבסיסים שלכם על מנת שתוכלו לקבל את הערכת המחיר למייל:

        מחיר בניית אתר תדמית

        סוגי אתרים שניתן לבנות עבור העסק שלכם

        אתר תדמית

        בין אם מדובר באתר של צלם עצמאי, בעל חנות לחומרי בניין, או בעל סוג אחר של עסקים קטנים, אתר אינטרנט מעולה חיוני להצלחת העסק שלכם, והוא גם יאפשר לו להתחרות ביעילות בשוק המקוון.

        אתם תגלו שלמרות שתצטרכו להוציא את ההוצאה הזו של בניית אתר תדמית בזול יחסית, הרי שהתמורה שתקבלו תהיה עבור זה גבוהה למדי.

        חשוב ליידע אנשים מי אתם ומה אתם עושים מיד כדי שלא ירגישו מבולבלים כשהם מבקרים באתר העסק הקטן שלכם.

        לכן ודאו שהבאנר הראשי של דף הבית שלכם (הידוע גם כ"דף הבית") והבאנרים השונים יהוו אף הם ייצוג חזותי של השירותים שלכם, וכן שיש לכם טקסט מבוא ליד החלק העליון של הדף שמתאר מי אתם ומה אתם עושים.

        בנוסף, ודאו שגם בתפריטי הניווט הראשיים וגם בתפריט התחתון יש קישורים לדפי "אודותינו" ושהם נגישים בקלות, כך שאנשים יוכלו ללחוץ עליהם ולקרוא יותר על העסק שלכם לעומק.

        וודאו גם שכלולה בתוך מחיר בניית אתר תדמית מערכת ניהול תוכן (CMS) טובה שתעזור לכם לתחזק את האתר שלכם, ושאתם לא צריכים ידע טכני רב כדי להשתמש בה.

        כדאי לבחור ב-CMS שמיועד לצרכים הייחודיים שלכם. כמו שכבר הבנתם ההמלצה שלנו היא על וורדפרס שהיא מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר בעולם.

        יש לה כאמור קהילת תמיכה נרחבת ופעילה ותוספים שימושיים רבים להרחבת הפונקציונליות של האתר שלכם.

        בניית אתר תדמית מחיר.

        בניית אתר מכירות מחיר

        אתר מכירות – חנות וירטואלית

        היום כבר די ברור כי ככל שהתנהגויות וציפיות הצרכנים מתפתחות, גם ממשק המסחר האלקטרוני מתפתח.

        חנות דיגיטלית היא סוג של חווית קניות דיגיטלית המספקת רמה גבוהה הרבה יותר של מעורבות ללקוח.

        כאשר כאן ברור כי המטרה היא למכור מוצר או שירות דרך האתר.

        כמובן שהדבר מחייב אבטחה גבוהה וגם יכולות סליקה שיגובו על ידי שרת יציב ועוד.

        לפעמים מדובר באתרי מכירות שהופכים לסוג של סניף וירטואלי של חנות או מותג, ולעיתים האתרים הללו הם העסק בעצמו, בכל מקרה כל המדדים מראים שהרכישה המקוונת גוברת.

        כמובן שאם מדובר באתר שהוא אתר מכירות המהווה את העסק קיימת חשיבות משמעותית לנוכחות של האתר הזה בתוצאות החיפוש, וגם לשיווק הדיגיטלי שלו ולתוצאותיו.

        עם הזמן גם נוצרו מצבים בהם אתרי תדמית הפכו במשך הזמן לאתרי מסחר.

        באופן מפתיע ולמרות העובדה שמדובר באתר גדול יחסית עם עשרות או מאות או אף אלפי מוצרים הרי שהאתרים הללו מתבססים על מערכות המתאימות למסחר אלקטרוני מה שיכול להוזיל את בניית אתר לעסק מחיר הפיתוח שלהם.

        אפשרות אחרת היא לבחור בחנות וירטואלית. ברמה הפשוטה ביותר, חנויות וירטואליות הן חוויות חזותיות תלת-ממדיות של עמודים מלאים הנמצאים באתר המסחר האלקטרוני של המותג.

        לקוחות יכולים לנווט בחנות הוירטואלית בטלפונים או במחשבים שלהם, בדומה לאופן שבו הייתם גולשים בחנות אמיתית.

        המוצרים נמכרים באופן ויזואלי בתוך חנות וירטואלית, ולקוחות יכולים לאסוף מוצר לסל הקנייה שלהם תוך כדי תנועה ובחינת המוצרים.

        מה שמוביל לשלב הבא בעולם המסחר הדיגיטלי אונליין – חנויות מקושרות למטאוורס, אך הנושא עדין בחיתוליו.

        לכאורה נראה כי ממשק המסחר האלקטרוני לא התפתח מהרשת המונוטונית של תמונות ממוזערות על רקע לבן, אותה רשת שנוצרה על ידי אמזון לפני 25 שנה כדי למכור ספרים.

        ואכן, רוב אתרי המסחר האלקטרוני מחקים עד היום את מסד הנתונים הזה של מוצרים בעמוד שיוצר גלילה אינסופית עבור הצרכן.

        ממשק הקניות המסורתי המקוון מציג כל מותג, קטגוריית מוצר ואוסף באותו אופן, בעוד שחנויות וירטואליות, לעומת זאת, מציעות חווית קניה מקוונת חווייתית שהיא ויזואלית, יצירתית, הקשרית ואוצרת.

        הממשק הגרפי שלה נותן השראה לצרכנים עם חווית מותג סוחפת המאפשרת גילוי באינטרנט, במקום אותה הרשת היבשה.

        עם חנות וירטואלית, עיצוב מותאם אישית אפשרי לכל מותג, קטגוריה ואוסף, ניתן ליצור סביבות קונטקסטואליות המעוררות חיים במוצרים על ידי הצגתם בסביבות מגוונות, המאפשרות ללקוחות לדמיין את השימוש בהם. אז מה הפלא שחנויות וירטואליות משתמשות לא פעם בטכנולוגיה הדומה לזו המשמשת לאפקטים מיוחדים בסרטים, אלא שכאן מדובר בזמן אמת כשהפעם המטרה היא לשם קניות.

        חנויות וירטואליות פונות לקהל צעיר יותר המהווה יעד בעל ערך עבור מותגים רבים. צרכני המילניום ודור Z הם אלו הרגילים לתוכן חזותי, אינטראקטיביות וחוויות שהם בליבת המשחקים ופלטפורמות המדיה החברתית.

        אבל כמה שהשימוש בסוג הזה של אתר מסחר אלקטרוני נשמע "מדליק" מומלץ לפני שתאמצו אותו להתחיל מהבסיס עם המודל הרגיל והקונספטואלי, לעשות כסף ואז להמשיך ולפתח כל פעם עוד ועוד את האתר .

        בניית אתר מכירות מחיר.

        בניית אתר קטלוג מחיר

        אתר פורטפוליו

        להשקיע זמן וכסף כדי לבנות אתר פורטפוליו נראה כמו משימה לא ממש נדרשת, אבל זה לא ממש נכון.

        יש מספיק סיבות מדוע כדאי לכם לקחת את הזמן ולהשקיע את הכסף כדי לבנות את אתר הפורטפוליו שלכם ממש בפעם הראשונה.

        אתר כזה מאפשר למעשה ליצור שמיכת אבטחה עכשוית כדי להגן על הקריירה שלכם ולגרום למעסיקים/לקוחות פוטנציאליים לחפש אתכם עם אתר מקצועי.

        התייחסו אליו כאל כרטיס הביקור המקוון והדיגיטלי שלכם, והשקיעו בו יותר ממה שאתם משקיעים בכרטיס הביקור הרגיל שלכם.

        בניית אתר קטלוג מחיר

        בניית אתר חדשות מחיר

        אתר חדשות – בלוג

        עם כמעט 4 מיליארד אנשים ברחבי העולם המחוברים כיום לאינטרנט, מעולם לא היה זמן טוב יותר עבור עסקים לכלול בלוגים באסטרטגיית השיווק שלהם.

        הסיבות לכך די ברור, שהרי בלוגים מובילים תנועה לאתר ומקדמים את המוצרים והשירותים שלכם, אבל הם גם עוזרים לכם לבנות אמון עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. יתרה מכך, אתם יכולים ליישם מחדש את תוכן הבלוג עבור מדיה חברתית.

        באופן הזה בלוגים עבור העסק שלכם גם עוזרים לכם להתגלות באמצעות המדיה החברתית.

        בכל פעם שאתם מפרסמים מאמר חדש, אתם יוצרים תוכן שאנשים יכולים לשתף ברשתות החברתיות – טוויטר, לינקדאין, פייסבוק, פינטרסט – תוכן שעוזר לחשוף את העסק שלכם לקהל חדש, שאולי עדיין לא מכיר אותו.

        תוכן הבלוג גם יסייע לכם לשמור על נוכחותכם במדיה החברתית.

        באופן הזה, במקום לבקש ממנהל המדיה החברתית שלכם תמיד ליצור תוכן חדש לגמרי עבור מדיה חברתית (או ליצור תוכן זה בעצמכם), הבלוג שלכם יכול לשמש כמאגר תוכן זה.

        בצורה הזו אתם מחזקים את טווח ההגעה החברתי שלכם עם תוכן בלוג אשר מביא מבקרים חדשים לאתר ולבלוג שלכם דרך הערוצים החברתיים שלכם.

        אם תרצו זהו קשר די סימביוטי.

        לתנועה שמגיעה לאתר שלכם יש משמעות מאוד ברורה והיא שהיא יכולה להפוך ללידים. כמו שכל פוסט שאתם כותבים בבלוג הוא עוד עמוד באינדקס, כל פוסט הוא הזדמנות חדשה לייצר לידים חדשים.

        הדרך שבה זה עובד היא פשוטה: פשוט צריך להוסיף קריאה לפעולה כדי לייצור לידים לכל פוסט בבלוג.

        לעתים קרובות, הקריאות לפעולה הללו מובילות לדברים כמו ספרים אלקטרוניים בחינם, מאמרים לבנים, דפי מידע, סמינרים מקוונים, נסיונות או בעצם, כל נכס תוכן שעבורו מישהו יהיה מוכן להחליף את המידע שלו.

        הבלוגים העסקיים הטובים ביותר עונים על שאלות נפוצות שיש לקוראים וללקוחות שלהם. אם תיצרו באופן עקבי תוכן או מאמרים בעלי ערך עבור קהל היעד שלכם, זה יבסס אתכם כמובילים בתעשייה או כסמכות בעיניהם.

        בנוסף, בלוגים עוזרים בבניית קישורים.

        קישורים נכנסים או קישורים נכנסים לסוגיהם הם בין 200 הגורמים שהאלגוריתם של גוגל שוקל בעת דירוג האתר בדף התוצאות שלו במנוע החיפוש. מומחים רבים ובעלי עסקים קטנים מאמינים כי קישורים נכנסים הם הגורם השלישי בחשיבותו באופטימיזציה למנועי חיפוש.

        כשאתם יוצרים מאמרים שהם לא רק בעלי ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם אלא גם לחברות אחרות שהקהל שלכם רואה כמובילות בתעשייה, יהיה קל יותר להשיג קישורים רלוונטיים.

         

        בנית אתר חדשות מחיר

        בניית פורטל מחיר

        אתר פורטל

        פורטלי לקוחות הם אתרים מאובטחים בשירות עצמי שנועדו לתת לעסקים את היכולת להתחבר ולשתף מידע רלוונטי על חשבון המוצר עם המשתמשים, תוך שהם מאפשרים למשתמש לחפש, להזין ולהציג מידע בקלות.

        באופן זה הם מהווים שער מרוכז בין עסקים ללקוחותיהם (או מעסיקים/עובדים) לשיתוף מידע. פורטלי לקוחות פונים למשתמשים בעניין הגובר במציאת מידע מדויק במהירות האפשרית על ידי מתן הזדמנות לעסקים לשמור על תוכן עדכני וזמין.

        התקדמות הטכנולוגיה שינתה את הגישה והציפיות של שירות לקוחות.

        בעבר, התמודדות עם שירות לקוחות פירושה התקשרות לתמיכת לקוחות או המתנה בתור בחזית החנות לסוכן שירות הלקוחות הזמין הבא.

        מתן אמצעי לדבר עם מישהו בעת הצורך הוא עדיין שירות חיוני שעסקים רבים חייבים לספק, אך שירות עצמי התגלה כבחירה המועדפת על אנשים רבים. גישת שירות עצמי זו פירושה הענקת ללקוחות את היכולת לגשת ולקבל מידע במהירות ללא מעורבות ישירה של עסקים.

        זה מותאם יותר לציפיות החדשות של חברות לספק חוויה יעילה בכל הערוצים. המשמעות היא שהאתר, האפליקציה לנייד, פורטל הלקוחות והמיקום הפיזי צריכים להיות מסונכרנים זה עם זה.

        חברות שיצליחו להשיג זאת בהצלחה יזכו לשביעות רצון גבוהה של לקוחות.

        באופן ספציפי, עבור פורטל הלקוחות, קיים ערך משמעותי אם דואגים לא להשתמש בתבנית מוכרת שמתאימה לכל הפורטלים, ואשר מאפשרת לתת מענה ישיר לדרישות הלקוחות.

        התקרבות לעיצוב הפורטל בצורה זו יוצרת חוויה אישית עבור הלקוח.

        פורטלי הלקוחות המצליחים ביותר צריכים לספק תוכן שלם ורלוונטי בפורמט קל לשימוש.

        פורטלים מעניקים ללקוח גישה מיידית לצרכי השירות שלו ועסקים מרוויחים עם הפחתה בעלויות התמיכה.

        ללקוחות ניתנת גישה 24/7 לביצוע רכישות ותשלומים בעוד שעסקים פתוחים להרבה יותר הזדמנויות להפקת הכנסה.

        לקוחות וגם עסקים מסוגלים להשתמש בפורטלים ככלי לפתרון בעיות, אפשרות לחיסכון בזמן וגישה לתקשורת.

        בניית אתר פורטל מחיר.

        בניית עמוד נחיתה מחיר

        דף נחיתה

        דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי, שנוצר במיוחד למטרות קמפיין שיווקי או פרסומי.

        דפי נחיתה משמשים בשלבים שונים לאורך מחזור השיווק הנכנס.

        מהצגת משתמש בשוק היעד שלכם למותג שלכם ועד להמרת ליד ללקוח משלם, דפי נחיתה יכולים לעזור להשיג את המטרה שלכם בכל שלב בתהליך הרכישה.

        דפי נחיתה עוזרים למשווקים להשיג מגוון יעדים. כתוצאה ממטרות שיווקיות רבות, ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה שניתן להשתמש בהם בקמפיינים השיווקיים שלהם.

        כדי להבין היטב את הרעיון של דף נחיתה והיתרונות הנלווים אליו, חשוב להבין מה לא נחשב דף נחיתה.

        רוב המשווקים אינם מחשיבים את דפי הבית ודפי האינטרנט המתאימים באתר כדפי נחיתה.

        זאת בשל המטרה המוגדרת של דפים אלו. לדוגמה, דף הבית אינו מעוצב באופן מסורתי מתוך מחשבה על קריאה לפעולה אחת. במקום זאת, הכוונה של דף הבית היא להציג למבקר את האתר/מותג ולהראות לו לאיזה תוכן הוא יכול לגשת.

        עד כאן סקרנו את סוגי האתרים שניתן לבנות אפילו על פי תבנית כלשהי בוורדפרס.

        ישנם מתכנתים שיאמרו לכם שקשה לבנות אתרים מורכבים יותר בוורדפרס, אבל קביעה זו אינה בהכרח נכונה.

         

        בניית עמוד נחיתה מחיר

        בניית אתר מורכב מחיר

        בניית אתרים מורכבים בוורדפרס

        לעומת השוללים, ישנם לא מעט מתכנתים שיאמרו לכם שניתן לבנות אתר מורכב עם וורדפרס.

        הסיבה לכך היא שאחד ההיבטים האטרקטיביים ביותר של וורדפרס הוא המדרגיות של הכלי הזה, מה שהופך אותו לפלטפורמה אידיאלית לאתרים שצומחים.

        בוורדפרס קיימת הגמישות הנדרשת כדי להרחיב את האתר שלכם לפי הצורך. עם זאת, תצטרכו יותר מאשר סתם את ההתקנה הבסיסית עבור תכונות משופרות.

        כמובן שנדרש כאן גם ידע מסויים בקידוד כדי לנצל את קוד הקצה האחורי ולהתאים באופן נרחב אתרי וורדפרס.

        אולם על ידי שיפור ערכות הנושא והתוספים הזמינים של וורדפרס, ניתן לבנות אתר רב עוצמה ומורכב עם כל תכונה שאפשר להעלות על הדעת.

        כדי להבין את היקף ההתאמה האישית של וורדפרס, מספיק להבין את ההיסטוריה וההתפתחות של וורדפרס, ולראות שזוהי פלטפורמה שאכן מתאימה הן לאתרים בסיסיים והן לאתרים מורכבים.

        עם זאת, היא באמת מצטיינת כאשר קיים צורך בתכונות אינטרנט מיוחדות, או שיש לכם הרבה מאוד תוכן להעלות.

        הסיבה העיקרית להתאמה הזו היא שרוב היסודות כבר מונחים.

        בוורדפרס יש ערכות נושא מוכנות לשימוש ותוספים המקלים על השגת מטרות שונות. אם הייתם מפתחים את האתר שלכם מאפס, הייתם צריכים לפתח את ערכות הנושא והתוספים שלכם בעצמכם.

        מה שאומר שהדבר יכלול הרבה בלגן בפיתוח קוד.

        אבל במקרה הזה וורדפרס מפשטת ומייעלת את כל התהליך.

        כמובן שהעובדה שהפלטפורמה הזו קלה עבור משתמשים שאינם טכניים, היא משמעותית במיוחד.

        אינכם צריכים להיות בעלי ידע טכנולוגי כדי לנהל אתר אינטרנט גדול המופעל על ידי וורדפרס.

        לבונה התוכן יש אלפי נושאים נתמכים היטב היוצרים מסגרת לעבודה.

        הניווט מסודר היטב. כך שתוכלו למצוא את הדרך שלכם בקלות.

        וורדפרס מדגימה גם גמישות עצומה. לוורדפרס יש מספר מרשים של ערכות נושא ותוספים.

        זה לא רק מאפשר לכם לעצב את האתר שלכם עם נושא רלוונטי, אלא שאתה יכול גם לשנות אותו בעתיד אם יתעורר הצורך.

        המגוון הרחב של תוספים מאפשר למשתמשים להוסיף או להסיר כל תכונה שהם רוצים.

        תוספים לכמעט כל מה שניתן להעלות על הדעת: תוספים של וורדפרס מכסים הכל, החל ממעקב אחר פעילות האתר, מתן קלט קידום אתרים ומניעת התקפות אתרים.

        תוספים אלה כתובים ב-PHP והם משתלבים בצורה חלקה עם וורדפרס.

        ניתן להוסיף את כל הפונקציונליות לאתר שלכם על ידי מציאת תוסף מתאים עבור תכונה שאתם זקוקים לה.

        התקנת התוסף והגדרתו תאפשר לכם לצאת לדרך.

        ניתן אפילו לשנות את הקוד כדי לצרף תוספים זמינים ולהתאים אותו לדרישות ספציפיות.

        מאחר ומדובר בקוד פתוח שהוא משותף ומשמש מפתחים, ניתן בקלות למצוא מומחה שיעזור לכם בפיתוח ותחזוקת האתר שלכם.

        זאת במקרה שאינכם מסוגלים לפתח את האתר בעצמכם או שהמפתח המקורי עוזב, כמובן שישנן אפשרויות אחרות.

        אלו נובעות מהעובדה שקיימת קהילה ענקית של משתמשים ומפתחים שיכולים לסייע בשדרוגים ובבעיות תחזוקה.

        הפלטפורמה גם תומכת במספר משתמשים, והדבר משמעותי מאחר ולאתרים מורכבים יש בדרך כלל מספר משתמשים רב. עם וורדפרס, אתה יכול לאפשר גישה לכל המשתמשים הללו ועם רמות שליטה שונות.

        וורדפרס יכולה להפעיל אתרים עם כמויות גדולות של לקוחות ואחסון נתונים.

        אם אתם רוצים דוגמה למה יכול להכלל במשמעות של אתרים מורכבים הנה כמה אפשרויות: אתר הכרויות, אתר קורסים, אתר מכירות המוני, אתר אינדקס ועוד.

        אתר הכרויות יחייב אתכם להוסיף מלבד האופציה לרישום מהיר דרך רשתות חברתיות, גם אפשרות לשליחת הודעה בעת ההרשמה, או שחזור/יצירת סיסמה. שלא לדבר על אופציות של מיקום וניהול וניתוח מידע מקיף.

        כל זאת עוד לפני שהגעתם לנושא התשלום.

        באתר קורסים תהיו חייבים לייצר הטמעה מיוחדת ומהירה של סרטונים שיופעלו באופן מהיר.

        במקביל, יש צורך לוודא שהמשתמש אכן שילם עבור ההשתתפות שלו בקורס ועל צריכת התוכן.

        מערך מכירות המוני הוא אולי אחד האתרים המורכבים יותר שמחייב שימוש בוורדפרס לצד שימוש בקוד נקי כדי לענות על שלל האופציות הנדרשות.

        אתר אינדקס למעשה מאפשר לכם לבצע השוואת מחירים בתחומים שונים, ואז להחליט על מה אתם הולכים הבעיה היא שכאן האיפיון חייב להיות מאוד מדוייק כדי לדעת על אילו פיצ'רים אתם מתמקדים.

        קחו בחשבון שזה אתר שמפתח וכל הזמן גדל.

        אז כן, בניית אתר מורכב והגדלתו כך שיצמח עם העסק שלכם דורשת מומחיות טכנית. תצטרכו לחקור את בסיס הקוד הקיים כדי ליישם שלבים שונים לשיפור האתר שלכם.

        עם זאת, אתם בהחלט יכולים לבנות אתר חזק על ידי זיהוי ההיקף ושלו, תכנון קפדני של הארכיטקטורה כדי לתת מענה לצרכים ההולכים וגדלים של העסק שלכם.

        בניית אתר מורכב מחיר.

        מהן אפשרויות בניית האתרים

        מהן אפשרויות בניית האתרים

        משבחנו את סוגי האתרים השונים והבנו ממה מורכבת העלות של בניית אתר, בואו נבחן איך בכלל כדאי לבנות את האתר, כי בסופו של דבר, העלות של בניית אתר אינטרנט מסתכמת באופן שבו אתם רוצים להתמודד עם הפרויקט: ניתן ללכת לשיטת "עשה זאת בעצמך" ואז לחסוך כסף, ובמקביל לשמור על שירותיו של איש מקצוע כדי לתחזק את האתר בעלויות גבוהות יותר.

        עשה זאת בעצמך DIY

        שיטת עשה זאת בעצמך היא לכאורה האפשרות המשתלמת ביותר לבניית אתר אינטרנט.

        על ידי ביצוע העיצוב באופן עצמאי, העלויות שלכם לכאורה תהיינה מורכבות מההוצאות הבסיסיות הדרושות להקמת האתר ואירוחו.

        כגון שם הדומיין, עלויות אירוח, וכדומה. אבל צריך לזכור שברגע שתיקחו על עצמכם את הפרוייקט הזה הרי שתהיו אחרים עליו בכל היבט שהוא.

        זה כרוך בבירור כיצד להפוך את תבניות האתר שלכם לידידותיות לנייד, להבטיח שפרוטוקולי אבטחה קיימים, לוודא שנושא הוורדפרס שלך תואם לתוספי צד שלישי, ולהתקין את התוספות הנחוצות, בין משימות רבות אחרות.

        בקיצור מדובר בעוד עבודה, או אם תרצו כובע נוסף שתחבשו לראשכם בין שלל התפקידים שיש לכם בניהול העסק.

        אז נכון, זו הזדמנות טובה להרחיב את הכישורים שלכם וללמוד יותר על פיתוח אתרים, וגם יאפשר לכם  לקבל הזדמנות לבדוק רעיונות שונים ולהתנסות במושגים שונים. אבל, עקומת הלמידה עשויה להיות תלולה מדי אם אין לכם ניסיון קודם בפיתוח אתרים, והתהליך יכול לקחת זמן רב.

        כלומר, מדובר בהחלטה ניהולית שתצטרכו לשקול את כל היבטיה הכלכליים.

        זיכרו שאם אתם מקדישים זמן לאתר שלכם אתם אולי מקדמים את העסק שלכם, אבל במקביל אתם נמנעים מלעשות עבודות חיוניות אחרות שיכולות וחייבות לקיים אותו (כמו לדוגמה מכירות, הנה"ח, שיווק וכדומה).

        בנוסף, כדאי לזכור שבעוד שגישת ה-DIY עשויה להיות משתלמת במקרים מסויימים עבור בניית אתר אינטרנט פשוט, זו לא תמיד אפשרות ריאלית כשעוסקים בפרויקטים גדולים.

        לקיחת המשימה של עיצוב אתר מורכב בעצמכם כרוכה בניווט במספר עצום של אתגרים ודורשת פתרון של מספר בעיות עיצוב שרק מפתחים מנוסים יכולים להתמודד איתם.

        אחרת איכות האתר עשויה להיות מתחת לסטנדרטים המקצועיים.

        פרילנסר בונה אתרים או מעצב אתרים

        אפשרות אחרת היא כמובן לפנות אל איש מקצוע עצמאי.

        זאת במיוחד אם אתם רוצים לוודא שהאתר שלכם עומד בסטנדרט הרצוי, העסקת מפתח עצמאי היא הדרך ללכת. מעצבי אתרים מנוסים יכולים להביא את הרעיונות שלכם לפועל, להציע תכונות שיכולות לשפר את העסק שלכם ולעזור לכם לנווט בהשקת האתר שלכם ללא קשיים מיותרים.

        כך יהיה מובטח לכם שתקבלו אתר מקצועי בעל מראה מלוטש, כאשר לא תצטרכו להשקיע שבועות בלימוד עיצוב אתרים.

        כמובן שעבודה עם איש מקצוע עשויה לדרוש השקעה כספית משמעותית, במיוחד אם הפרויקט מורכב מדי.

        בנוסף, אם תצטרכו לבצע שינויים באתר בעתיד, יש סיכוי שאיש המקצוע העצמאי לא יהיה זמין עבורכם והכנסתו של מפתח חדש לסיפור תחייב המתנה למשך זמן מה כדי שהוא יוכל להכיר את הקוד הקיים.

         

        חברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי

        כמובן שיש את האופציה ההגיונית ביותר והיא לפנות לחברה לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי, חברה תוכל לספק עבורכם את כל הצרכים תחת קורת גג אחת, ויהיה מה שנקרא אבא ואמא לפרוייקט, מישהו שתמיד תוכלו לפנות אליהם במהלך העבודה המשותפת.

        מחשבון מחיר בניית אתרים.

        אז אם אתם בוחנים לבנות אתר חדש או לעדכן אתר קיים, אחת הבחירות הראשונות שתצטרכו לעשות היא האם לעשות זאת בעצמכם או לשכור איש מקצוע.

        לפני זמן לא רב, לא הייתה שאלה של שכירת מקצוען כדי להשיג את התוצאות הרצויות, אבל הודות לעליית קרנם של כלים מקוונים כמו לדוגמה פלטפורמת וורדפרס, הדבר הפך את תחום בניית אתרים בזול להרבה יותר קל עבור הלא טכניים שבינינו.

        כעת אפשר לבנות אתר אינטרנט סביר. אבל זה שאתם יכולים, לא תמיד אומר שאתם צריכים.

        בכל מקרה, זו החלטה שכדאי לשקול היטב, שכן בפרויקטים מסוימים לא ניתן להחליף איש מקצוע בכלי.

        השירותים שלנו

        אנחנו ב-CXM נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע ככל האפשר בבניית או חידוש האתר, בניית אפליקציה, שיווק דיגיטלי וניהול חוויית לקוח,

        כאשר אנו מתמקדים בהבנת הלקוחות שלנו וצרכיהם, ומאפשרים להם לפתח אסטרטגיות תרבות ממוקדת לקוחות, כזו היוצרת נאמנות המביאה להבאתם של לקוחות חדשים.

        אנו עושים זאת תוך מתן יחס אנושי ומקצועי כאחד ללא קשר לזהות הלקוח וגודלו, ודואגים לעיצוב אישי וממותג ברמה גבוהה.

        בידקו אותנו ותגלו שהלקוחות שלנו אוהבים לעבוד איתנו בשל הזמינות, הגמישות וכמובן התוצאה הסופית שמקדמת את העסק שלהם ומביאה ללקוחות חדשים.

        בניית אתרי תדמית

        רוצים לקבל יותר מידע על בניית אתר תדמית?

        רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

          בניית עמודי נחיתה

          רוצים לקבל יותר מידע על בניית עמודי נחיתה?

          רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

            בניית אתרי מכירות

            רוצים לקבל יותר מידע על בניית אתרי מכירות?

            רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

              בניית אתרים לסטארטאפים

              רוצים לקבל יותר מידע על בניית אתרים לסטארטאפים?

              רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

                בניית אתרי קטלוג

                רוצים לקבל יותר מידע על בניית אתרי קטלוג?

                רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

                  בניית אתרי חדשות

                  רוצים לקבל יותר מידע על בניית אתר חדשות?

                  רוצים לקבל הצעת מחיר מדוייקת?

                    לקוחות שבחרו בנו

                    מחירון בניית אתרים

                    רוצה לבדוק מה תהיה עלות בניית אתר לעסק שלך?

                      דילוג לתוכן